۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۷

گزینه دولت برای فوتبال مشخص شد

نام حسین قریب، به عنوان نامزد مورد حمایت وزارت و شخص حمید سجادی در برخی رسانه ها منتشر شد و بر همین مبنا مدیرعامل سابق باشگاه استقلال کانون توجهات قرار گرفت.
کد خبر : ۵۳۸۲۳


به گزارش صراط به نقل از فارس، روز گذشته حسین قریب مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با حضور در دبیرخانه ستاد انتخابات فدراسیون فوتبال برگه ثبت نام در انتخابات را دریافت کرد تا فاز انتخاباتی در فوتبال وارد مرحله تازه ای شود.
مدت هاست که در مورد نحوه برگزاری انتخابات و حضور نامزدها مطالب زیادی در رسانه ها منتشر می شود و سوال اصلی و مهم این بود که فرد منتخب وزارت ورزش کیست؟

جامعه ورزش و اهالی فوتبال به این باور رسیده اند که نامزد مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات خواهد داشت و برای جلب رضایت اعضای مجمع فدراسیون فوتبال نیز کار راحتی دارد.

 نام حسین قریب، به عنوان نامزد مورد حمایت وزارت و شخص حمید سجادی در برخی رسانه ها منتشر شد و بر همین مبنا مدیرعامل سابق باشگاه استقلال کانون توجهات قرار گرفت.

محمد عباسی به عنوان وزیر ورزش برنامه هایش را در حوزه های کلان مدیریتی در این وزارتخانه پیگیری می کند و حمید سجادی با سمت معاون ورزش وزیر اشراف بیشتری به مسایل ورزشی دارد و به عنوان یک چهره کاملا ورزشی برنامه هایی را طرح ریزی می کند.

گفته می شود قریب با حمایت های سجادی آماده حضور در انتخابات است و امروز نیز فرم تکمیلی را به دبیر خانه ستاد انتخاباتی تحویل خواهد داد و نامز ریاست فدراسیون خواهد شد اما سوال اساسی این است که واکنش اعضای هیئت رئیسه و مجمع فدراسیون فوتبال به این جریان انتخاباتی چه خواهد بود؟


حال سؤال اساسی این است که آیا قریب گزینه مدنظر وزارت ورزش است و آیا قرار است وی رئیس فدراسیون شود؟ آیا انتخابات، واقعا "انتخابات" است یا انتصابات؟ این سؤال‌هایی است که این روزها مطرح می‌شود و پاسخش را فقط مسئولان وزارت ورزش می‌دانند که البته تلاش‌ها برای ارتباط با آنها میسر نشد.

 
 

آخرین اخبار و تصاویر ورزشی را در سرویس ورزشی صراط بخوانید.

برچسب ها: دولت فوتبال