۰۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۲

دستگيري خانم پلیس قلابی

زن جواني که با جعل عنوان سرهنگ نيروي انتظامي کلاهبرداري مي کرد توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومي مشهد دستگير و به دستگاه قضايي معرفي شد.
کد خبر : ۵۴۵۹۳

به گزارش صراط به نقل از خراسان: زن جواني که با جعل عنوان سرهنگ نيروي انتظامي کلاهبرداري مي کرد توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومي مشهد دستگير و به دستگاه قضايي معرفي شد.

 رئيس پليس اطلاعات و امنيت اخلاقي خراسان رضوي با بيان اين خبر گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومي مشهد هنگام بررسي مدارک مسافران يک هتل در مشهد به مدارک يک زن جوان مشکوک شدند و آن ها را مورد بررسي قرار دادند.

سرهنگ ناصر نجاريان افزود: در بازرسي از اموال همراه اين زن که حدود ۳۵ سال سن داشت البسه نظامي پليس زن با درجه سرهنگي در حالي کشف شد که او يک جلد سلاح کمري را نيز به کمرش بسته و عکس هايي نيز با لباس نظامي از خودش گرفته بود. وي اضافه کرد: بررسي هاي بيشتر که با دستورات مقام قضايي انجام شد بيانگر آن بود که اين زن با سوء استفاده و جعل عنوان پليس به خريد و فروش زمين اشتغال داشته و مبالغ زيادي نيز با اين شيوه کلاهبرداري کرده است.

رئيس پليس اطلاعات و امنيت اخلاقي پليس خراسان رضوي تصريح کرد: در اثناي رسيدگي به اين پرونده، فردي نيز با مراجعه به پليس اين زن را شناسايي و از او به اتهام کلاهبرداري شکايت کرد که بررسي هاي بيشتر در اين باره ادامه دارد.
 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی را در سرویس جامعه صراط بخوانید.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
این مدلی راندیده بودیم !