۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۹

تکذیب ارتباط مالی صدای ملت با اصلاح طلبان

تشکل انتخاباتی "صدای ملت" با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه ارتباط خود با اصلاح‌طلبان برای دریافت کمک مالی را تکذیب کرد.
کد خبر : ۵۴۸۸۲
به گزارش صراط به نقل از مهر، متن اطلاعیه صادر شده از سوی تشکل انتخاباتی "صدای ملت" به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

متاسفانه برخلاف نصایح مقام معظم رهبری، برخی از رسانه های وابسته به محافل قدرت و ثروت در خبری اعلام کرده اند که فهرست "صدای ملت" جلسه ای محرمانه با چهره های شاخص اصلاح طلب داشته که براساس آن مقرر شده مبلغی کلان برای هزینه های انتخاباتی خود دریافت کند و در مجلس آینده، فراکسیونی مشترک با اصلاح طلبان تشکیل دهد.

ضمن تکذیب این خبر و در عین احترام به همه گروهها و جناح های سیاسی، به اطلاع مردم شریف ایران می رساند که " صدای ملت" جمعی مستقل و برخاسته از اصولگرایی است و با هرگونه قانون ستیزی، ناکارآمدی، افراطی گری، بحران سازی و حرمت شکنی مقابله می کند و علت دشمنی افراطیون با آن را نیز باید در همین گرایش ریشه یابی کرد.

ضمن آنکه منابع درآمدی این فهرست عمدتا متکی به کمک های مردمی و شماره حسابی است که قبلا اعلام شده است.

حمیدرضا کاتوزیان سخنگوی فهرست "صدای ملت"

به گزارش خبرگزاری مهر، یک سایت اینترنتی تازه تاسیس امروز در خبری آورده است که "اعضای لیست موسوم به "صدای ملت" قصد دارند طی توافقات پنهانی با کاندیداهای اصلاح طلب، در صورت راهیابی به مجلس نهم شورای اسلامی، فراکسیون واحد و مشترکی را با اصلاح طلبان پی ریزی و تشکیل می دهند. بر اساس این توافقات پنهانی، قرار شده است که مبالغ ویژه و کلانی از طریق منابع مالی اصلاح طلبان، جهت تبلیغات و هزینه های آن به اعضای صدای ملت تخصیص داده شود."