۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۸

انتشار كلید آزمون كارشناسی ارشد

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش كشور اعلام كرد: كلید پاسخ به سوالات داوطلبان هریك از كدرشته های امتحانی آزمون كارشناسی ارشد سال 1391 از روز یكشنبه، 7 اسفندماه 90 بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قرار می گیرد.
کد خبر : ۵۴۲۴۲


به گزارش صراط ، حسین توكلی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: آزمون ورودی دوره های كارشناسی ارشد سال 1391 طبق برنامه زمانی پیش بینی شده با رقابت داوطلبان در 131 كدرشته امتحانی در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه، 26، 27 و 28 بهمن ماه در 44 شهرستان مختلف كشور برگزار شد.

وی افزود: پاسخنامه داوطلبان شركت كننده در آزمون كارشناسی ارشد توسط دستگاه علامت خوان و به صورت قرنطینه در دفتر خدمات ماشینی سازمان سنجش قرائت می شود و پس از قرائت مجدد و كنترل های لازم و اطمینان از صحت قرائت، محاسبه نمرات خام و تراز و نمرات كل در هریك از گرایش های رشته امتحانی مربوطه انجام می گیرد.

توكلی از انتشار نتایج اولیه آزمون كارشناسی ارشد در قالب كارنامه در 4 خردادماه 1391 خبر داد و گفت: این نتایج از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهد شد.

وی خاطرنشان كرد: داوطلبانی كه مجاز به انتخاب رشته می شوند لازم است از 5 تا 9 خردادماه 91 با توجه به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، كدرشته محل های مورد علاقه خود را از میان كدرشته یا كدرشته های امتحانی مجاز، انتخاب كرده و در فرم انتخاب رشته الكترونیكی به ترتیب اولویت علاقه خود درج كنند.

مشاورعالی سازمان سنجش تصریح كرد: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی در آزمون كارشناسی ارشد سال 1391 در نیمه اول شهریورماه، بین 11 تا 13 شهریور اعلام خواهد شد.
 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی را در سرویس جامعه صراط بخوانید.