۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۱

نحوه جالب تامین زمین‌های مسکن مهر

کد خبر : ۵۳۲۸۷


به گزارش صراط خراسان در ستون ویژه های خود نوشت:


دستور احمدي نژاد براي ادامه تحصيل دانشجويان ميراث فرهنگي


در حالي که شوراي عالي اداري اواسط سال گذشته تصويب کرد مرکز آموزش عالي ميراث فرهنگي از شهريور سال 89 مجاز به پذيرش دانشجوي جديد در رشته يا دوره هاي تحصيلي مختلف نيست و دانشجويان اين مرکز حداکثر تا سال 90 به ادامه تحصيل مي پردازند، شنيده شده است بر اساس بررسي سازمان ميراث فرهنگي دانشجويان اين مرکز قادر به اتمام تحصيلات خود تا اسفند امسال نيستند و بر اين اساس احمدي نژاد دستور داده است اين ضرب الاجل تا سال 92 تمديد شود.


ابطال مصوبه شوراي تامين توسط دستگاه قضايي


گفته مي شود دستگاه قضايي اخيرا مصوبه سال 78 شوراي تامين استان خراسان رضوي را باطل کرده است. بر اساس اين مصوبه شهرداري مي توانست حتي پيش از آغاز عمليات ساختماني ساختمان هاي بدون پروانه يا مخالف مفاد پروانه، همه مصالح ساختماني و ابزار بنايي را جمع آوري کند. هيئت عمومي ديوان عدالت اداري با بررسي شکايت يک شهروند با تاکيد بر اينکه اين دستور خارج از وظايف شوراي تامين استان است، راي بر ابطال آن داد.


دستور جالب استاندار براي تامين زمين هاي مسکن مهر


شنيده شده استاندار يکي از استان هاي جنوبي کشور پس از گزارشي از فعاليت محدود تعاوني هاي ساخت مسکن مهر در برخي شهرهاي اين استان، دستور بررسي اين موضوع را داده که بر اين اساس، مشخص شده علت اين موضوع همکاري نکردن شهرداري و شوراي شهر اين مناطق بوده است. استاندار نيز براي حل اين موضوع، دستور داده است بيش از 30 هکتار از اراضي خارج از مناطق مسکوني، به محدوده شهر افزوده شود و مسکن مهر در اين مناطق ساخته شود.

برچسب ها: مسکن مهر زمین