۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶

عامل تیراندازی در لنگرود دستگیر شد

فرمانده انتظامی لنگرود از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۵۴۵۰۰۰

سرهنگ مجید نیکویی با بیان اینکه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و تیراندازی در یکی از محله‌های شهرستان لنگرود، بلافاصله پیگیری موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی به محل اعلامی اعزام شدند و پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، فردی به علت اختلافات شخصی با دو نفر ضمن تیراندازی به واحد صنفی یکی از آنها فرد دیگر را با یک شلیک گلوله سلاح شکاری مجروح کرده و از محل متواری شده است.

به گزارش همشهری این مقام انتظامی ادامه داد: با تحقیقات انجام شده و اشراف اطلاعاتی پلیس، هویت ضارب که دارای سوابق متعدد کیفری بود مورد شناسایی قرار گرفت که  پس از هماهنگی قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ نیکویی تصریح کرد: در بازرسی از محل دستگیری متهم یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز به همراه ۹ عدد فشنگ، ۳۰ هزار برگ توتو، ۱۴ قبضه سلاح سرد، ۲ عدد باتوم و یک گرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در شرق گیلان از تحویل متهم ۳۹ ساله پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به مرجع قضایی خبر داد و افزود: حال عمومی فرد مجروح بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است. 

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند