۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۹

سرمربی جدید تیم قطر انتخاب شد

"پائولو اوتوری" به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال قطر انتخاب شد تا این تیم را در دیدار برابر ایران هدایت کند.
کد خبر : ۵۴۴۲۵

به گزارش صراط به نقل از مهر، نخستین وظیفه این مربی 55 ساله که از پنج ماه قبل تا به حال هدایت تیم فوتبال المپیک قطر را نیز بر عهده دارد، رساندن قطر به دور سوم رقابت های جام جهانی 2014 برزیل است. این مربی برزیلی در تاریخ 29 فوریه (10 اسفند) هدایت تیم فوتبال قطر مقابل ایران را بر عهده خواهد داشت.

بر پایه گزارش رویترز، قطری ها بر سر صعود از مرحله گروهی با بحرین رقابت می کنند. در حالیکه بحرینی ها باید اندونزی را در دیدار آخر خود شکست دهند، قطر با کسب یک امتیاز مقابل ایران مجوز صعود به دور بعدی را کسب خواهد کرد.

قطری ها از تاریخ 20 دسامبر (29 آذر) و از زمانی که هموطن اوتوری، سباستیائو لازارونی را اخراج کردند بدون مربی بودند. اوتوری که پیش تر هدایت تیم فوتبال پرو را بر عهده داشته با تیم های باشگاهی کروزیرو و سائوپائولوی برزیل به عنوان قهرمانی لیبرتادورس رسیده و این در حالی است که هدایت باشگاه های صاحبنامی چون بوتافوگو، فلامنگو و سانتوس را نیز در کارنامه دارد.

یکی از بزرگ ترین افتخارات اوتوری قهرمانی جام باشگاه های جهان در سال 2005 در ژاپن به همراه سائو پائولو است. این مربی در سال 08-2007 همچنین موفق شد تیم الریان قطر را به عنوان قهرمانی جام امیر قطر برساند.
 
 
 

آخرین اخبار و تصاویر ورزشی را در سرویس ورزشی صراط بخوانید.