۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲

بهترين كنسرت بنيامين در برج ميلاد

همراهي و همخواني پرشور و بي نظير هواداران بنيامين در كنسرت پاپ وي، غوغايي ماندگار برجاي گذاشت كه اين شور و هياهو بهترين كنسرت بنيامين را از ديدگاه خودش و مخاطبانش رقم زد.
کد خبر : ۵۴۲۵۳

به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت بنيامين در بخش جنبي بيست و هفتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر در برج ميلاد تهران، بنيامين بهادري با استقبال بي نظير هوادارانش و در حالي كه تك تك افراد حاضر در سالن براي آمدنش به روي صحنه او را صدا مي زدند با اجراي قطعه كجاي دنياي و در ميان شور و هيايوي مخاطبان كنسرت خود را آغاز كرد.

پس از اجراي چند قطعه نخست توسط بنيامين سرپرست اركستر وي و مدير عامل شركت موسيقي ترانه شرقي محسن رجب پور به دعوت بنيامين روي صحنه آمد و پس از تشكر به مخاطبان حاضر در سالن، تشكر ويژه اي از اهالي رسانه هاي مختلف داشت كه در طول برگزاري همه جشنواره ها در كشورمان به خصوص جشنواره موسيقي فجر بسيار زحمت مي كشند و نقش بسيار مهمي در راستاي اطلاع رساني ايفا مي كنند.

همچنين رجب پور در بخش ديگري از صحبت هايش به همه طرفداران بنيامين اين مژده را دارد كه بالاخره پس از گذشت دو سال از انتشار آخرين آلبوم بنيامين به نام "بنيامين 88 "، آلبوم جديد اين خواننده جوان و خوش صداي كشورمان هفته آينده توسط شركت موسيقي ترانه شرقي وارد بازار موسيقي مي شود.

بنيامين در طول كنسرت خود به اجراي قطعه هايي همچون كجاي دنياي، ليلي در پائيز، آخ عزيزم، دلم مي خواد كه برگردي، خواب، اينم بمونه، شناسنامه، يه عاشق، ساعت ديوار، لكنت، عاشق شدم، پنجره، بيا عاشقم كن، امروز درست، تنگ غروب، آي تو و پايان زندگي اشاره كرد.

در بخشي ديگر از اين كنسرت بنيامين به معرفي ميهمانان حاضر در سال پرداخت كه از جمله آنها مي توان به حسين فرح بخش تهيه كننده سينما، شراره فرنژاد، ساناز كاشمري و سيد شهاب حسيني از جمله اعضاي گروه آريان اشاره كرد.

بنيامين بهادري پيش از اجراي قطعه لكنت از همه هواداران خود درخواست كرد در طول اجراي اين قطعه با وي همكاري كنند و طبق اين درخواست، همراهي و همخواني طرفداران بنيامين و غوغايي كه اجراي اين قطعه به پا كرد مثال زدني بود.

در فواصل مختلفي از اجراي كنسرت بنيامين وي با بيان اينكه تاكنون 70 بار كنسرت خود را به روي صحنه برده، به همه هواداران خود اعلام كرد كه اين كنسرت به جرات بهترين كنسرت وي بوده و با انرژي بي نظيري كه از مخاطبانش گرفته شبي به ياد ماندني در طول زندگيش به يادگار مي ماند

از جمله اعضاي حرفه اي و مسلط اركستر بنيامين مي توان به علي منصوري رهبر اركستر و نوازنده كيبورد، عليرضا ميرآقا ترومپت و پركاشن، دارا دارايي گيتار باس، استيو آوانسيان درامز و آلن بارسخيان به عنوان نوازنده گيتار الكتريك اشاره كرد.
 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی را در سرویس جامعه صراط بخوانید.