۰۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۲

نظر داوود رشیدی درباره بوسیدن روی ماه

عضو هیات داوری سی امین جشنواره فیلم فجر با اشاره به امتیازهای فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» این فیلم را یکی از موفق‌ترین‌های اکران سال 91 دانست
کد خبر : ۵۴۷۰۲
 
"صراط" به گزارش راسخون ، داوود رشيدي يكي از اعضاي هيأت داوری بخش مسابقه سينماي ايران سي امين جشنواره فيلم فجر درباره پيش بيني اكران فيلم‌ها و استقبال احتمالي مردم در سال 91 به خبرنگار پایگاه خبری سوره سینما گفت: جشنواره فجر سي ام به لحاظ موضوعي از تنوع زيادي برخوردار بود اما به لحاظ كيفيت انتظار بيشتري از فيلم هاي بخش مسابقه مي رفت.


وی ادامه داد: با توجه به اينكه سرنوشت اكران سينماي كشور را در سال آينده همين فيلم هاي شركت كننده در جشنواره فجر مي سازند،تعداد زيادي از فيلم ها شايد آنچنان كه بايد با تماشاگر و مردم ارتباط برقرار نكنند.


این بازیگر افزود: اما كارنامه سينماي ايران در سالي كه پشت سر گذاشتيم همين فيلم ها بودند البته بايد در نظر داشت هميشه اين قضيه بر سينما حاكم بوده كه تعدادي از فيلم هاي ساخته شده مورد استقبال مردم قرار مي گيرند و تعدادي سرنوشت خوبي در اكران تجربه نمي كنند.


بازیگر فیلم سینمایی «تهران روزگار نو» گفت: تجربه ثابت كرده فيلم‌هايي كه به لحاظ محتوايي غني هستند از ساختار و فرم استاندارد برخوردارند و مردم همواره به محتوا بيشتر اهميت مي دهند. فيلم هاي خوبي در جشنواره سي ام حضور داشتند كه پيش بيني مي شود در اكران عمومي نيز موفق شوند.


رشيدي ادامه داد: فيلمي كه به مسائل انساني بپردازد و به لحاظ كيفي از درجه قابل قبولي برخوردار باشد در اكران عمومی موفق می‌شود. «بوسيدن روي ماه» از مسائل انساني و عواطف و ايثار سخن مي گويد كه مطمئناً مردم از ديدن آن لذت خواهند برد و اين فيلم مي تواند يكي از پربيننده ترين فيلم‌ها در اكران سال آينده باشد.

نظرات بینندگان
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
من دست این استاد بزرگ رو میبوسم
خدا قوت