۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸

"بفرما شیرینی" در شبکه شما

تولید انیمیشن "ماجراهای کوشا" از تولیدات صبا، افتتاح سایتهای تازه‌ شبکه سحر، آماده شدن سری سوم مجموعه "باجناقلار" و پخش مجموعه "بفرما شیرینی" در شبکه شما از تازه‌ترین تولیدات تلویزیونی است.
کد خبر : ۵۳۵۶۳

به گزارش صراط به نقل از مهر، انیمیشن "ماجراهای کوشا" از تولیدات مرکز صبا به کارگردانی فرانک زحلی با تکنیک سه بعدی تولید می‌شود. در این مجموعه سعی شده تا ضمن معرفی حیوانات مختلف و ویژگی‌های آنها به ویژه حیواناتی که خاص طبیعت و جغرافیای متنوع کشور ما ایران هستند، انس و الفتی بین بچه‌ها و حیوانات برقرار شود و بچه ها به شناخت نقش حیوانات در تعادل جهان هستی آشنا شوند.

- سایت‌های جدید سیمای اردو، بوسنیایی و آذری شبکه سحر راه‌اندازی می‌شود.

- شبکه مستند سیما از 22 تا 27 بهمن ماه و در قالب برنامه "شب‌های مستند" آثار منوچهر مشیری را نقد و بررسی می‌کند. این مجموعه که هر شب ساعت 19 به پخش و نقد فیلم‌های سینمای مستند و آثار شاخص مستندسازان ایران می‌پردازد، آثاری از این مستندساز پخش می‌کند و این آثار با حضور کارشناسان نقد و بررسی خواهد شد.

- سری سوم سریال "باجناقلار" به نویسندگی و کارگردانی باقر حبیب پیران و تهیه کنندگی اکبر پیران در 26 قسمت 35 دقیقه‌ای در صدا و سیمای مرکز آذربایان غربی تهیه و برای پخش از شبکه شما آماده شده است. پیران در این باره گفت: این مجموعه سه ماه پیش تولید داشته و با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، پنج ماه و نیم تصویربرداری آن طول کشیده است. وی با بیان اینکه این مجموعه به صورت همزمان تدوین شد اظهار داشت:‌ در حال حاضر کلیه قسمت های این سریال آماده پخش است. با بازگشت قاسم از تهران به ارومیه، پس از سال‌ها دوباره هر سه باجناق دور هم جمع می‌شوند و قاسم و صمد بعد از ماجراهایی خانه مشترک می‌خرند و رشید به جهت تجدید بنای خانه خود به خانه پدر زن اسباب کشی می‌کند.

در این مجموعه هاشم چاووشی، رحیمه بهزادی، جمال ذوالقدر، عفت مه پور، مقصود حسنی، فاطمه شکری، هیوا محسنی، قاسم محمدزاده، پریا برزگر، مسعود یکانی، سیمین شکوهی، کیوان مظاهری، شریفی، شیلا نوری، بهزاد فرشباف به ایفای نقش می‌پردازند. این سریال از روز یکشنبه 23 بهمن ماه هر روز ساعت 20:45 و تکرار آن روز بعد ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد.

- سریال هشت قسمتی "بفرما شیرینی" به کارگردانی محمود شاکری و مسعود میرزایی و تهیه‌کنندگی مسعود میرزایی در  شبکه استانی سیمای خلیج فارس تولید شده‌است. این سریال که با موضوع اجتماعی و ساختار طنز طراحی شده است از شنبه 22 بهمن ماه هر روز ساعت 12:30 از شبکه شما روی آنتن می‌رود. سریال داستانی "بفرما شیرینی" داستان پسر 33 ساله‌ای به نام محسن است که به خاطر مشکلات مالی تمایلی به ازدواج ندارد. مادر محسن فوت کرده و محسن به همراه خواهرش نرگس و پدرش زندگی می‌کند. محسن که در یک روزنامه کار می‌کند همراه نرگس به تازگی در دانشگاه قبول شدند و پدر به صورت جدی پیگیر پیدا کردن همسری مناسب برای محسن است.
 
بازیگران این سریال بومی هستند و محمدعلی قویدل، غلامرضا میرزایی، مریم حکمت، حنزله زارعی، شمسی عامری، علی علوی از جمله افرادی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداختند.
 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی را در سرویس جامعه صراط بخوانید.

برچسب ها: شبکه شما آذری