۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹
دیدار اسماعیل هنیه با امام خامنه‌ای:

تحقق وعده الهی در گرو ایستادگی و مقاومت است

شكی وجود ندارد كه احساسات متراكم ملت‌های منطقه در قضیه غزه نیز در انفجار ناگهانی آتشفشان منطقه مؤثر بوده است.
کد خبر : ۵۳۵۶۲

"صراط" - آقای اسماعیل هنیه نخست وزیر قانونی دولت فلسطین صبح امروز (یكشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار كرد.
به گزارش سرویس سیاسی صراط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار، پشتیبانی ملت‌ها بویژه امت اسلامی از مقاومت اسلامی فلسطین را عمق استراتژیك گروه‌های مقاومت دانستند و تأكید كردند: پیروزی‌های سال‌های اخیر در فلسطین و حتی بخشی از علل بیداری اسلامی در منطقه، نتیجه ایستادگی مردم و گروه‌های مقاومت فلسطینی بوده است و پیروزی‌های آینده و تحقق وعده الهی نیز در گرو همین ایستادگی و مقاومت است.
ایشان با اشاره به ایستادگی مردم غزه و شكست رژیم صهیونیستی در جنگ 22 روزه افزودند: شكی وجود ندارد كه احساسات متراكم  ملت‌های منطقه در قضیه غزه نیز در انفجار ناگهانی آتشفشان منطقه مؤثر بوده است.
رهبر انقلاب اسلامی با تأكید بر اینكه هر حركت تضعیف‌كننده مقاومت، آینده را مخدوش خواهد كرد، خاطرنشان كردند: باید همواره مراقب  نفوذ  عناصر سازشكار به  كالبد مقاومت بود زیرا بروز بیماری، تدریجی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به آقای اسماعیل هنیه افزودند: ما در ایستادگی شما و بسیاری از برادران مقاومت تردید نداریم و مردم نیز از مقاومت فلسطین انتظاری جز ایستادگی ندارند.
ایشان با یادآوری سرنوشت یاسر عرفات كه بعد از محبوبیت سال‌های دوران ایستادگی، بعلت خروج از مسیر مقاومت، مطرود ملت‌های منطقه شده بود، تأكید كردند: مقاومت و ایستادگی زمینه‌ساز جذب دل‌های مردم و ذخیره بزرگی است كه باید آن را حفظ كرد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأكید بر اینكه جمهوری اسلامی ایران قضیه فلسطین را قضیه‌ای اسلامی و موضوع خود می‌داند، خاطرنشان كردند: ایران در قضیه فلسطین ثابت و صادق است و همواره در كنار مردم فلسطین و مقاومت خواهد بود.
آقای اسماعیل هنیه نخست‌وزیر قانونی دولت فلسطین نیز در سخنانی ضمن ابراز خرسندی فراوان از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی و تبریك سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امسال در حالی برگزار می‌شود كه دنیا و منطقه شاهد تحولات و تغییرات بزرگی بویژه بیداری اسلامی بوده است.
وی با تشكر از حمایت‌های دولت و ملت ایران از قضیه فلسطین افزود: من دیروز از نزدیك و همچنین با پروازی كه با هلی‌كوپتر داشتم، شاهد حضور میلیون‌ها نفر در مراسم 22 بهمن در تهران بودم و ما ملت ایران را ذخیره استراتژیك برای موضوع فلسطین می‌دانیم.
آقای اسماعیل هنیه سپس با اشاره به سه راهبرد دولت قانونی فلسطین، تأكید كرد: آزادی همه سرزمین‌های فلسطینی از بحر تا نهر ، تأكید بر مقاومت و نپذیرفتن گفتگوهای سازش، و تأكید بر اسلامی بودن قضیه فلسطین سه راهبرد اصلی ما هستند.
نخست‌وزیر قانونی دولت فلسطین با تأكید بر ایمان به وعده الهی و قطعی بودن پیروزی ملت فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی، خطاب به رهبر انقلاب اسلامی افزود: همان‌گونه كه شما چندی پیش فرمودید ما در دوران بدر و خیبر هستیم و به هیچ وجه در دوران شعب ابی طالب قرار نداریم.

نظرات بینندگان
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۶
۱۱
اي ايران:
ديديم كه صلابت تو پا بر جا ماند.
انگشت تحير به لب دنيا ماند.
والله به تاريخ نخواهند نوشت.
سيد علي خامنه اي تنها ماند.
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت.
با اسلام و ايران و رهبرم هستم.
تا ابد.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
شرمنده یادم رفت مجددا از جناب اسماعیل هنیه تشکر کنم
حضورشون همیشه باعث دلگرمی این ملت میشه میگن چه بسیار مشکلاتی که بدست ایشون حل میشه و ما خیر نداریم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره مهدی جان، مقاومت 22 روزه حماس در مقابل اسرائیل و مبارزه فلسطینیان با اسرائیل، باعث شده این هیولا درون مرزهای خودش زندانی بشه و دوباره به فکر یک جنگ دیگه با همسایه هاش نیفته.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی تو برو سراغ این شعارت و فریاد بزن ... نه غزه نه لبنان .... عشق من (یعنی تو) کوفه ! کربلا ! یزید !!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۲
۴
می گویند عرب در طول ناریخ قومی با غیرت بودنند . و زمانیکه با گروهی ضعیف عقد قرادادی می بستنند . تا پای جان بر سر پیمان بودنند . و از قوم ضعیف پشتیبانی می کردنند .
راستی در این دوران چه اتفاقی رخ داده که سردمداران احمق عرب نظاره گرکه هیچ ؛؛ مجری ظلم های اسراییلی های وحشی به ملت مطلوم فلسطین می باشد .
مسلمین و اعراب با غیرت تا کی باید شاهد نوکری شیاطین خادم الحرمین و دوستانش باشند ؛
آیا اگر این احمق ها غیرت داشتنند ؛ وقتی که شنیدن ایران که با چشم دشمن بهش نگاه می کنند . به مظلومین فلسطین و لبنان کمک می کند ؛ نمی بایست تا کنون سکته کنند ؟؟
این مسلمین بدلی چه پاسخی برای رسول الله ذر یوم الدین تهیه کردنند .
این احمق های نادان چه پاسخی برای خداوند که فرموده با دشمنان اسلام مراوده نداشنه باشید تهیه نموده اند به نظرتان تا کی می توانند با زر و زور و تزویر امت را فریب بدهند ؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۹
۳
ژانو تو که همین چندتا پست قبل گفتی آقام غریبه آقام مظلومه...چی شد دوباره؟!
سعید
|
Canada
|
۲۰:۲۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱
آقای اسماعیل هنیه پیشاپیش خدمت امیر بحرین هم رسیده بودند.

"به گزارش ايسنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رساني فلسطين، اسماعيل هنيه، نخست وزير دولت حماس در ديدار با "ملک حمد بن عيسي آل خليفه"، پادشاه بحرين پيرامون پاره‌اي از مسائل مهم از جمله قدس، تجاوزات دشمن صهيونيستي به اين شهر براي يهودي سازي آن، شهرک سازي، محاصره نوار غزه، بحران برق و مناسبات دو جانبه به صورت مبسوط به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ملک حمد بن عيسي آل خليفه ضمن تمجيد از پايداري ملت فلسطين و مبارزات اين ملت، حمايت کامل خود را از فلسطين و مبارزات اين ملت مورد تاکيد قرار داد."

منبع خبر عصر ایران 16 بهمن 1390
نورا
|
Canada
عجب!
این عربها ذات ندارن!
سعید
|
Canada
|
۲۱:۴۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۴
۲
من نمی دونم چرا خبر ملاقات اسماعیل هنیه با امیر بحرین رو اینجا منتشر نمی کنند؟ مگه توش توهین هست؟
نورا
|
Canada
سعید جدی ملاقات کرده!؟
پسر شجاع
|
Canada
مگر ايرادي دارد؟
به هر حال آن‌ها براي جلب نظر اعراب، به آن كشورها مي‌روند و با مقامات گوناگون، رايزني مي‌كنند.
اين عجيب است؟!
يا نه، آدم بهانه‌گير وقتي بهانه كم مي‌آورد، به در و ديوار مي‌پيچد!
سعید
|
Canada
پس در مورد ایشون اشکالی نداره هم با امیر بحرین و آل سعود همکاسه باشه هم با شما و آل اسد!
ناشناس
|
Canada
آیا هر دیداری به معنای هم کاسه بودن است؟! در این صورت مبارک و قذافی بیشتر از همه با برلوسکونی و سارکوزی هم کاسه بودند!!
سعید
|
Canada
خوب مگه شما نمگید قذافی با غرب همکاسه بوده؟
بعدشم در آن واحد که آدم نمتونه با دو گروه متخاصم همکاسه بشه؟ هم از این بگیره هم از اون. موقعیکه فرانسه و ایتالیا با انقلابیون لیبی همراه شدند که دیگه با قذافی همکاسه نبودند؟ آیا موقعیکه سارکوزی با مخالفان قذافی ملاقات میکرد با قذافی هم ملاقات میکرد؟

حالا همه اینها بکنار اگر فرضاً رئیس جمهور آذربایجان یا پادشاه اردن یا مثلاً سعد حریری با امیر بحرین ملافات میکرد واکنش شما همین بود؟