۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۱
نقدی به عملکرد حزبی سیما در بحبوحه انتخابات

رسانه ملی در خدمت جبهه متحد و پایداری!

بی شک ایجاد فرصت برابر برای همه کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای ملی کشور، خواسته ای به حق و عدالت محور است.
کد خبر : ۵۴۷۶۲

"صراط" - در چند روز گذشته بعضی از برنامه اجتماعی و سیاسی سیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن بروز تغییراتی رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفتند.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، این اقدام پسندیده مدیران سیما، هر چند تنور انتخابات را گرم تر از پیش خواهد کرد و شبهات را تا حدودی برطرف خواهد ساخت اما سوالاتی نیز در مورد نحوه انتخاب میهمانان این برنامه ها مطرح شده است.

تاکنون اغلب افراد دعوت شده به برنامه های انتخاباتی، از رجال معروف و مشهور سیاسی دو لیست مطرح تهران یعنی جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری انقلاب بوده در حالی که هیچ سهمیه ای برای کاندیداهای مستقل در نظر گرفته نشده است.

گفتنی است اغلب نامزدهای مجلس شورای اسلامی در تهران و شهرستان ها به صورت مستقل کاندیدا می شوند و با توجه به این که بیشتر این افراد از وابستگی خاصی به کانون های ثروت و قدرت برخوردار نیستند شایسته است مدیران ارشد صدا و سیما ضمن برخورد یکسان با نامزدهای انتخاباتی، شیوه فرصت دهی به احزاب و افراد مستقل در برنامه های انتخاباتی را برای مردم روشن کنند.

بی شک ایجاد فرصت برابر برای همه کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای ملی کشور، خواسته ای به حق و عدالت محور است.

نظرات بینندگان
یکی از همین مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
۲
۰
بااین روشی که دراین برنامه به ظاهر ملّی تحت عنوان (پارک ملّت) اتّخاذ گردیده است؛اگر حضورکاندیداهای محترم تایید صلاحیّت شده باقرعه و انتخاب غیر اختیاری باشد از نظر جامعه هم وجهه قانونی دارد وهم وجهه شرعی ؛ چون حقّ کسی ضایع نمیشود امّا اگر افراد خاصّی به دعوت مسئولین صدا وسیما حضور پیدا کنند که تقریبا در بین مردم مقبولیّت چندانی هم بلحاظ سابقه شان ندارند ؛ نه وجهه قانونی دارد ونه وجهه شرعی ؛ بلکه یک نوع کلاه برداری سیاسی است ؛ گرچه مجری محترم برنامه از طرف مردم در نحوه سوال کردن سنگ تمام گذاشته و حقّ مردم را بدرستی مطالبه مینماید ؛ مردم از فرستادن افراد فرصت طلب و سودجو به خانه خود خوششان نمی آید و در این میان تلاش بعضی هم برای جلو گیری از حضور حدّ اکثری مردم در انتخابات است تا خود به راحتی به مجلس راه یابند چون میدانند با حضور اکثر مردم اینها بازنده انتخابات خواهند بود .
محمد رضا بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام دوستان عزیز هیچ اهمیتی نداره که عدالت بین احزاب رعایت میشه یا نه یا چه کسانی به برنامه میان یا نه یا این که آیا این برنامه مفید هست یا نه مهم تر از همه شکستن قانون اساسی هست طبق قانون هیچ کس هیچ سازمان هیچ احدی حتی رهبری که ولایت مطلقه داره حق نداره قبل از موعد قانونی تبلیغات را شروع کند یا شاعبه شروع تبلیغات را به وجود اورد یا از حزب و جناح خاصی در رسانه ملی و مسجد و مدرسه و اماکن دولتی حمایت کند این قانون ایران هست که همه باید به ان عمل کنیم حتی رهبری که ولایت مطلقه دارد نمی تواند این قانون را بشکند شکستن قانون حرام هست حتی برای ولی فقیه من تعجب می کنم رسانه ملی چه طور قانون را می شکند و قوه قضائیه که ستاد هایی تشکیل داده برای برخورد با تخلفات انتخاباتی سکوت می کند عجیبه ها ؟ متاسفانه در کشور ما شکستن قانون آسان است و قبح شکستن قانون هم شکسته شده در حالی که در کشور هایی که کافر هستن یا مسلمان نیستن به قانون تاکید بسیار دارند اوصلکم عباد الله و نفسی بتقوا الله و نظم امرکم حضرت علی علیه السلام به نظم در امور تاکید کرده که خلاصه ان همان قانون می شود آخرین وصیت امیرالمومنین حالا ما به اسم حزب الله به اسم اسلام قانون را می شکنیم به همین راحتی
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
۴
۱
صدا و سیما با این عمل غیر قانونی احتمال شبه را در سلامت انتخابات ایجاد نموده است خوب است قوه قضاییه ضمن جلوگیری از ادامه این روند متخلفین را طبق قانون مجازات نماید تا اعتماد موجود ملت مسلمان به صحت انتخابات مخدوش نشود
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
۴
۴
از ضرغامی بعید بود که وامدار محمود خان باشد !!! سایر احزاب و گروه ها هم باید در صدا و سیما شرکت و نکته نظرات خود را اعلام کنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
۴
۴
عدالت حکومت را درصدا وسیما می توان کاملا مشاهده کرد؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
۳
۱
چه عجب به متحد هم زدي؟
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
۵
۱
با سلام و تحیت
رسانه ملی تعریفی مشخص داره و متاسفانه در ایران باید رسانه تک حزبی و گروهی نامیده بشه تا ملی!
خواهاشا نگین رسانه ملی! همه می دونن رسانه در اختیار چه کسایی هستش.
موفق باشید
جوون ایرونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
۰
۱
سلام بابا شوخی شوخی برای خودتون وزنی قایلینا!!!!!حالا که همه شمارو کنار گذاشتن دارین دست و پا میزنین
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۱
۰
این یعنی تبلیغ ! تبلیغ قبل از شروع زمان قانونی تبلیغات نمایندگان ...
مستقل ها با این روش باید بروند و بمیرند ؟!
درست نبود این کار ...
به مستقل ها خیانت شد .
بیان
|
Russian Federation
|
۰۷:۵۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۰
۱
ای بنده خدا اگر واقعا بنده خدا باشی ، باید از خدا اطاعت کنی که مدام تاکید بر تدبر و تفکر نموده نه اظهار نظر بر پایه احساسات و غرض ورزی .