۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۸
عاشقانه سید مهدی

چند خط برای همسر دنیوی شهید همت ....

ميدانم شما اعلام کرده ايد که راي نميدهيد ... البته چه جالب ... ضد انقلاب ها هم تمام تلاششان این است که مردم نیایند و رای بدهند ...بگذریم
کد خبر : ۵۳۳۵۷
به گزارش سرویس وبلاگ صراط گمنام در وبلاگ عاشقانه سید مهدی نوشت:
 
سرکار خانم ژيلا بدیعیان ....همسر دنيوي شهيد والامقام همت

سلام عليکم ....چند روز پيش که از اتوبان شهيد همت ميگذشتم ...نميدانم چرا يکدفعه ياد شما افتادم

به اين فکر ميکردم که حاجي هم مثل ما زميني ها بود ...ازدواج کرده بود ...زن و فرزندي داشت ...

برايم خيلي جالب بود ....که يک توفيقي است در اين دنياي خاکي ....که فردي يک حق ويژه اي داشته

 باشد ...همسر حاجي بودن ....خوب يک امتياز ويژه اي است در اين عالم

عذر ميخواهم ....که اسم شهيد والامقام حاج محمد ابراهيم همت را حاجي صدا ميکنم ...

ديگر عادت کرده ايم ...بخدا ...  ما بچه بسجي هايي که هنوز به دنيا نيامده بوديم همت پر کشيده بود

براي ما حاجي یادآور یک فرد است .... آنهم حاج همت ...

راستي ...خانم بديعيان .... 12 اسفند ماه  شما را ياد چه مياندازد ....

نه  ....منظورم روز انتخابات نيست ...ميدانم شما اعلام کرده ايد که راي نميدهيد ...

البته چه جالب ... ضد انقلاب ها هم تمام تلاششان این است که مردم نیایند و رای بدهند ...بگذریم

منظورم روز شهادت حاجي است ...بگذاريد برايتان بگويم ...ما بچه بسيجي ها اکثر مراسم ها و يادواره

شهدايمان را در ايام شهادت حاجي برگزار ميکنيم

ما از شهداء صحبت میکنیم  ...اما به خدا از ديوار کسي  تا به حالا بالا نرفته ايم ...چرا ...یادم آمد

 چند وقت پيش بود که  اجازه گرفتيم از صاحبخانه و رفتيم پلاکارد دهه فجر زديم

راستي ... کتاب معلم فراري را خوانده ايد ...

به خدا این هم بگویم ... که ما بانک رفتن و وام گرفتنمون هم فقط و فقط برای وام ازدواج بود که با کلی

بدبختی توانستیم دو ملیون و پانصد بگیریم .... حقیقتا هم ما نه مسئولی هستیم نه قراره کاندیدای

 جائی بشویم .... که به قول شما بخواهیم از شهداء صحبت کنیم ....

خانم بديعيان ...ما حاجي و امثال حاجي ها را دوست داريم ....

ميدانيد چرا .....چون انقلابي بودند و انقلابي ماندند ....چون براي حفظ اين اسلام و انقلاب زجرها

  کشيدند ....چون ...حاضر بودند که در پوتين بجه بسيجيها آب بخورند ...

چونکه ... دهن هتاکان به نظام و رهبري را با پوتين هايشان خاک مي گرفتند ....

چونکه .... حفظ اين نظام و انقلاب .... را اوجب واجبات میدانستند ....

و چون ... هميشه ميگفتند ....حاشا که بچه بسيجي ميدان را خالي کند ....

البته ...ما شنيديم همه اينها را..... و شما ديده ايد و لمسش کرده ايد ...

همسر دنيوي حاجي ... اين دنياي فسقلي تمام ميشود ....اين حق ويژه داشتن ها تمام ميشود

... اين تحويل گرفتن ها و تيتر کردن نامه ها تمام ميشود ....و ما ميمانيم و

روزي که در پيشگاه  به قول شما صادق ترين و پاک ترين جوانهاي روزگار  بايد جواب بدهيم ...

ميدانيد ...زماني که بعضي از اين سايتهاي خاص و اين شبکه هاي ماهواره اي خاص تر ....با آب و

تاب .... از شما و از نامه نوشتن به فلان آقايان که در زندان نظام جمهوري اسلامي به جرم براندازي

نظام دستگير شده اند ....ميگويند .... دلمان بيشتر براي حاجي تنگ ميشود ....

راستي خاطره برخورد حاجي با آن کومله در پاوه را خوانده ايد .... بگذريم ....

و کلام آخر آنکه ...چند وقت پيش ... قسمت شد و رفتيم  منزل يک همسر شهيد ...

ايشان باردار بودند که همسرشان شهيد شده بود ... از سال 63 تا به حال تک و تنها نشسته بود و يگانه

 پسرش و يادگار شهيدش را بزرگ کرده بود ...

پاي صحبتش که نشستيم ...دلش پر بود ... ميگفت  تا به حال يک مسئول که هيچ ...

يک کارمند ساده از بنياد شهيد هم ديدن ما نيامده است ....

ازش پرسيدم از اين نظام و از اين شرايط ناراضي هستي ...

صحبتش اين بود .... در زمان تشيع همسرم ...قول دادم ...که نگذارم خون سرخش پايمال شود ...

خوب ميدانم ...که همسر بسيجيم براي اين نظام  اسلامی شهيد شد .... اما يک بار لب به اعتراض

 نگشودم ...تا مبادا ...آب به آسياب منافقين و ضد انقلاب ها ريخته باشم ...

سرکار خانم ژيلا بديعيان ... همسر دنيوي سردار رشيد اسلام حاج محمد ابراهيم همت ....

همسر ايشان ... يکي از فرمانده گردانهاي ....حاجي بود ...

.....................................................................................................................................

قسمتی از نامه همسر دنیوی حاج همت به یک ضد انقلاب :

ناب ترین مردان و صادق ترین جوانان ما رفتند و جماعتی ازخدا بی خبران از خونشان سفره ها آراسته اند. رنگ عوض کرده اند و چهره پرداخته اند و با ولعی سیری ناپذیر به آرمان های شما پشت کرده اند و رو به دنیا آغوش گشوده اند. از شهید می گویند و می دزدند. از شهید می گویند و غارت می کنند. از شهید می گویند و از دیوار مردم بالا می روند. از شهید می گویند تا به مجلس داخل شوند. از شهید می گویند تا وزیر شوند. از شهید می گویند تا از گذرگاه بانک ها و موسسه ها و شرکت ها و معدن ها و اسکله ها عبور کنند. 

نظرات بینندگان
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۳۹
۹۰
.
اینقدر دیگه نگید همسر همت،همسر شهید!
______________________
آخه این زن چه وجه تشابهی با بقیه همسران شهدا داره؟؟؟؟
شهید همت برای ما مهم بود و هست که عقیده اش رو همگان میدانیم"
به جهنم که این زن چی داره میگه"بیخود دارید بزرگش میکنید"
کسی که هنوز نمیدونه شوهرش کی بوده!!؟؟ کسی که نمیدونه هدف های اصیلش چی بوده" حق نداره اسم همسرشهید رو یدک بکشه!!!!!!!!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بیا یهوئی انکارکن که اصلا زمانی زنش بوده!
تو که خوب بلدی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با امین موافقم امین جان بهت مثبت دادم
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین خان شما فعلاً گندکاریهای دولت عزیزت رو ماله بکش ، کامنت برای خانم همت پیشکش، یه 12 میلیارد دلار دیگه هم که اضافه شد برادر ...
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عدالت یعنی همین که تو از همه دیرتر نظر میدی ولی نظرت اول از همه درج میشه
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یه نورای قلابی با پرچم انگلیس!لعنت بر ...... هر کس که بخواد با اسم من نظر بده!
اميرحسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بي شعور حق بي احترامي به همسر محترم شهيد همت را نداري.درنامه اي كه او نوشته به نظرم كاملاً صادقانه حق مطلب را ادا كرده است.الان درحال حاضر به نظر شما چند نفر دراطراف مقام معظم رهبري به ايشان وفادار بوده و دلسوزانه به مردم خدمت مي كنند؟!!!!
خوب همسر والامقام شهيدهمت حق دارد.
صراط! اگر باكسي عقد اخوت نبسته اي، لااقل پيمان شكني هم نكن.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
نورا:
وی پی ان..خطرناکه!!!
انشاءالله که جنبه اش رو داری!!!!!!
عزیزمن:چطور ممکنه دیرنظر بدم..اول منتشر بشه؟؟ساعت انتشار که مشخصه!!!
باز که ادعای واهی تقلب کردی؟؟؟!!!!
_________________________________
علیرضا خان:
فرض بگیرم اینطور که شما میگید باشه!!!
برادرمن:
با یکی دوتا گندکاری که چیزی نشده که!!!
شما برو اون طویله ای که 16 سال توش هر گندکاری و کثافت کاری شد..ولی هنوز درش باز نشده که بوش همه جا رو فرا بگیره!!!!
خودتو آماده کن واسه ماله کشی!!!
چون بزودی در باز میشه"ماسک یادت نره!!!وگرنه زنده نمیمونی واسه نفس کشیدن!!!!!!!!!!!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین خداشاهده این نوراهه من نبودم.
كامبيز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۳۰
مبارزه با مفسدان در هر لباس و مقامي از ضروريات است اما نبايد به بهانه وجود برخي مفسدين عليه نطامي فعاليت كرد كه حقيقتا در خط مقدم مقابله با اصل فسادها و ظلمهاست.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حقيقتا در خط مقدم مقابله با اصل فسادها و ظلمهاست.

ببخشید اصل فسادها و ظلمها؟
پس به این حساب بود شیعیان هم نباید با بنی امیه و بنی عباس درگیر میشدند چون اونها در جهت مقابله با اصل فسادها و ظلمها یعنی امپراطوری روم بودند. صدام حسین هم زمانی که با آمریکا درگیر شده بود پس آدم خوبی بود.
اصل فساد و ظلم ها چسبیدن به قدرت و قربانی کردن دین و مذهب و اخلاق برای 4 روز بیشتر در قدرت ماندنه. اینکه که برای بر سرکار ماندن هرچه دوربری ها و متعهدین به نظامت انجام دادند زیر چشمی رد کنی و همش بگی برهه حساس؟
علی (ع) نمی تونست زیر سقیفه بزنه؟ نمی تونست حکمیت رو رد کنه؟ نمی تونست وقتی زبیر و طلحه بقول خودتون از بیت المال می خوردند برای حفظ قدرتش بیخیال اونها بشه.
كامبيز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در مورد امير المومنين ايشان براي حفظ اصل اسلام تن به سقيفه داد و هم حكميت رو پذيرفت و هم تا زماني كه طلحه و زبير دست به زور نبردن با نصيحت و مماشات با انان رفتار كرد در مورد جمهوري اسلامي هم اصل بر حفظ حاكميت اسلامي همراه با مقابله قاطع با مفسدان اقتصاديست حال اگر در اين مبارزه كوتاهي مي شه دليل نمي شه اصل نظام هدف قرار بگيره بلكه با مقصران در هر لباسي بايد مقابله كرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
" اصل بر حفظ حاكميت اسلامي "
حرف دلتو زدی کامبیز !
فتنه سبز
|
UNITED STATES
|
۰۱:۰۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۲
۱۴
میشه به جای شهید همت هر شهید عزیز دیگری را نوشت و این مقاله را به خانواده آنان تعمیم داد!!!! همت،خرازی،باکری و......
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۶۴
۱۴
احسنت به همسر شهید همت چرا فکر می کنید نامه ایشان بد بود مگر در همین دولت 3000 ملیارد اختلاس نشد مگر همین دولت نبود که حرف رهبر انقلاب قبول نکردند و 11 روز خانه نشین شدن مگر همین دولت نبود که مردم شب خوابیدن صبح پاشدن دلار 2 برابر شده بود و ارزش پولشان نصف از کدام دولت دفاع می کنید؟؟؟ مگر مردم چقدر عمر می کنند که همچین دولت هایی زندگیشان را سخت و تباه کنند؟چرا باید برای رفتن به مجلس این همه ریا کاری شود؟ چرا باند بازی مد شده چرا باید خیلی ها از نام رهبر انقلاب و این انقلاب سو استفاده شخصی کنند؟ مردم چه گناهی کردن اتفاقا همسر شهید همت به هدف زد فکر نکنم نظرم رو منتشر کنید.
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دقیقا! ولی باید مواظب بود تا از خط ولایت بیرون نرفت... درست نمیگم؟ فقط باید مواظب بود. امیدوارم خانم این شهید بزرگ هم از خط ولایت بیرون نروند. خط ولایت رو هم نباید از دهن عوام شنید. راهش مشخصه....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زنده باد محمد آقا وعباس آقا
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۴
۴۱
.
خانم بدیعیان:چقدر خودشان رو شبیه همسر نوح می بینند؟؟؟
_____________
گوشه ای از وصیت نامه شهید همت:

جامعه ما انقلاب کرده و چندین سال طول می کشد تا بتواند کم کم صفات و اخلاق طاغوت را از مغز انسانها بیرون ببرد ولی روشنفکران ما به این انقلاب بسیار لطمه زدند زیرا نه آن را می شناختند و نه باریش زحمت و رنجی متحمل شده اند از هر طرف به این نو نهال آزاده ضربه زدند ولی خداوند، مقتدر است اگر هدایت نشدند مسلما مجازات خواهند شد "
______________
خانم بدیعیان دارید میشید مصداق جمله شهید همت!!
مواظب باش که گمراه نشوی که ره تاریک و لغزان است!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو که تو پست قبلی خودت از ساواک تشکر کرده بودی امین!!!!!!!!!!!
مدارکشم تو سایت موجوده داداش!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
گفتم که:
عدو شود سبب خیر"اگر خدا خواهد!
__________________________
قضیه اتوی داغ هم مثل ترور نمایشی اش هست"
سه ساله دارم بین فیلم های هالیوود میگردم"ببینم از کدوم سکانس الگو برداری کرده!!!هنوز پیدا نکردم"
از دوستانی که کامنت میذارن:
کسی میدونه توی کدوم فیلم اکشن!! میخواستن یه نفر رو توی اتاقش !!ترور کنن" اما زنش میپره نجاتش میده"و هیچکدوم هم طوریشون نمیشه؟؟؟!!!!
کسی هم خبر نداره اون اقدام کننده به ترور کجاست؟؟!!!
_________________________________
آقا فیلمنامه میفروشم!!!کسی از کارگردان ها نمیخواد؟؟؟
قول میدم پرفروش ترین فیلم سال بشه"رکورد اخراجی ها رو میزنه!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زنده به عشق احمدي! تو برو همون احمدي رو بچسب يك موقع مثل پسر نوح نشي.كج وكوله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین زنده به انحراف تو بیشتر شهید همت میشناسی یا زنش !؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
ناشناس اولی:
ممنونم !
___________
ناشناس دوم:
یقینا خود شهید همت بیشتر خودش را میشناخت"وهمگان مواضع اش رو میدانیم"
نیازی به تفسیر دروغ پردازانه این زن نیست!!!
مریم
|
UNITED KINGDOM
|
۰۱:۴۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۵۳
۱۷
نویسنده جلف و بی ادب! چطور به خودت اجازه دادی به محضر سر کار خانم همت چنین گستاخی کنی؟؟ تو را چه به انسانهای آزاده و فهمیده؟؟ تو در قید و بند استبدادیت بمان و خوش باش.
سارا
|
UNITED KINGDOM
معنی جلف و بی ادب را هم فهمیدیم!!!!میشه بگید کجایش بی ادبی بود.حتما منظورتان "همسر دنیوی همت" است.به نظر بنده این لفظ خیلی پرمعنا و مودبانه هست.به نظر شما این زن با این افکار و عقاید دستش به گرد پای شهید بزرگوار خواهد رسید؟؟؟خدا کند اما من که بعید می دانم!!!
نرگس
|
UNITED KINGDOM
بیخیال سارا جان به خاطر چرندیات بعضی ها مثل مریم و سعید و نوراو... خون خودتو کثیف نکن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۸
۳۹
هر چی نگاه می کنم میبینم کروبی و خاتمی به این صفات خیلی نزدیک هستند.

شهرام خان جزایرس و پولای هاپولی هاپو ....
کاش قبل از نوشتن نامه اندکی فکر می کرد.

گنجشک خواست از رو درخت بلند شه گفت سفت وایستا می خوام بپرم درخت گفت من نفهمیدم کی نشستی...
رای نده به درک اسفلوسافلین این همه رای نمی دن تو هم روش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۴۰
۳
آقا سید مهدی. شما خودت قطعا خبر داری که چه باند بازی هایی تو ادرات به نفع شهدا و بسیجیها می شود. همسر شهید همت هم حقایق را گفته است. پامال کردن خون شهدا یعنی سو استفاده از نام آنها.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۳۶
۷
همسر شهید بزرگوار حاج همت عین واقعیت را گفته حالا چرا این اقای هتاک معلوم نبود تا دیروز در کدام خیابون وکوچه دنبال عیاشی خود بوده امروز دهان ........خود را باز کرده به خانواده شهدا که حق اعتراض به هرکس وهر مقام نظام را به خاطر بی عدالتی ها حاکم بر جامعه دارند توهین کنند
سعیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۴
۳۲
ایشالله خدا هدایتشون کنه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۴۱
۱۸
احسنت به اين شيرزن كه فريب اين بازي ها را نميخورد.ما هم با شما هم عقيده ايم.بيشترين خيانت را به شهدا همين رياكاران مرتكب شده اند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۳۳
۰
اي بسيجي عزيز نامه ايشان را دوباره بخوان مگر حقيقت غير از اين است پس اگر اين است كه شما ميگوييد ا مام اول ما بخاطر اسلام نمي بايست از يك زن يهودي طرفداري مي كرد
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۱
۱
مهمترین کاری که خانواده شهدا باید بکنند دفاع از آرمان های شهیدانشان است. اما مشکل اینجاست که عده ای سعی در تغییر آرمان ها دارند. برخلاف عده ای که حفظ نظامی که نام اسلام را در کنارش دارد اوجب واجبات می دانند گروهی دیگر هم هستند که نابودی نظامی که ارزش های اسلامی را کمرنگ کرده است واجب می دانند.....
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۳
۱
شما هم یک روز باید جواب بدهید...در پیشگاه حضرت حق.
Mehdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۸
۳
حداقل اسم ایشان را تصحیح کن ( بدیهیان) ، یک مرتبه هم از دل ایشان بپرس و بعد مقاله بنویس .....
سید عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۳۸
۹
نامه همسر شهید همت حرف دل خیلی از مردم است درست گفته حرف حق تلخ است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۶
۲۳
و شما چی که به خاطر شهید والا مقام آدم شده اید و نامه پراکنی می کنید و گرنه چه کسی حاضر بود برای نامه های شما تره خرد کند . خودتان را با همسنگهای خود مقایسه کنید تا بفهمید در سایه این شهید چی شده اید و به کجا رسیده اید شاید توقع بیشتری داشتید که براورده نشده است
فقط برای خدا
|
UNITED STATES
|
۱۵:۳۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۳۵
۱
آقای سید مهدی،
شاعرانه نبود. تماماً شعار بود و شعار. همسران دنیوی شهیدان قدمهایشان را در راه حفظ نظام برداشته اند. قدم های شما کجاست؟ روی الا کلنگ عدالت آنقدر قدم برداشته اند که به مرکز رسیدند و قدمی از بهر خدا بر نداشتید. قرار نبود حداقل مطامع دنیوی همسران شهید و غیر و شهید در کوچه یِ هزار توی حفظ انقلاب گم شود. غم نان و نمک نداریم که محتاج شما محافظان! انقلاب نیستیم. خدا خود ضامن و نان و نمک گبر و ترساست. تا چه رسد به دوستان. شما که این چنین بی رحمانه به همسر دنیوی شهید همت می تازید اگر امروز از عدالت گم شده دفاع نکنید بی شک سر در آخور بی عدالتی دارید. حفظ نظام فقط برای حفظ نظام نیست. نظام اسلامی هدف دارد، کارکرد دارد، نتیجه دارد. وقتی نماینده ملت در مجلس اتستعفا می دهد لابد درد غیر قابل حلی دارد. او که در مجلس است استعفا می دهد. من چرا رای به او که از نطر من اصلح است بدهم. آقای سید مهدی جو گیر نشو. حتما یه جای راه را اشتباه آمده ایم. شک نکن. حفظ انقلاب برای حفظ انقلاب بی ارزش است. حفظ انقلاب برای حفظ ارزش های اصولی اسلام ارزش دارد. تو راه طلحه و ربز نرو. تو قرآن ناطق را به قرآن بر نیزه ترجیح نده. حاجی توی پوتین بسیجی آب نخورد که برخی حضرات با ماشین و اسکورت و شیشه دودی در صف اول! نماز جمعه حاضر شوند. دهان هتاکان با عدالت علی به گل مالیده میشود نه با پرچم های سبز و قرمز و شفید. نه با باشکوه برگزار کردن جشن ها و با حضور پررنگ! شومن ها و خواننده های بدتر از لسانجلسی.
از دردها و مصیبت های پیش پا افتاده و حقیر مردم در چشم مسئولان بعداً برایت می گویم.
همینقدر برایت بگویم اینجا من کسانی را میشناسم که با هزار تومن می توانن برای تو رای بخرند. اگر سودای خدمت به نظام داشتی. سری به ما بزن سید.
...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۵
۰
درود بر شما.
درنگرش من این نامه را از دو دیدگاه
میشود نگاه کرد.
1.دیدگاهی که دربالا آمده و
این دوست عزیز بلاگ نویسمان نوشتند
2.دیدگاهی که دیگر دوست عزیزمان
"غلامعلی نسائی"در بلاگشان نوشتند و شما آن را در لینک زیر قرار دادید
http://www.seratnews.ir/fa/news/53359/بنام-شهدا-با-عکس-هدیه-تهرانی!!+تصاویر

"بنام شهدا با عکس هدیه تهرانی!"

اگر بادیدگاه دوم نامه همسر شهیدبزرگوار محمدابراهیم همت را بخوانیم خواهیم دید که این نامه مصداق کامل حقیقی است
که متاسفانه در وجود برخی ها نهادینه شده است.

به امیدروزهای بهتر...همبستگی های بیشتر.
بدرود.
یک ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۵
۳۵
خداوند خیلی شهید همت رو دوست داشت که زود وی رو از این دنیا برد. اگه الان توی این دنیای مادی حضور داشت، چه عذابی از بی بصیرتی این زن می کشید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگر خودش زنده بود دیگه لازم نبود زنش نامه بنویسه خودش نامه مینوشت و به قول شما میشد از مردودین !
برادرشهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱۸
خدا میدونه هرچی نشستم فکر کردم که چی باید بگم دررابطه باهمسر شهید حاج همت هیچ چیز جز عاقبت بخیری یرای ایشان چیزدیگری به زهنم نیامد
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما تشخیص دادید که ایشون بخاطر انتقاد از نظام و مقامات نظام عاقبت بخیر نشده!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با این استدلال آقا سعید، مخالفت با اولیاء خدا نیز باعث انحراف نیست! چون اونها هم انسان بوده اند!
استدلال ابولهب!
بدنبال جریان انحرافی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۶
۳
نظراتش را همینجا اگر منتشر میکردند به ضد انقلاب پناه نمی برد اغلب این جملات درست است نحوه از دیوار مردم بالا رفتن فرق کرده است همین گروه ها و جبهه های خلق الساعه انتخاباتی را نگاه کنید 4 نفرن برای کل تهران و ایران لیست میدهند و افرادشان را با الفاظ آنجنانی که حالا اسلام شهدا و انقلاب در خطر است و همین چند نفر می توانند آن را نجات دهند به سایرین تحمیل می کنند , فقط همین چند نفر کاش این افراد را برای ربع ساعت در یک عملیات ساختگی با گلوله های واقعی قرار میدادن و میگفتند اسلام و رهبری در خطر است شما دفاع کنید نتیجه ................را مشاهده میکردیم ........................... چی شده که ما به حداقل ها قتاعت کرده ایم و حاضر نیستیم از حداکثر توان انقلاب , جامعه و کشور استفاده کنیم؟؟
احمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۳۹
۵
واقعا شیفته ی ایشان شدم. لقب شیرزن برازنده ی این خانم است. از کسی که همدم و شریک زندگی شهید همت بوده جز این انتظاری نمی توان داشت. درود بر ایشان.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر ایشان و درود بر هر انسان آزاده ای که دین خود را به دنیای آقایون نفروختند، من قبل از شناختن همسرشون خیلی از این شهید بزرگوار خوشم میومد اما حالا با دیدن بیانات همسر دنیوی و اخرویشون عاشق این شهید شدم در احادیث داریم خداوند برای مومنین همسری هم کف و هم شان آنها بر میگزیند
خداوند با سالار شهیدان محشورشون کنه ان شاالله.
عبداللهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ان شاالله با زن شهید همت و موسوی و کوربی محشور بشید مهدی نورا فاطمه و سایرین که ازش دفاع میکنید
مخمود
|
UNITED STATES
|
۱۹:۳۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۴۰
۳
مگه دروغ گفته
منتظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۹ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱۴
همان زمان زندگی امثال شهید همت رشوه گیرها بودند دنیا طلبان بودند امثال بنی صدر بی صفت بودند
ولی آیا این سبب شد که روی حرف ولیشان حرف بزنند اول و اخر حرفشان این بود که هرچه ولایت امر کند
اگر هرکس که هر نظری دارد قلم به دست بگیرد و به هرچه که به آن معرض است بتازد ایا چیزی از این نظامی که برایش خانم دباغ تمام هستیش را داد می ماندد
راستی خانم شهید همت
اگر شما جای خانم دباغ بودید و جلوی چشمتان عزیزتان را پر پر می کردند ایا از ایمانتان چیزی باقی می ماند
خداهم به شما هم به ما صبر بصیرت و عقل دور اندیش عنایت فرماید و عاقبت همه را ختم به خیر کند انشالله
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲۰
الکی بعضیارو مثل ایشون مطرح می کنند. درسته که شهید همت انسان بزرگ و مطرحی بوده اما این دلیل نمیشه فکر کنیم همسر ایشون هم همینطوره. به نظرم هر چه اینهارو مطرح و بزرگ نکنند بهتره
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۲۹
۵
آقای نویسنده مقاله اون روزی که همسر شهید همت داشت تو جبهه ها هفت تا عقرب رو می کشت تو کجا بودی !اون روزی که همسر شهید همت داشت در واقع تویه مرغ دونی با 2 تا قاشق و 2 تا بشقاب زندگی می کرد کجا بودی کجای این نظام اسلامیه !شهید همت بخاطر خدا و اسلام شهید شد! این نظام رو با حکومت نبی اکرم مقایسه می کنی !تو کتابا نخوندی یه روز رسول اکرم لباسشون رو در آوردند و فرمودند ای مردم هرکسی فکر می کنه من حقی رو از اون ضایع کردم بیاد و به من تازیانه بزنه !کجا دیدی تا یکی اصلا حرفش غلط ,اعتراض کنه ببرنش تو زندان بکشند بعدش بگن مننژیت گرفته برادر چشماتو باز کن علی مهربونه محمد مهربونه حسن حسین مظلومند شمشیرشون رو برا اسلام واقعی بردند بالا نه برای تحجر نه برای تو سری زدن به یه سری آدمایی که اسلحه نداشتن!!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر فاطمه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوشم اومد فاطمه خانم ! ایول ! خوب زینب وار پته یزیدیهای حسین نمارو ریختی رو آب !
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فاطمه خانوم نمیدونم کی هستی اما شیر پاک مادرت حلالت باشه
دلم رو با این نظرت جلا دادی و آروم گرفتم که هنوز مسلمان واقعی پیدا میشه مسلمانی آزاده!
اسلام دینیست که درش خلیفه مسلمین علی (ع) رو پلیدی چون ابن ملجم ضربت میزنه اونوقت علی در بستر مرگ نگران حال اون پلید هست و سفارش میکنه مبادا بر او سخت بگیرید، سپاس بر خداوندی که علی را آفرید که افتخار شیعه و مسلمانیست، برادران ارزشی مرام شما با مرام علی(ع) فرسنگ ها فاصله دارد فرسنگهههههها !
نمیدانم به کدام دین و آیین مشغولید اما بدانید که بیراه میروید
کاش میشد دست از اسلام بکشید و به دین دیگیری درایید تا بیش از این آبروی این دین مظلوم را نبرید،
هرجا بحثی میشود و رفتار حاکمان و مسئولین این دوره را برای کوبیدن اسلام بکار میبرند تنها وسیله ای که برای دفاع دارم عملکرد مولا علی است
براستی که هیییچ دوره ای و هیچ حکومتی نتوانست این چنین آبروی اسلام و مسلمانی را بر باد دهد
شما جوانان ارزشی چشم و چراغ اسرائیل و دشمنان اسلامید.
as
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
طلحه و زبیر ... .... هم برابر اسلام خیلی زحمت کشیدن ، خواهر من چه ربطی داره ، بقول امام حال حاضر افراد ملاک است.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب as
اینجای کار رو اشتباه اومدی!
گفتی طله و زبیر... آری این دو از راه راست جدا شدند و حتی بر علیه شیر خدا علی مرتضی قیام کردند، آیا خوانده ای تاریخ را؟ آیا نشنیده ای که علی(ع) بعد از شنیدن خبر مرگ زبیر چه کرد؟
" حضرت بر او گریست «و جلس علي يبكي عليه هو و أصحابه‏» و به قاتل زبیر وعده جهنم داد!: «قاتل الزبیر فی النار » "
آری او زبیر را در میدان جنگ با آنکه از راه بدر شده بود نصیحت کرد پند داد و به هیچ وجه راضی به کشتن او نشد،معیار برایش حال زبیر نبود که خوب چون به پیکار علی ولی خدا آمده است حکمش مرگ است و بس! نخییییر اورا پند داد و از جنگ منصرف کرد...چون زمانی برای رسول خدا شمشیر میزد...
حال اگر زبیر در این دوره بود بر او چه میگذشت؟ و شما ارزشی ها با او چه میکردید؟
آری برادر مرام شما با مرام علی فرسنگها فاصله دارد فرسنگها...
صراط خواهش دارم که اینو منتشر کنی.
رضا(noura supporter)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فاطمه جان.دست گلت درد نکنه آبجی.قشنگ گفتی
as
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا مهدی ، مطمئن باش اگر زبیر در برابر حضرت علی میجنگید او هم مانند طلحه توسط خود امام کشته میشد ، در ضمن ما به فکر کشتن کسی نیستیم و امیدواریم افراد تا آخرین لحظه از جبهه دشمن بیرون بیایند ، وقتی که کسی حرفی میزند که باعث شادی استکبار جهانی میشود بدان که غیر حق سخن میگوید ، تا بحال از خودت سوال کردی که چرا آمریکا و اسرائیل از همه مخالفان رهبری و نظام حمایت میکنند ، آیا شما هنوز به این باور نرسیدید که آمریکا و اسرائیل بر حق نیستند.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب as
من کاری به آمریکا و اسرائیل ندارم
اینکه انتقاد یا حتی رد این نظام موجب خوشحالی کی و چه کسی میشود به من مربوط نیست مگر ما برای آمریکا زندگی میکنیم؟ مگر ملاک خیر و شر خوشحالی یا ناراحتی آمریکاست؟ دشمنی با اسرائیل زمانی موجب خوشحالی صدام هم میشد حال بگوییم چون صدام باطل است پس با اسرائیل صلح و دوستی کنیم؟
باید ببینی حقیقت در چیست، من در ایران زندگی میکنم
مسلمانم
پیشوایم علی است
و معیار حق و باطلم اوست
هرکس با این معیار تناقض داشته باشد از دید من باطل است!
حال این دید من میخواهد باعث شادمانی آمریکا اسرائیل یا هر بی پدر دیگری شود بشود
و اگر یکی ازین بی پدر ها که نام بردم قصد خاکم را کنند بنا به دستور دین و حس میهن پرستیم تا آخرین قطره خون در دفاع از این آب و خاک خواهم ایستاد.
من برای خوشحالی یا ناراحتی آنها زندگی نمیکنم و آن دنیا هم در جواب اینکه چرا دنباله روی ناحق بودی نمیتوانم بگویم چون آمریکا خوشحال میشد !
جناب as چشمان خود را بشوی و جور دیگر ببین.
خواهش دارم که منتشر کنید
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ببخشید فاطمه خانم گفتید پیامبر اکرم کی لباسشونو در آورده بودند؟!؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۹
۳
مشکل اینه که امثال شما راه خودشون رو راه مستقیم میدونن و راه بقیه رو به سوی جهنم.امیدوارم خدا هدایتتون نکنه تا برید به اونجا که لایقش هستین
....
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱۵
اولا واقعابراي خانم بديعي متاسفم.دوما نامشون واقعيت داشت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۶ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۵
۳
هركس تو اين نظام بهش پول و مقام رسيده الان مخالف گفته هاي همسر محترمه شهيد همت است.
as
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دقیقا حرفت برعکسه .
آفتاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۲۰
۳
برادر بسيجي دهه ي 80و90 بهت توصيه ميكنم برو و به خاطر نوشتن اين نامه و داشتن اين افكار از خداي مهربون بخشش بخواه ، تو كه خودت گفتي هنوز به دنيا نيومده بودي كه حاج همت پر كشيده بود ، پس چيزي ازش نميدوني بهتره حرف نزني .... و سلام خدا بر همسر شهيد همت حقا كه وارث آن شير مرد هميشه جاويد هستي.
as
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بسیجی بودن به سال تولد نیست به دل انسانهاست ، چه بسیار بسیجیهایی که در رکاب خود شهید همت بودند و الان منحرف شدند و یکی از آنها همین خانم است، تاریخ رو مطالعه کن مگر عایشه که بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۵
۱
نویسنده لطفا جواب ها را مثبت ها و منفی ها را ببیند بلکه زیپ دهنش رو ببنده.
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۹
۰
سلام
برادران و خواهران گرامی لطفا بطور دقیق به این جملات همسر بزرگوار شهید همت تامل کنید مگر غیر این است. ناب ترین مردان و صادق ترین جوانان ما رفتند و جماعتی ازخدا بی خبران از خونشان سفره ها آراسته اند. رنگ عوض کرده اند و چهره پرداخته اند و با ولعی سیری ناپذیر به آرمان های شما پشت کرده اند و رو به دنیا آغوش گشوده اند. از شهید می گویند و می دزدند. از شهید می گویند و غارت می کنند. از شهید می گویند و از دیوار مردم بالا می روند. از شهید می گویند تا به مجلس داخل شوند. از شهید می گویند تا وزیر شوند. از شهید می گویند تا از گذرگاه بانک ها و موسسه ها و شرکت ها و معدن ها و اسکله ها عبور کنند.
یک جانباز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱۷
خواهش میکنم به اونگوییدهمسرشهیدبه او بگوییدزیلابدیعیان حیف است نام شهید روی او بگذارید اینقدربزرگش نکنید
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره دیگه چون برخلاف میل شما حرف زده!
شهید و خانواده شهید باید ابزار دست شما و مدافع و مداح مقامات نظام باشند که بعنوان شهید و خانواده شهدی شناخته بشند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
افتخار ما، حمایت از مسئولین پاک و مخلص و انقلابی جمهوری اسلامی ایران است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۹
۰
درود و صلوات خدا بر ارواح طیبه شهدا به ویژه روح عظیم شهید حاج محمد ابراهیم همت. شهیدان معلمان بزرگ تاریخند و هر کس لحظه ای را در جوارشان بوده بهره ای برده و کسب فیضی نموده است.همسران شهدا درسهای بسیاری از شهدا آموخته و فرا گرفته اند.حریم خود را بدانیم و بی محابا به سان بی دینان و از خدا بیخبران به انسانهای صدیق خدا توهین نکنیم.زنده با یاد و راه شهید همت و سربلندو پاینده باد همسر گرانقدر ایشان.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۰
۲
چرا همیشه همسران شهیدان انقدر مورد احترام هستند اما تا یکی از اون ها انتقادی می کنه دیگه انگار نه انگار که همسر شهیده. متاسفانه ظاهرا توی این مملکت برخی عادت دارند فقط تعریف و تمجید بشنوند
as
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادر عزیز همسر شهید و یا فرزند یک شهید همیشه برای ما قابل احترام است اما هر موقع که از خط ولایت منحرف شد محکم در برابرش می ایستیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب as خط ولایت چیزی نیست که یه فرد اون بتونه تعیین کنه بلکه مردم تعیینش میکنن . غیر از اون میشه دیکتاتوری چون حرف آخر یه نفر میزنه !
as
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بله بشرطی که اون افراد از روی علم و تفکر به این نتیجه برسند نه اینکه شبها پای ماهواره بنشینند و علیرضا نوری زاده ها و امثال وی به اونها خط بدهند و دقیقا نظرات غربیها رو دیکته کنند.
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس حکومتی رو که مردم قبول ندارند مقبولیت نداره ولی نه اینکه مشروعیت هم نداشته باشه.مثل زمانی که امیرالمومنین خانه نشین شدند.پس دیکتاتوری رو بفهم بعد دهنتو باز کن و بریز بیرون/درود بر امام خامنه ای
مونا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۱
۴
چه ربطی به دولت داره.یعنی اگه لان نظام شاهنشاهی بود اختلاص نمیشد؟؟؟درسته که توی نظام ما نخاله زیاد داره ولی این دلیل نمیشه به جمهوری اسلامی ایراد گرفت.یه نگاهی به کشورای اطرافت بنداز.افغانستان عراق... فکر میکنید چرا دور و بر ما جنگه و ایران توی صلح و صفاست؟اگه وضع کشورت مثل پاکستان بود که هر روز هواپیماهای بدون سرنشین بچه های بیگناهو میکشتن چی؟ما هر چی داریم از برکت جمهوری اسلامیه.همه مشکلاتیم که داریم بیشترش تقصیر خود مردمه.اگه میخوایم ایران آباد بشه اول باید خودمونو درست کنیم ائنوقت جامعه هم خودبخود درست میشه.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نظام شاهنشاهی و پاکستان و کشورهای غربی ادعای حکومت اسلامی و عدل علی و نایب امام زمان بودن ندارند و با این عناوین از اعتقادات مردم سوء استفاده نمی کردند و نمی کنند.

چطور اگر همین اتفاق در آمریکا یا یکی از کشورهای غربی اتفاق می افتاد رسانه های شما و خصوصاً صدا و سیما بعنوان نشانه زوال حکومت های غربی و استکباری قلمداد می کردند به خودتون که رسید میفرمایید ربطی به حکومت نداره ......................
باوجود شما ها در مسند کار عاقبت ما هم مثل عاقبت اونهاست. مگر زمان صدام حسین هم عراق آرام نبود.مگه زمان شاه هم ایران آرام نبود این شد دلیل؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هیچ کس ادعا نکرده در جمهوری اسلامی هیچ تخلف و قانون شکنی صورت نمی گیرد، بلکه بر این باور هستیم که امروز، بر خلاف زمان طاغوت، قانون شکنان و متخلفان بر مسند قدرت نیستند و به شکل رسمی و بی پروا و به شکلی مغرضانه، خلاف نمی کنند و حدود الهی را زیر پا نمی گذارند، و برعکس در جهت ترویج عدالت و شعائر اسلامی گام برمیدارند. و آن خائن هایی که در میان مسئولین نفوذ می کنند و سوء استفاده می نمایند هم بارها و بارها شاهد بوده ایم که مجازات شده اند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مونا خانم ! اگه الان نظام شاهنشاهی بود بیمارستان و برق و گازکشی و سد و غیره و انرژی هسته ای نداشتیم !؟ چرا شما هروقت کم میارید تو فساد خودتونو با پهلوی برابر میکنید ولی موقع سازندگی خودتونو از همه دنیا بالاتر میدونید !؟
اميرحسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۷
۵
همسر شهيد همت همچون حضرت زينب (س) گفت آنچه كه بايد مي گفت.
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برات متاسفم که قضیه عاشورا و شخصیت حضرت زینب رو کلا سرو ته حالیت شده .
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حضرت زینب فرمودند من رای نمیدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
شاهرخ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1.آرش ابله!توچطوري حاليت شده؟مگه نه اينكه بساط ظلم و جور رو افشاء كرد؟به نظر تو غير از اين بود؟الان مگه يه عده دين رو ابزار رسيدن به اهداف دنيايي خود نكرده اند؟
2.نرگس بي بصيرت!بصيرت بصيرت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۱
۱
مگر در مملکت آزادی بیان نیست ؟خوب خانم همت هم حق بیان دارند حالا چون مثل آن آقای بسیجی فکر نمیکنند مورد حمله قرار میگیرند متاسفانه این آقایان بسیجی آنقدر شستشوی مغزی میشوند که حتی تحمل شنیدن عقاید دیگران را ندارند وبلافاصله شروع به توهین کردن اعمم از لفظی ویا فیزیکی میکنند.
ناشناس
|
FRANCE
|
۱۹:۰۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۷
۱۰
شکی نیست این نامه و نامه بازی کردن فقط برای معروف شدن و فکر کردن که کسی بودنه، وگرنه ایشون نماینده شهید روی زمین نیستند. در ضمن نامه نوشتن به کسائی که برای زدن اصل ولایت حالا تو زندانن عین نفاقه
سعید
|
FRANCE
البته اگر مدح شما رو میگفتند که نه دلیل برای معروف شدن بود و نه دلیل بر کسی بودن. اون موقع هم البته ایشون نماینده شهید بودند.
ببخشید از کی تا حالا حرف زدن علیه مقاماتشده معیار نفاق. نفاق اون کسی داره که در ظاهر میگه طرفدار ولایتم در عمل و در خفا کار خودش رو میکنه/
رز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۲
احسنت به همسر شهید همت
مهدوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۵
۱
احترام به همسر یک شهید برای همه کسانی که برای آرمانهای آن شهید ارزش قایل هستند واجب است، اگرچه همسر شهید در شناخت و بیان صحیح راه شهید به اشتباه رفته باشد.مطلب مهمتر این است که بین اصل نظام که بزرگترین میراث خون پاک همه شهیدان راه حق و اسلام عزیز است با افرادی منفعت طلب که در هر دوره ای وجود دارند(در زمان حضرت امام نیز وجود داشتند) باید فرق گذاشت و هیچ وقت اصل را نباید فدای فرع نمود.همه ما شاید بدانیم که خیلی از افراد ممکن است به نام ارزشها سوء استفاده بکنند ولی این دلیل نمی شود اصل نظام نوپای اسلامی و ولایت ضربه بخورد.چرا برای اینکه همه مشکلات در کشور به خاطر عدم اطاعت و خودسازی مسئولین از ولایت فقیه است که به صراحت مورد سفارش و تاکید شهیدان ما و بخصوص شهید عزیز ابراهیم همت است. یا علی مدد
as
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۳
۱۲
شما که هنوز حضرت زینب (س) رو نشناختی لطفا نظر نده ، کاری که خانم بدیعیان انجام داده مثل اینه که حضرت زینب با یزید در شام بیعت کرده باشه ، خانم بدیعیان دل کسانی رو شاد میکنه که حاج همت سالها در برابر آنها جنگیده و توسط آنها شهید شده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو شناختی بسه برای اما ! همونجوری که علی (ع) شناختی و همونجوری که فکر میکنی نایب امام زمان را میشناسی !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۳۱
۷
ملتو ساده گیر آوردن و ......چندین سال با نام همسر شهید تا میتونست از همین رژیم برد و خورد و صداشم در نیومد ...حالا جهت باد عوض شده ....من با خیلی چیزا مخالفم اما بیشتر از همه با امثال این گربه کوره ها که همه مدله خوردن دم تکون دادن و آخر سر .......
حاجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۹
۱
درود بی پایان بر دلاور زنی همچون زن شهید همت.بنده در انتخابات شرکت میکنم وبه خباز رای می دهم. واز موضع خانمشهیداعلام حمایت می کنم.یاحسین میر حسین
رضا(noura supporter)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۱ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۶
۱
درود بر روح پاک شهید همت و وجود نازنین همسرش.واقعا قشنگ گفت.استخدام میشن با اسم شهید و دانشگاه میرن با اسم شهید و...
راستی این حرفایی که میزد چه ربطی داشت؟اینکه من 2.5 وام گرفتم و اینا رو میگم.
یعنی من مثه بقیه دوستام ............ پس زن شهید همت آدم بدیه؟
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۹
۱
یادتون نره که پشت هر مرد موفق یه زن موفق وجود داره. شهید همت و همسرش
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
یادتون نره که پشت هر مرد موفق" یه زن بوده که نتونسته جلوی موفقیتش رو بگیره!!!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چیپ!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۳ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۲
۹
خدایاچی میشه زن شهیدهمت ازخواب غفلت بیداربشه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدایا چی میشه زن شهید همت به نفع ما صحبت کنه و مارو مورد مدح و ستایش قرار بده؟!!!!!!!
sina
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۸
۱
همسر محترم شهید همت اینایی که گفتی درست ولی نباید طوری حرف زد که ضد انقلاب و ادم های کثیف و خودباخته اونور اب سواستفاده کنند شما باید درک کنید که در چه جایگاه بزرگی هستید شما همسر حاج همت بزرگید که کل دنیا یه انگشت کوچیکه اون نمی شه (حاجی دریاب ببین چه خبره )
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دشمن همیشه هست و آماده بهره برداری ولی ایرادمونو با انتقاد حل کنیم بهتره یا از ترس دشمن جیک نزنیم !؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
امیدارم عاقبت به خیرشوند
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
خانم همت چه ديده و چه كشيده و الا او را چه به نامه نگاري به ايشان حق دهيد . حتما در حق او اجحاف شده مجبور به دفاع شده .بر داشت خود سرانه نكنيد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱
فراموش نکنیم که چندین امام معصوم ما با همکاری زن خود مصموم و به شهادت رسیدند. همسر شهید همت بودن ملاک درستی اعتقاد و راه فرد نیست. ملاک عملکرد فعلی افراد است
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
سگ اصحاب کهف روزی چند پی نیکان گرفت و مردم شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
به درک که رای نمی دی و به قول شاعر:
خوش آن باغی که چغالش کند قعر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
قربون حضرت امير برم كه گفته زنان ناقص العقلند
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۵
۲
الحق كه همسر شهيد بزرگوار اين مرز و بوم هستي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
اين موضوعات در همه زمانها وجود داشته وهمه موظفيم تلاش كنيم تا نظام اسلامي را از اين پليديها پاك كنيم اما همراهي با فتنه ودشمنان قسم خورده اسلام از اين جنس نيست
سوگل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
سلام نمیخام نظربدم چون ادم باید قیامت جوابگو باشه به خاطرنظری که..میخام بگم شهید همت بالاتروعزیزترازاین حرفاونظرهاست که حالا داره بااسمش بازی میشه کی میدونه چی کشید.اگه مااینهمه میگیم قهرمان پس بایدازارمانهایی که مردی مث همت و...به خاطرشون مظلومانه رفتن دفاع کنیم..به قول امام علی حق راباید بامعیار حق سنجید نه افراد..مهم نیست همسرشهید چی فرمودن ایشون هم نظرشخصی شون رو گفتن که حق مسلم هرکسی هست مهم دفاع از خون اوناست..باید اوناروشناخت
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
حاج خانم چقدر تو دولت های قبل خوردن وصداش در نیومد چرا اون موقع نامه نمی نوشتی من تو دولت قبلی شبها هم گرسنه میخوابیدیم .............. حا لا که ما نمیخوریم بزار یه چند روزی هم شما ها .... نخورید