۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹

واکنش سردار رحیمی به حواشی دستگیری سارق گردنبند علی دایی

واکنش سردار رحیمی به حواشی دستگیری سارق گردنبند علی دایی
سردار رحیمی گفت: نیروی انتظامی در مقابل مجرمان مقتدرانه برخورد می‌کند و در مقابل کسانی که امنیت مردم را مختل کرده اند شوخی نداریم.
کد خبر : ۵۴۵۴۵۲
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگاظهار کرد: نیروی انتظامی در کنار کادر درمان، با تمام توان در طول یک سال گذشته تلاش کرده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، وی گفت: نیروی انتظامی دو رویکرد اصلی دارد، یک برخورد مدارا مدارانه با مردم است و یک برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش و مجرمان است و در مقابل کسانی که امنیت مردم را مختل کرده اند شوخی نداریم.

سردار رحیمی ادامه داد: پلیس با سارق، قاتل، جانی و کسی که امنیت عمومی مردم را برهم می‌زند تعارف ندارد و حتما در مقابل این افراد مقتدرانه برخورد می‌کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس آگاهی با سیستمی که تحت عنوان "پلیس من" ایجاد کرده است شرایطی فراهم آورده که مردم می‌توانند این اپلیکیشن را نصب کرده و بعد از سرقت اموال و یا خودرو، مشخصات اموال خود را در این اپلیکیشن ثبت کنند و کل کشور از سرقت باخبر می‌شوند.

سردار رحیمی تصریح کرد: شروع و پی جویی کشف جرم از لحظه‌ای است که مالباخته به پلیس اطلاع می‌دهد و در سیستم ثبت می‌شود و بلافاصله کار پیگیری و پی جویی پلیس آغاز می‌شود. در یک سال گذشته طرحی را اجرا کردیم تا فاصله بین وقوع و کشف جرم کاهش یابد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: این که می‌گویند پلیس فقط، سارق علی دایی را دستگیر کرد حرف درستی نیست برای پلیس هیچ تفاوتی وجود ندارد نیروی انتظامی روزانه ده‌ها تن مواد مخدر، صد‌ها خودرو و موتورسیکلت کشف، صد‌ها سارق را دستگیر می‌کند.

وی درباره تمهیدات پلیس در روز‌های پایینی سال، گفت: خرید‌های شب عید آغاز شده است و از همین حالا پوشش امنیت و کنترل بازار در دست گرفته ایم، در حوزه ترافیک خصوصا در کلانشهر‌ها برنامه ریزی‌هایی انجام شده است و تا ۲۹ اسفند این تمهیدات وجود دارد و برای تعطیلات عید هم برنامه ریزی‌هایی را انجام می‌دهیم، اما مبنای تمام تمهیدات پلیس در تعطیلات نوروز ستاد مقابله با کروناست.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی آماده و در خدمت تمامی مردم است.