۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۱

من با مهره‌هایم بازی می کنم نه رویاهایم!

سرمربی تیم مس سرچشمه با اعلام اینکه تیمش هرگز یک تیم از پیش باخته برابر حریفان نیست، گفت: برابر تیم شهرداری سعی خواهیم کرد که با انجام یک بازی خوب به نتیجه دلخواه خود رسیده و با امتیاز تبریز را ترک کنیم.
کد خبر : ۵۳۸۰۴

به گزارش صراط به نقل از مهر، اصغر شرفی در کنفرانس قبل از بازی تیمهای شهرداری تبریز و مس سرچشمه اظهار داشت: تیم ما بااینکه در قعر جدول است اما برابر هیچ تیمی از پیش بازنده نیستیم و علاوه بر نتیجه ای که ثبت می شود، به فکر آبرو و حیثیت خود و باشگاه مس سرچشمه نیز هستیم.

وی ادامه داد: هنوز بر خلاف برخی اظهار نظرها، تیم ما امید برای بقا در لیگ برتر دارد و ما از هم اکنون خودمان را تیم سقوط کرده نمی دانیم.

شرفی با اشاره به اینکه تیم مس در دیدار فردا مقابل تیم شهرداری به دنبال امتیاز خواهد بود، یادآور شد: ما به تبریز آمده ایم که با کسب یک نتیجه خوب با دست پر به شهرمان برگردیم و به نظرم تیم من این توانایی را دارد که بتواند همچون بازی با تراکتورسازی از دیدار با تیم شهرداری نیز امتیاز بگیرد.

وی افزود: برخی دیدارها هستند که در آن باید به یک امتیاز و تاکتیک ضد حملات باید چشم دوخت که این هم نوعی سبک فوتبال است و خیلی از تیمها در مواقع لازم از این روش استفاده می کنند.

شرفی اظهار داشت: من به اصول مربیگری خودم پایبند هستم و کسی مثل من باید در کارش سختی بکشد و اما با این حال من هرگز نمی آیم بگویم که من مثلا بازیکن ندارم، مشکل مالی دارم و بهانه هایی از این قبیل را هرگز نمی آورم.

سرمربی تیم مس سرچشمه در پاسخ به سئوالی در ارتباط با نمایش سراسر دفاعی این تیم در برخی دیدارها اعم از بازی با تراکتورسازی، تصریح کرد: من همیشه با مهره هایم بازی می کنم نه با رویاهایم! من نمی توانم با اندک بضاعتی که دارم و ابزاری که در دست دارم بیایم و تهاجمی بازی کنم و بعد پنج گل در کیسه داشته باشم! آیا آن موقع که تیم من پنج گل بخورد بهتر است؟

شرفی در عین حال گفت: بازیکنان تیم من هرگز طرز فکر شکست خوردن ندارند و در همه بازیها برای کسب نتیجه ای خوب مردانه می جنگند و در بازی فردا نیز نتیجه را همت و فعالیت بازیکنان در درون زمین مشخص خواهد کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تیم مس سرچشمه در همه بازیهایی که دارد، یک تیم میهمان محسوب می شود، خاطرنشان ساخت: در حالی که تیم ما منتسب به سرچشمه است و تمرینات ما در این شهر انجام می شود، متاسفانه بازیهای ما در کرمان برگزار می شود ولی با این حال تیم ما در نیم فصل دوم تا به اینجای کار توانسته بیشتر از نیم فصل اول امتیاز کسب کند.

تیم فوتبال مس سرچشمه از ساعت 15 امروز سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به میهمانی تیم شهرداری تبریز خواهد رفت.
 

آخرین اخبار و تصاویر ورزشی را در سرویس ورزشی صراط بخوانید.

برچسب ها: سرچشمه فوتبال مس
خبر فوری

بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد/ تلفات جانی این حادثه مشخص نیست