۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
چرا «سیداحمد مصطفوی» در دام باند استانبولی‎ها افتاد؟

پوست موز قمار زیر پای نتیجه امام!

این روز‌ها در شبکه‌های مجازی صحبت از شبکه سازمان یافته گردانندگان سایت‌های قمار ایرانی در استانبول ترکیه، داغ داغ است. در این بین، اما ارتباط اخیر سرشاخه‌های این قمارخانه‌ها با فردی همچون احمد مصطفوی (فرزند تولیت حرم امام راحل) بسیاری از رصدگران شبکه‌های اجتماعی را به حیرت واداشت!
کد خبر : ۵۳۵۵۹۵

این روزها در شبکه های مجازی صحبت از شبکه سازمان یافته گردانندگان سایت های قمار ایرانی در استانبول ترکیه، داغ داغ است. در این بین اما ارتباط اخیر سرشاخه های این قمارخانه ها با فردی همچون احمد مصطفوی (فرزند تولیت حرم امام راحل) بسیاری از رصدگران شبکه های اجتماعی را به حیرت واداشت!

 

پیش از این نیز اگرچه سرشبکه های این باند فساد و فحشا در ترکیه، ضمن ارتباط گیری با روحانی خلع لباس شده، یعنی حسن آقامیری، سعی در موجه جلوه دادن پولشویی های خود داشته اند اما وارد کردن نتیجه ناخلف بنیانگذار جمهوری اسلامی به بازی کثیف قماربازی و کازینوهای مجازی، نشان از این واقعیت دارد که پروژه نفوذ به اندرونی بیوت برخی از حضرات خودآیت‎الله ‎پندار، تا چه حد با موفقیت همراه بوده است!

پوست موز قمار زیر پای نتیجه امام!

این درحالیست که اگرچه احمد مصطفوی، پس از جنجال های ایجاد شده با انتشار یک عذر بدتر از گناه در صفحه اینستاگرامش، سعی در مبرّا جلوه دادن خود و سهوی نشان دادن این ماجرا داشت اما استفاده مکرر از عبارات دوستانه ای همچون «پویان جان» و «امین جان» در آن کلیپ جنجالی و همچنین دنبال کردن صفحات بسیاری از سرکردگان قمارخانه های ایرانی در استانبول توسط او، موید آن است که ارتباطات این افراد با احمد مصطفوی چنان قوی و درهم تنیده است که نمی توان آن را در حد یک اشتباه ساده قلمداد نمود!

 

فارغ از این جنجال سازی اخیر، متاسفانه طی سالیان گذشته، نزدیکان و افراد منتسب به امام خمینی (ره) با اقدامات خارج از عرف و حاشیه سازی های خود، سیره نورانی آن حضرت را چنان به محاق برده اند که حتی دشمنان نظام در طول چهل سال گذشته نیز نتوانسته بودند به چنین توفیقی دست پیدا کنند! از کاخ سازی برای امام کوخ نشینان در بهشت زهرا گرفته تا دسته گل به آب دادن های اسامی نام آشنایی همچون نعمیه اشراقی، نعیما طاهری، یاسمن اشراقی، احمد مصطفوی و...، همه و همه حکایت از این حقیقت تلخ دارد که منتسبین به حضرتش، نه تنها بطور تمام و کمال در حق ایشان جفا کرده اند بلکه بستر را برای عقده گشایی بیش از پیش کینه توزان ضدانقلاب در قبال بنیانگذار جمهوری اسلامی نیز فراهم نموده اند!

 

نکته پایانی اینکه، در حال حاضر کم نیستند فرزندان السابقون انقلاب که همچون پسر نوح، برخلاف مشی افتخارآفرین پدران و مادرانشان، مرتکب گفتار و کرداری نادرست شده و با آتش انداختن یک شبه در کوه اعتبار آبا و اجدادشان، آبروی چندین و چند ساله عاریت گرفته از ایشان را به تلی از خاکستر تبدیل می کنند!

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۹ آذر ۱۳۹۹
۰
۰
پروژه کاخ سازی تنها شامل --- --- نیست و شامل تمامی --- میشود.چنانچه --- چنین نیست اعلام بفرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۹
۰
۰
اینها‌نتیجه‌همان‌پولهای‌ --- است‌که‌تمامی‌آقایان‌ --- ---از‌همان‌پولها‌به‌خانه‌برده‌اند --- ‌که‌از‌بدو‌شروع‌آن‌ارزش‌پول‌ملی‌کاهش‌ داده.و‌از‌اموال‌پیر‌مردان‌و‌پیرزنانی‌که‌توانایی‌ خرید‌و‌فروش‌و‌نگهداری‌دار‌و.سکه‌ندارندو‌ پولشان‌را‌به.بانک‌می‌سپارند‌ آه‌این‌پیر‌مردان‌و‌پیرزنان‌بعد. از‌مرگ‌هم‌دامن‌همه‌آقایان‌را‌خواهدگرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۲۰ آذر ۱۳۹۹
۰
۰
در حال حاضر مردم گرسنه ان.این مطالب به چه درد ملت میخوره؟مردم پول نون هم ندارن نسیه میکنن .به ما چه که هر مسولی یا آقازاده ای چکار میکنه هر کس هر کار میکنه به خودش مربوطه.خدا شاهد و ناظر اعمال ماست.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۴ - ۲۰ آذر ۱۳۹۹
۰
۰
انسان های کتیف و دزد که تو کشور الان در --- --- هستن رو چرا نمیگین ؟فقط اومدن جیب پر کنن .انتقام ملت از همشون دور نیست
رماه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۲۰ آذر ۱۳۹۹
۰
۰
میگن مردم گرسنه اند . این مطالب به چه درد ملت میخوره!!
خوب اگه این مطالب رو نگن و ایشون کاندید بشه امثال شماها بهش رای میدید و ادامه این وضعیت و بدبخت تر از دیروز .
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۹
۰
۰
هرچند سید احمد خمینی (یادگار یادگار یادگار امام (ره))
نتیجه (فرزند نوه ) امام خمینی (ره)
هستند
ولی نباید فراموش کرد که در زمان ارتحال امام خمینی در سال 68

------
------
------


نه تنها
روح در جسمش دمیده نشده بود
بلکه
اصلا باباش(سید حسن خمینی) ازدواج نکرده بودند


حال از ایشان میخواهی راه ورسم امام را الگو باشد
عجب انتظار بی جائی!!!!!!!!!!!!
علی
|
Germany
|
۰۸:۵۴ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹
۰
۰
نگذارید انقلاب بدست نا اهلان بیفتد.
روح امام شاد .
نا اهلانی پس از شما --- --- --- --- --- ---
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹
۰
۰
حالش را می برند و تمام تحریم و گرانی و بیکاری بچه های مابیجاره شدند
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹
۰
۰
با اشاره جواب میدم...
ما 3 نفر فوق لیسانس داریم و بیکاریم... 10 سال انواع گزارشات و کتاب و... نوشتیم ولی تهش فقر و بیچارگی است و درماندگی...
چون بچه روستا و کشاورز زاده و از خانواده ای مذهبی و متعهد به آداب و رفتار اسلامی و حجاب و نان حلال و کارگر بودیم عملا در شرکت های خصوصی تهران...
همین...
حرف دیگری نیست.
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۹
۰
۰
دو دختر نازنين دارم يكي ليسانس ورزش و ديكري ليسانس علوم آزمايشكاهي دامپزشكي مي باشند انها سالها بيكار ند پولي هم در بساط ندارم كه در بخش خصوصي كاري برايشان وكنم پس چطور فرزندان مسئولين پول دارند من ندارم با اين حقوق بازنشستكي چكار كنم بخدا شرمنده بچه نائم هستم