۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۹

غفوری‌فرد: با قرعه کشی حذفم کردند

کد خبر : ۵۳۷۶۵
به گزارش صراط، هفته​نامه آسمان در مصاحبه​ای با حسن غفوری​فرد نماینده تهران نوشت:
· جبهه متحد اصولگرايان دليل حذف بنده را قرعه‌كشي ميان فرماني، سجادي و من اعلام كرد در حالي كه در مجلس، قرعه معنا ندارد و شايسته سالاري است كه بايد مبنا قرار بگيرد.
· بنده براي حضور در ليست «صداي ملت» با مطهري رايزني كرده‌‌ام و به احتمال زياد در اين ليست حضور خواهم داشت. البته امكان حضور بنده در ليست جبهه ايستادگي هم وجود دارد.

· وقتي عده‌اي به جاي اينكه با نگاهي منطقي به شرايط، تصميماتي منطبق بر منطق را نگيرند و بر خواسته‌هاي نه چندان منطقي خود اصرار كنند، همين شرايطي به وجود مي‌آيد كه در حال حاضر با آن مواجه هستيم.

· جبهه پايداري به نظرم با اهداف رايحه خوش خدمت فعاليت مي‌كنند و البته از احمدي‌نژاد هم حمايت مي‌كنند.

· اينكه چند ليست داريم و نتوانستيم به اتحاد برسيم، دليل خوبي نيست تا رأي به تخريب‌گر بودن گروه‌ها بدهيم. آيت‌الله مهدوي​كني بارها تأكيد كردند كه تحت هيچ شرايطي گروه يا افراد را زير سؤال نبريم و اميدواريم گروه‌هاي ديگر اصولگرايان هم اين كار را نكنند.

· خيلي مهم نيست كه چند ليست با عنوان اصولگرايي براي راه‌يابي به مجلس مهم با هم رقابت مي‌كنند. اما اگر مي‌توانستيم يك ليست مشخص را وارد انتخابات كنيم، به به طور حتم خيالمان راحت‌تر مي‌شد اما در حال حاضر هم هيچ تشكيكي در خصوص اكثريت اصولگراي مجلس نهم وجود ندارد و ما براي سومين بار متوالي قانون‌گذاري را در اختيار خود خواهيم ديد