۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۱

ارتقای ایمنی جاده‌ها در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰

رئیس پلیس راه راهور ناجا در "ساری"، گفت: با همگرایی و هم افزایی دستگاه‌های متولی امر ترافیک در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ بدنبال ارتقای ایمنی جاده‌ها هستیم.
کد خبر : ۵۴۹۲۲۷

سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه راهور ناجا با حضور در مازندران در نشست تعاملی اداره کل راهداری و پلیس راه استان که در راستای برنامه ریزی و هماهنگی برای اجرای طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات راهداری استان برگزار شد بر توسعه ایمنی جاده‌های استان تاکید کرد.

او افزود: نوروز ۱۴۰۰ متفاوت از نوروز سال‌های قبل است و باید با اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های منطقه‌ای نسبت به مدیریت و کنترل بیماری کرونا برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام کرد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی بین سازمان راهداری و پلیس راه یکی از اهداف مهم تعامل و هماهنگی با سازمان راهداری و دیگر سازمان‌های مرتبط با امر ترافیک را بهبود وضعیت راه‌ها و ارتقای ایمنی جاده‌ها برشمرد.

سرهنگ امیدوار گفت: با تعامل، هم افزایی و همگرایی بین دستگاه‌ها در حوزه ترافیک در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ ضمن ارائه خدمات بهتر به مردم شریف کشور نسبت به تقویت ایمنی جاده‌ها اقدام کرد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا در ادامه با اشاره به اینکه مازندران از استان‌های مسافر پذیر و مقاصد گردشگری در ایام تعطیلات نوروز است، افزود: باید با تعامل و همکاری بین سازمان ها، گام موثری در راستای ارتقای کیفی خدمات به شهروندان برداشت.