۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸

توقیف اموال شاهین!

پس از امتناع باشگاه از پرداخت حقوق تایپیست خود، اواجراییه دادگستری گرفت صبح امروز در معیت مامور اجرا به باشگاه رفت تا در قبال سه میلیون طلب خود، اموالی را از باشگاه توقیف نماید!
کد خبر : ۵۳۰۷۷
به گزارش صراط به نقل از سایت گل- نداری های باشگاه شاهین گاهی اوقات به شکل خنده داری در می آید. در جدیدترین سکانس این ماجراها خانم «زیرک» که به عنوان تایپیست در باشگاه فعالیت داشت و مدتها حقوق نگرفته بود با مراجعه به اداره کار توانست رای مطالبات سه میلیون تومانی اش را دریافت کرده و پس از امتناع باشگاه از پرداخت، اجراییه دادگستری گرفت و صبح امروز در معیت مامور اجرا به باشگاه رفت تا در قبال سه میلیون طلب خود، اموالی را از باشگاه توقیف نماید! وساطت برخی از حاضران در باشگاه مانع از اجرای حکم گردید و قرار شد ظرف سه روز این طلب پرداخت گردد.
خبر دیگر از باشگاه شاهین اینکه باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مسئولان خوابگاه محل اقامت بازيکنان تيم شاهين تا پايان بازي با داماش به مسئولان اين باشگاه فرصت داد تا بدهي خود را به آنها پرداخت کنند.در شرايطي که مسئولان این باشگاه مشغول تغيير در کادر فني هستند خوابگاهي که بازيکنان اين تيم در آن اقامت دارند به مسئولان اين باشگاه اولتيماتوم داد که در صورت عدم تسويه حساب بازيکنان را بيرون خواهد کرد.ظاهرا مدتي است که پولي آنها پرداخت نشده است از اين رو آنها تهديد کردند در صورتي که تا دو هفته آينده و بعد از بازي با داماش پول اين خوابگاه پرداخت نشود بازيکنان را از خوابگاه بيرون خواهند کرد اين درحالي است که آنها از 4 روز پيش رستوران خوابگاه را تعطيل کردند و براي بازيکنان غذا سرو نمي‌کنند.غلامحسين مظلومي سرپرست تيم شاهين با رد اين خبر مدعي شد تيم شاهين در حال تسويه حساب با تمام طلبکاران است و به زودي پول خوابگاه را هم مي‌دهد از اين رو جاي نگراني وجود ندارد.
 
 
 

آخرین اخبار و تصاویر ورزشی را در سرویس ورزشی صراط بخوانید.


برچسب ها: شاهین
نظرات بینندگان
محسن شاهینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
بله صراط جان باید هم خنده دار باشه تیمی که در ثروتمندترین استان کشوره و تمام ایران از اقتصادش بهره میبرند و پولهایش تیمهای تهرانی را میچرخاند خیلی هم خنده دار است که ندار است
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم