۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۱
آیت الله علوی گرگانی:

افزایش قیمت‌ها بی‌رویه و بی‌منطق است

مرجع تقلید شیعیان گفت: در گذشته هم نوسان قیمت اجناس و کالاها را داشتیم، اما قابل پیش‌بینی بود اما حالا افزایش‌ها بی‌رویه و بی‌منطق است که اصلاً خوشایند و موردقبول نیست.
کد خبر : ۵۴۴۸۱۹

آیت الله علوی گرگانی صبح دوشنبه در دیدار مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور با اشاره به تورم و گرانی‌های اخیر و مشکلات پیش روی مردم گفت: همه مشکلات کشور به دلیل تحریم‌ها نیست بلکه سو مدیریت برخی مسئولان عامل ایجاد این مشکلات شده است که با ترویج مدیریت جهادی می‌توان بر این مشکلات پیش رو غلبه کرد.

وی رفع مشکلات معیشتی مردم را اولویت اصلی کشور در شرایط فعلی دانست و افزود: تحقق این موضوع نیازمند عزم و اراده و همت مسئولان کشور و قالب شدن مدیریت جهادی در عرصه‌های مختلف است.

این مرجع تقلید تصریح کرد: همواره مسئولان کشور وظیفه دارند با روحیه «ما می‌توانیم» و دقت در تصمیمات کلان، امید را در دل مردم بیشتر کرده و نواقص را برطرف کنند.

وی با انتقاد از گرانی غیرمنطقی و بی دلیل برخی کالاها گفت: در گذشته هم نوسان قیمت اجناس و کالاها را داشتیم، اما قابل پیش بینی بود اما حالا افزایش‌ها بی رویه و بی منطق است که اصلاً خوشایند و مورد قبول نیست.