۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

پاسخ به سئوالات کرونایی در رادیو سلامت

پاسخ به سئوالات کرونایی در رادیو سلامت
مخاطبان می‌توانند سئوالات خود را با محوریت سلامت روان و کرونا، سلامت جسم و کرونا و سلامت تغذیه و کرونا از برنامه پاسخگو در شبکه رادیویی سلامت بپرسند.
کد خبر : ۵۴۷۶۳۲
برنامه پاسخگو شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ و ۱۵ از رادیو سلامت پخش می‌شود و مردم می‌توانند سئوالات شان را با محوریت سلامت روان و کرونا، سلامت جسم و کرونا و سلامت تغذیه و کرونا بپرسند.

به گزارش فارس، فاطمه بی تقصیر، تهیه کننده برنامه پاسخگو در این باره توضیح می‌دهد: از اوایل اسفند ماه و با شروع کرونا برنامه پاسخگو صبح‌ها و عصر‌ها روانه آنتن شد تا بتواند پاسخگوی سئوالات مردم با محوریت سلامت و کرونا باشد. این برنامه صبح‌ها ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه تا ۹ روانه آنتن می‌شود و روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از گروه بهداشت و تندرستی و روز‌های یکشنبه و سه شنبه یک هفته در میان به تهیه کنندگی من و موسی نظری از گروه تغذیه پخش می‌شود.

وی ادامه می‌دهد: روز‌های شنبه و دوشنبه مجری کارشناس دکتر لیلا رحیمیانی و روز‌های چهارشنبه مجری کارشناس دکتر کیانا فرهی است و مجری کارشناس روز‌های یکشنبه و سه شنبه‌هایی که تهیه کنندگی اش به عهده من است، زهرا حاجی زاده هست. روز دوشنبه ۱۱ اسفند ماه به موضوع اختلال شخصیت مرزی و کرونا و روز چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه به موضوع کاهش شنوایی و کرونا می‌پردازیم.

این تهیه کننده عنوان می‌کند: هر روز در ابتدای برنامه کارشناس مجری سر فصل برنامه را مطرح می‌کند و بعد از آن مردم می‌توانند سئوالاتی که متناسب با سر فصل برنامه دارند، بپرسند و پاسخ هایشان را دریافت کنند. خوشبختانه مردم تعامل بسیار خوبی با برنامه دارند و تا به امروز بازخورد‌های خیلی خوبی داشتیم.

وی تاکید کرد: پیامک‌ها و تلفن‌ها به حدی زیاد است که در زمان برنامه فقط می‌توانیم به بخشی از آن‌ها پاسخ بدهیم. زیرا محوریت برنامه سلامت روان و کرونا، سلامت جسم و کرونا و سلامت تغذیه و کرونا است و مردم از زمانی که با کرونا درگیر شدند با سئوالات زیادی رو به رو هستند و ما سعی می‌کنیم به بهترین شکل پاسخگوی مردمی باشیم تا از این طریق پاسخ مناسب را دریافت کنند. زیرا شاهد هستیم در شبکه‌های اجتماعی گاهی اطلاعات به شکل ناقص رد و بدل می‌شود و بهتر است مردم از یک منبع موثق دریافت کنند.