۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۹

لطفا در خانه ی خودتان پارک کنید + عکس

کمبود یا بهتر بگوییم، نبود پارکینگ در شهر تهران سبب شده است که همواره این موضوع یکی از مشکلات شهری و موجبات رنجیدگی خاطر شهروندان، خصوصاً عزیزانی شود که اتومبیل‌های چندین صد میلیونی دارند.
کد خبر : ۵۳۸۰۳

به گزارش صراط به نقل از نمک‌نیوز البته این موضوع سبب می‌شود که آدم‌های به‌تنگ آمده از معضل پارکینگ و عذاب کشیده از پارک اتومبیل‌های متفرقه جلوی محل کار و یا زندگی خود، دست، به اقدامات بعضاَ خشنی هم برده و ماشین مزاحم را پنجر یا پر از خط و خطوط فرمایند.

در این میان و با عنایت به آنکه احتیاج مادر اختراع است، تصاویری از سوی «نمک‌نیوز» منتشر می‌شود که نشان‌دهنده میزان خلاقیت مردمی در حراست از جایگاه پارک و حوزه استحفاظی منزل یا محل کارشان است:

پارک نفرماییدبعضی عزیزان از اصول مسلم ریاضی و علامت‌های جمع و تقسیم و ضرب و به‌علاوه استفاده می‌کنند تا مفهوم را به افراد تحصیل کرده منتقل کرده و این عزیزان را با زبان خوش، تهدیداتِ خفن بفرمایند!

 

پارک

عده‌ای هم کلاً با پارک شدن در مقابل محل کسب خود مخالفند؛ حتی اگر به سفر قندهار یا هرجای دیگری رفته باشند. یعنی کلاً خیابان را هم بخشی از مغازه خود می‌دانند و حتی دوست ندارند کسی نصف شب هم جلوی در مغازه آنها پارک کند.

 

پارک

بعضی از مردم هم در اوج سادگی دست به اختراع تابلو نوشته زده و از ابزار موجود مانند ماژیک و کاغذ A4 استفاده بهینه می‌کنند برای پیشگیری از پارک غیرمجاز!!!

 

پارک

نوشتن روی تابلو هم یکی دیگر از این راهکارهاست. این نشان می‌دهد که مالکیت مغازه‌داران بر خیابان، امری طبیعی و بدون بحث است!!!

و البته تعدادی از تابلوها هم رنگ می‌شوند تا همه بدانند که خیابان هم برای خودش صاحب دارد!!!

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی را در سرویس جامعه صراط بخوانید.

خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم