۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۰
برای خاتمی و کواکبیان

ما با خاتمی، بی‌حساب نشده‌ایم که فرش قرمز برایش پهن کنیم!

حالاحالاها باید منت نظام را بکشد خاتمی و حالاحالاها باید رای بدهد. خاتمی رای می‌‌تواند بدهد اما رای نمی‌تواند بگیرد.
کد خبر : ۵۵۶۱۱

"صراط" - آن روز که فرزند شهید قشقایی، از شهدای هسته‌ای داشت برای «آقا» متن قشنگش را می‌‌خواند، چشمانش بود و غرور، سینه‌اش بود و سپر! محکم ایستاده بود؛ چفیه بر دوش! بغض در سینه‌اش نسبت به دشمن، بیشتر از بغض در گلویش بود، به خاطر دوست! جمهوری اسلامی که خودش معجزه است اما بنازم اعجاز خون شهید را. سال پیش، همین موقع چه کسی «آرمیتا» را می‌‌شناخت، چه کسی «علیرضا» را؟!

خدایا! اضافه کن بر درجات شهید بهشتی که چه بهشتی سخن می‌‌گفت از همین زمین و چه خوب فهمیده بود قصه شهادت را... «شهدا افتخار ما هستند؛ ما افتخار را از دست نمی‌دهیم، به دست می‌‌آوریم». بین عشاق خون حسین، اولین و آخرین قاعده این است: «می‌خواهی به دست بیایی، باید شهید شوی».

زرنگ بودند شهدای هسته‌ای. با رفتنشان، هم به خودشان جان دادند، هم به ما، هم به خانواده‌شان... به همه! راهپیمایی 22 بهمن را نگاه می‌‌کنم، جوشش خون شهدای هسته‌ای را می‌‌بینم. انتخابات 12 اسفند را نگاه می‌‌کنم، جوشش خون شهدای هسته‌ای را می‌‌بینم. جوشش خون شهید، برکت خون شهید، خون شهید، شهید... من اصلا کاری به گزینه‌های روی میز آقای اوباما ندارم! انقلاب اسلامی، روی میز کارش، برگ برنده‌ای دارد به نام «خون شهید». گمانم خیلی سخت نباشد مبارزه با جمهوری اسلامی، الا به یک شرط! سران نظام سلطه، مفهوم همین چند خط را که نوشتم، بفهمند! اینکه حالا دشمن است، ما هم راستش دقیق و عمیق نمی‌دانیم خصلت خون شهید را که چگونه بیمه می‌‌کند، هر انتخاباتی را و هر امتحاناتی را. با عرض معذرت از همه نامزدهای انتخابات، اعم از نفر اول و آخر و پیروز و مغلوب، می‌‌خواهم بگویم در انتخابات یوم‌الله 12 اسفند به شکل محسوسی، خون شهدا به پیروزی رسید. ظاهر رای مردم، رای دادن به ترکیب فهرست الف و ب بود اما باطن این رای را که نگاه می‌‌کنی، فقط و فقط فهرست شهدا را می‌‌بینی. انگار خصلت بیمه‌کنندگی داشته باشد، خون شهید! چند قطره خون می‌‌دهد اما میلیون‌ها برگه رای را بیمه می‌‌کند. اصلا خون امام حسین، گیرم با احتساب سر بریده، مگر چند قطره بود؟! هنوز خدا دارد حکمرانی می‌‌کند با خون حسین که خون خودش است! اختیار خون هر شهیدی دست خداست، چه رسد به خون «آقای شهیدان».

***

روز انتخابات، گزارشگر صدا و سیما از مادر پیر 2 شهید پرسید: چرا آمده‌ای رای بدهی؟! پیرزن گفت: وظیفه‌ام است. گزارشگر گفت: شما که با شهدایتان، وظیفه‌تان را انجام داده‌اید دیگر! مادر 2 شهید گفت: بچه‌هایم به خاطر خودشان رفتند، من هم به خاطر خودم آمده‌ام. این 2 تا ربطی به هم ندارد!

***

ایام تبلیغات، در همین رسانه ملی، جناب کواکبیان، نگاه کلان اندر خردی کرد به مهرداد بذرپاش و طعنه زد؛ کاش به جای شما، بزرگ‌ترهای جبهه متحد می‌‌آمدند که ما بتوانیم 2 کلمه بحث کنیم! مهرداد بذرپاش اما راحت عبور کرد از این طعنه و جوابی نداد. نمی‌دانم بزرگی و سیادت به چیست ولی اگر به همان چیزهایی باشد که مدنظر آقای کواکبیان است، آقای کواکبیان لابد باید خیلی کوچک باشد، در برابر کسی که در کارنامه‌اش نشستن بر صندلی کابینه دولت جمهوری اسلامی و معاونت رئیس‌جمهور به چشم می‌‌خورد. بزرگی اما به میز و صندلی نیست، و خدا از آنجا که بدش می‌‌آید از انسان مغرور، گاهی با رای مردم عزیز سمنان، سخن می‌‌گوید با جناب کواکبیان! کواکبیان از آن دست نامزدهایی بود که برای گرفتن رای مردم، اتفاقا فضایی‌ترین وعده‌ها را می‌‌داد و حتی گاهی سمنان را برای پایتختی جمهوری اسلامی، بهتر از تهران می‌‌دانست! با این همه، مردم سمنان همیشه عزیزند؛ چه به کواکبیان رای بدهند، چه رایشان را از صاحب نظریه لویی‌جرگه پس بگیرند. کواکبیان عمده وظایف نمایندگی خود را متمرکز بر حمله به دولت- نه حتی نقد دولت!- تمسخر سیاست‌های اصولگرایانه حکومت، یکی به نعل و یکی به میخ زدن و نطق‌های تند کرده بود. در فتنه 88 هم، اغلب طرف اصحاب فتنه چرخید، هرچند گاهی به مذاق این سوی میدان، چیزهایی می‌‌گفت که از تحلیلش می‌‌گذرم. کواکبیان اما انتخابات جمعه را تحریم نکرد و خرج خود را جدا از فتنه‌گران کرد. البته تحریم هم می‌‌کرد، اتفاقی نمی‌افتاد! چه اینکه بزرگ‌تر ایشان یعنی محمد خاتمی هم راه تحریم را امتحان کرد و هم راه مشارکت را اما این هر 2 کار، برای نظامی که استوار روی خون 300 هزار شهید است، محلی از اعراب ندارد. شأن جمهوری اسلامی، بالاتر از این است که خاتمی بر آن باشد یا با آن. جمهوری اسلامی بدهکار کسی نیست! ممنون کسی نیست! قرار نیست ممنون کسی باشد؛ چون که در انتخابات شکست خورد یا چون که در انتخابات شرکت کرد!

نمی‌دانم آقای خاتمی با شرکت در انتخابات، خودش را کوچک کرد یا بزرگ اما کوچک و بزرگ این جماعت، اصلا محل اعتنای جمهوری اسلامی نیستند! خاتمی، آن خسرویی است که دارد صلاح مملکت خویش می‌‌سنجد، لیکن رای ندهد و رای بدهد، فرقی برای ما ندارد! او هنوز هم دلش برای خودش دارد می‌‌سوزد، دلسوز نظام نیست، دلسوز خون شهدا نیست. حالا که دشمن دارد به خاتمی فحش می‌‌دهد، ما شاید من‌باب اخلاق، چیزهایی را نگوییم و نبینیم اما من باب خون شهدا، رای دادن و رای ندادن او برایمان علی‌السویه است. ما با خاتمی، بی‌حساب نشده‌ایم که فرش قرمز برایش پهن کنیم! حالاحالاها باید منت نظام را بکشد خاتمی و حالاحالاها باید رای بدهد. خاتمی رای می‌‌تواند بدهد اما رای نمی‌تواند بگیرد، چرا که لیاقت این نوع مشارکت در نظام را ندارد. قرار نیست ما جورکش فحاشی دشمن به خاتمی باشیم. حتی می‌‌خواهم بگویم که تقصیر دشمن هم نیست، آنجا که به خاتمی فحش می‌‌دهد. این فحاشی‌ها، نه تقصیر دوست است و نه تقصیر دشمن، بلکه تقصیر خود آقای خاتمی است و به ما ربطی ندارد. ما به آقای خاتمی، هیچ تشکری بدهکار نیستیم، همچنان که از طرف مردم سمنان، دلیل ندارد عذری بخواهیم از آقای کواکبیان. دموکراسی، شاید جای اخلاق باشد اما جای این حرف‌ها نیست! گفت: بازی اشکنک دارد، سرشکستنک دارد! من هنوز هم بیش از امثال این و آن، دلم برای 40 میلیون رای ملت در انتخابات 88 می‌‌سوزد. پس به جای این حرف‌ها، با من سخن از خون شهیدان «حسین غلام کبیری» و «امیرحسام ذوالعلی» بگویید. سران فتنه که جای خود دارند ما هنوز با بعضی مدعیان اصلاح‌طلبی بی‌حساب نشده‌ایم. با برخی کارها، حقیقت ماجرا، بدهکار مصلحت نمی‌شود. حقیقت، هیچ رشوه‌ای را از جانب مصلحت، قبول نمی‌کند. در عوض رای خاتمی قرار نیست، خون پاکی پایمال شود و اصلا قرار نیست اتفاقی بیفتد. خاتمی رای داد؛ داد که داد! تحریم کرد؛ کرد که کرد! از دشمن دارد فحش می‌‌شنود؛ می‌‌شنود که می‌‌شنود! به ما چه؟! اهل نفاق و فتنه، به ما چه؟! آنچه به ما ربط دارد، سیدعلی حسینی خامنه‌ای است و آحاد ملت.

***

نمی‌دانم بزرگ‌تر مهرداد بذرپاش در جبهه متحد کیست اما جهت تنویر فکر مغرور آقای کواکبیان، باید به ایشان بگویم که در جمهوری اسلامی، بزرگ‌تر خانواده شهدا، «سیدعلی حسینی خامنه‌ای» است و این مهم، کفایت می‌‌کند برای بزرگی هر خانواده شهیدی. اینکه نوشتم، البته نافی این نیست که این را هم بنویسم و بگویم؛ بزرگ مهرداد بذرپاش، سال‌ها پیش از این، در یک شب اردیبهشتی، جاده اهواز- خرمشهر، شب شروع عملیات «الی بیت‌المقدس» به کاروان شهدا پیوست تا این افتخار برای دولت احمدی‌نژاد بس باشد که روزی، البته روزگاری(!) در کابینه‌اش فرزند شهید دهه شصتی، نماد حضور نسل جوان در عالی‌ترین سطوح مدیریتی جمهوری اسلامی بود. بزرگ مهرداد بذرپاش، اینک در «قطعه 26» آرمیده است، آقای کواکبیان!

نظرات بینندگان
مقتدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۱۱۵
۲۸
نويسنده محترم لطفا مدام از طرف شهدا كاسه خرجي نكنيد
معتدل رفتار كنيد
خاتمي هرچه هست،هرچه كرد،گناهش به مراتب نازلتر از حر آن سردارآزاده بود كه راه را بر امامش بست
راه بازگشت براي همه باز است
پس خود را در پشت شهدا پنهان نكنيد و عقده هاي خودتان را به نام شهيدان نبنديد
موضع امامتان دفع حداقلي وجذب حداكثري است اگر واقعا پيرو ولايت مطلقه فقيه هستيد تندتر از ولي خود نرويد
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
کاری به خط و ربط کواکبیان ندارم اما کواکبیان نگفته بزرگتر خانواده بذرپاش ! که شما می چسبونی به پدر گرامی و شهید آقای بذرپاچ ، بلکه منظورش بزرگتر طیف سیاسی آقا مهرداد بوده ، و در میان طیف اصلاح طلبها واقعا خط و ربط آقای کواکبیان خیلی با اون خیانتکارهایی که اونور آب پریدن فرق داره و نباید تا این حد به آقای کواکبیان حمله الکی کرد ، همین قدر که ایشون سعی در بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات داشت ، خودش حرکت در خط شهداست .... بنظرم این نویسنده راجع به این بنده خدا خیلی حزبی ! احساساتی و البته غیرمنصفانه حمله کرده ...
هرچند بنظر من خاتمی مردود هست اما از شهدا خرج کردن برای کوبیدن این و اون صحیح نیست ، شهدا رو برای یک طیف سیاسی خاص تصاحب و تملک کردن خودش مساله داره .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیار زیبا و متین نوشتی افرین بر تو مقتدا
دوست ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام داش ممل خسته نباشی ...
تراب
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر کسی مثل آن آقا زاده که فرمودید .............. از گناه این قوم کم نمیکند
خاتمی به ما بدهکارست به اندازه چهل میلون رای
لطفا بشمارید یک دو سه . . .
اميرحسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرين مرحبا
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
مقتدا جان حر اگه راه بر امامش بست ولی با علم به این که میدانست یاران امام از 72 نفر تجاوز نخواهد کرد به امامش پیوست در رکاب مولایش به شهادت رسید ولی آقای خاتمی با علم به این که مبیند اکثریت مردم مسلمان ایران وحتی مسیحی و یهودی و زرتشتی و آشوری سید علی خامنه ای را به رهبری کشورمان ایران بزرگ قبول دارند بازهم بر طبل اختلاف و هرج و مرج میکوبد اگر هر وقت موضعی مانند حر گرفت و در رکاب امامش آماده برای شهادت شد آنوقت شما با حر بن ریاحی مقایسه اش کن .
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچم خاتمی مردود نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین نورا جان. کلاس چندی عمو ؟ گریه نکن حالا عمو محمد مردود نیست که خودشو زده به مردودی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ژانوارژان ، جان هرکی دوست داری هر جا کم میاری آمار کیلویی نده . با ظاهر رفتار آدمها نمیشه امار گرفت و قضاوت کرد .
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا که متاسف برای نویسنده این متن
سید اولاد پیغمبر و فرزند آیت الله خاتمی همیشه برای مردم عزیزه خیالت راحت
وای بر کسی که برای خالی کردن عقده های خودش این همه از خون شهدا مایه میذاره
وای
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش چه قدر ساده اندیشی لابد شما هم از اون دسته آدمها بودی که برای مسلمون شدن استون دلت غش و ضعف رفت
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۲:۱۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۸
۵۳
جنگ واقعی ما جنگ مکتب الهی اسلام با مکتب سراسر کفر و فساد و متجاوز صهیونیسم است و مابقی درگیری ها زیر مجموعه این ها می شود مثلا جنگ میان اصلاحات اسلامی با اصلاحات امریکایی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۷۲
۱۰
وقتی راه برای حضور امثال کواکبیان و سید محمد خاتمی (که شما عمداً سید را نمینویسید) فراهم نباشد شیرمردان و حق طلبان دیگری حتی از بین اصولگرایان احساس وظیفه میکنند و خواب را از چشمان مرتجعان و مدعیان ولایتمداری میربایند . شما اگه ریگی در کفش نداشتید جواب و جوابیه آقایان مطهری و پناهیان را منتشر میکردید .
آن کس که نداند و بداند که نداند تا ابد الدهر در جهل مرکب بماند !
حالا برید سر خودتون شیره بمالید که مشکل شما با اصلاح طلبان است که دیگه قدرتی ندارند .
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها از چاپ مطالبی که با مزاج تمامیت خواهشان سازگاری نداشته باشه، گریزانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۷۲
۱۱
هم صراط از خاتمی ناراحت است و هم ضد انقلاب !
پیدا کنید صراط مستقیم را !
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط مستقيم، راهي است كه با سيره و روش و منش و رفتار و گفتار ائمه معصومين همخواني داشته باشد! و انهم چيزي جز اعتدال و ميانه روي و خلوص نيت در رفتار و گفتار نيست! به اميد پيروزي هميشگي حق بر باطل!
سید جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت محمد دقیقاً همینطور هست.
کسی که در پی افراط و تفریط باشد چه چپ چه راست، به زمین خواهد خورد.
سرباز00000000000000
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر میکنم اون صراط المستقیمی که شما دنبالش میگردید ،پیش اپوزاسیون لجنی اونور آب باشه، از جلبکهای سرگردان سئوال کنید آدرسشونو بلدند.
as
|
Netherlands
|
۱۲:۳۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۱۴
۴۹
هر چند که در مورد خود مهرداد بذرپاش جای بحث است اما خدا رو شکر میکنیم آدمی مانند کواکبیان به مجلس راه پیدا نکرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۶۳
۱۷
از مقدسات سوء استفاده نکنید به نظر بنده مخالفین خاتمی ............. تشریف دارند حالا هرکی می خواهد باشد. خاتمی فرزند انقلاب وامام بوده وهستند
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
هی آقا !
خاتمی فرزند انقلابه !
خاتمی فرزند امامه !
پس چرا .................؟
عمو یادگار خوابی یا بیدار!
حسین ازغدی
|
Iran (Islamic Republic of)
با این همه خیانت بهآرمانهای امام وانقلاب کجا این مردک فرزند انقلاب و امام بوده تازه حضرت ....... افاضه کردند که نظام وانقلاب فرزند خاتمی هستند . این .......... احساس خطر کرده که راینمیاره ازهمین الان جنجال رو شروع کرده
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط چرا حرفای سجاد رو سانسور کردی؟هاهاهاهاهاهاهاهاها؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۱۴
۴۷
با سلام
من از منتقدين جدي شما هستم و هميشه نظر ميذارم. اين مطلب را خوب آمديد انصافا.
انگار خاتمي معجزه كرده و انگار جمهوري اسلامي را با اين راي زوركي نجات داده!.
حاميان واقعي اين نظام همين محرومان و مستضعفين و خانواده شهدا هستن كه بدون حضور دوربين و خبرنگار و.... راي ميدن
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
خب مگر معتقد نیستید رای ایشان اصلا مهم نیست و ال بل و جیمبل،پس چرا هی در مورد رای دادن آقای خاتمی مطلب میزنید.اگر مهم نبوده از کنارش بگذرید،مثل ...................... از کنارش گذشتند!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۶۰
۹
می دونید مشکل مملکت ما چیست؟ اینکه امروز شما که دولت و مجلس را به دست گرفته اید به عقده گشایی بر ضد رقیب می پردازید فردا را هم چه دیدید خودتان مورد عقده گشایی اصلاح طلبان قرار می گیرید این وسط هم مردم قربانی می شوند
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا درست گفتی برادر فقط عقده گشایی ست
تینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۱۰
۳۴
آفرین موضع ما نیز همین ایت.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۳۷
۵
من هم اون برنامه رو ديدم! ولي آقاي كواكبيان فقط از نظر تجربه و سابقه مديريتي منظورشان بود كه باتجربه ها چرا نيامده اند! در نفدهايمان انصاف را رعايت كنيم! گوينده هر كه مي خواهد باشد، باشد!!
احد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۴۶
۷
شماها مغرضید اگر خاتمی رای نمیداد خیلی جو سازی میکردید اما الان که رای داده برای شماها نداده که نیاز مند فرش قرمز باشه اون چون دوستدار واقعی نظام نه شما بچه سو سول های تازه به دوران رسیده
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
انصافا درست است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۴۶
۶
من نمي دانم اين نويسنده هاي تازه بدوران رسيده ها كي مي خوان فن مقاله نوشتن را ياد بگيرند. امثال سيد محمد خاتمي به شما توجهي نمي كند چه برسد مقاله تان را قبول كند پس بهتره بري روي فرش قرمز گل گلي خونه ات بخوابي شايد مردم نفسي بكشن . اي تازه بدوران رسيده هاي بيسواد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۱۷
۵
اوه خیلی تند میری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۷
۳۸
احسنت،واقعا آن شب كه آقاي كواكبيان مغرورانه با بذرپاش سخن گفت و مهرداد متواضعانه از كنارش گذشت اين حرف شما در گلويم گير كرد. به نظر دعاي پدر شهيد بذرپاش بود كه باعث شد كواكبيان راي نياورد
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
پس خدا رو شکر الان گلوت باز شد
شما خیلی وقت بود گلوتون گرفته بود که الان اینطور دارین عقده گشایی میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۸
۳۶
خانواده شهدا بايد به مهرداد بذرپاش راي نمادين دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آی کیو !!!! کواکبیان خودش خانواده شهیده !
فتنه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۲۹
۶
ببخشید نویسنده متن آقای .......... است یا کپی اونه.شهدای هسته ای یا جمهوری اسلامیه به تو چه مربوطه که از آن برای مقاصد فکری عقب مانده تون استفاده میکنید،فقر داره بیداد میکنه و چپاول اموال ملت توسط هم کیشان شما بصیرتی ها هم در روز روشن ادامه داره و قبح خودشو از دست داده، اینکه تو میتونی نفس بکشی مدیون زحمات خاتمی هاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
............. که اسمتم فتنه گذاشتی فتانه میذاشتی یه چارقد سرت میکردی بهتر بود
hajix8867
|
Iran (Islamic Republic of)
فتنه جان خوردن اموال مردم از زمان کسانی هم کیشان شما اغاز شده رو که نیست سنگ پاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۵۱
۱۰
روزی برسد که نویسنده به خاتمی رای بدهد برای اینکه جمهوری اسلامی حفظ شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شوخی سال 91 هه هه هه
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
جوک ات خیلی باحال بود کلی خندیدم دستت درد نکنه دل ملت رو شاد کردی
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
سال 76 دقیقاً بهمین علت بعضی ها رضایت دادند ایشون ریس جمهور بشه
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۲۷
۵
ملت شريف ايران در همه حال قوه تشخيص دارند و مي دانند كه چه كار كنند اگر هم توي انتخالات شركت كردند براي امثال آقاي بذر پاش نبود براي كشور و دين شان بود آقاي سيد محمد خاتمي هم به عنوان يك ايراني بايد راي مي داد و او هيچ وقت انتخابات را تحريم نكرد بلكه افراد مغرض و بي سواد انچه كه دلشان خواست از حرفهاي او برداشت كردند و چون رسانه در اختيارشان بود تو بوق و كرنا كردند در هر صورت ملت به هيچ كس چه احمدي نژاد و چه هاشمي و ... مديون نيست بلكه اقاي احمدي نژاد با كابينه درخشان دولت دهمش است كه سه هزار ميلياردو معذرت خواهي به ملت و خون شهداي جنگ بدهكار است اگر صادق هستيد كامنت مرا بگذاريد
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۲۹
۴
با اینکه میدونم سایتتون وابسته است به نا کجا (الله اعلم) ولی بعضا مطالب رو میخونم محض خنده چون طرفداریاتون واقعا تابلو. به قول علیرضا عصار : بازی عوض شده!!!! کیا دران از شهدا و انقلاب دفاع می کنن؟!
reza
|
Russian Federation
|
۱۴:۰۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۲۷
۶
مگر شما مسئول خط و مرز و حد و حدود در جمهوری اسلامی هستید و ماموریت دارید که براساس اقتضائات حزبی و خط و ربط سیاسی آنرا بسط و گسترس و تنگ و محدود کنید؟ بنده نه کوابکیان را از دایره نظام بیرون میدانم نه بذرپاش را سینه چاک آن،اما اگر کمی پرس و جو میکردید باطلاع شما رسانده میشد که کوابکیان هم از خانواده معظم شهداست،اما از این رهگذر سوء استفاده نمیکند. اما ذکر اینکه "خاتمی رای داد که داد نداد که نداد" گویای این است که خاتمی با رای دادنش بد جوری نقشه های تمامیت خواهانی مثل شما را برای برنامه های آتی تان بر آب کرده است.
ناشناس
|
Russian Federation
شک ندارم که صراطی ها از ماهها قبل هر دو حالت حضور و عدم حضور خاتمی در انتخابات را در نظر گرفته بودند و مقاله آماده داشتند . بلاخره کینه شتری دیگه ! وقت وقت تسویه حسایه ! اگه سید تخریب نکنن جیره و مواجبشون نمیرسه .
ناشناس
|
Russian Federation
آقای کواکبیان از تیره و طایفه اش 14 شهید داده ولی من تا بعد از انتخابات مجلس نهم فقط او را برادر یک شهید میدانستم و بس ؛ زنده باد امثال آقای کواکبیان که بحق مدافع حقوق ملّتند .
علیرضا ق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۱۰
۱۹
بالأخره بعد از چند روز یه مطلب درست راجع به این موضوع دیدیم . آقایان بز دل و ترسو با رفتارهای منافقانه تو این چند روز همش سعی در تأیید این فرد فتنه گر و منافق که با همدستی دوستان منافق و قانون گریزش حداقل ظلمی که کردند باعث کشته شدن حدود 35 نفر در فتنه 88 شدند . حالا ضربه های دیگه ای که به نظام زدند سر جای خود .
آقای ............ که تو نطقش تو مجلس دیروز شروع به .......... کرد . اینها رو نمی دونه ؟ ! یا می دونه و خودش هم از جنس خاتمی و دوستاش هست ؟
از صراط تشکر می کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جدی اونموقع 35 نفر کشته شدند !؟ سه نفرشون که مننژیت داشتن ، یکیشون از رو پل پرید پایین ، یکیشون پرید زیر ماشین نیروی انتظامی ، یکیشونو هم که عوامل بی بی سی کشت . از بقیه خبر ندارم !
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۲۸
۶
دست از سر خاتمی و امثال اون بردارین..حالا که اونها رفتن کنار چرا دست از سرشون برنمی دارین وهی جوسازی و حاشیه پردازی می کنین..برید لطفا به مسایل مهمتر برسین...مردم دارن از بی قانونی توی این مملکت رنج می برن ..از گرانی و تورم ...از اختلاس های کلانی که جلشون گرفته نمیشه..برین برای اینها راهکار پیدا کنید.اینقدر به مسایل کم اهمیت نپردازین
اردشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۱۷
۵
آقای مقتدا اینها اگر این چیزها را می فهمیدن که ما الان داشتیم با کفار واقعی می جنگیدیم نه با دشمنان ساخته و پرداخته این صراطی ها اینها دشمن سازند امثال این مقاله نویس ها . اینها خود را پیروان سینه چاک حضرت علی(ع) می دانن ولی ندیدن وقتی علی (ع) داشت با خوارج می جنگید منتظر ماند تا آنان اول شمشیر بکشند در طرف دیگر میدان پرچم سفید در اهتزاز بود تا اگر کسی امان خواست به او امان بدهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای اردشیر عزیز ؛ نه خوارج دوران خود حضرت امیر(ع) و نه خوارج صفتان عصر حاضرهیچوقت نفهمیدند و نخواهند فهمید که علی کیست و رفتار علوی چیست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۹
۳۳
این حماسه فقط با رهبری حضرت آقا و بصیرت و حضور امت ولایتمدار محقق شد ! خاتمی منافق کجای قضیه هست !
شاهين
|
Iran (Islamic Republic of)
مغز كوچيكي داري.تقصير نداري
...........
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۱۰
۲۷
خاتمی باید در روز عاشورا که حرمت شکستند کفش بر گردن می انداخت و تغییر موضع می داد نه بعد از .... و نه بعد از اینکه فهمید نمی تواند به گندم ری دست پیدا کند
با این حال خدا بزرگ است کسی چه می داند شاید روزی کاری کند که آن همه خون دل کردن دوستداران اهل بیت (ع) را جبران کند ، شاید
فرهاد کامران نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزجان! آن معرکه ها و بازی ها را هم امثال توی اصولگرا درآوردند نا بهانه ای برای سرکوب مردم داشته باشند! حالا چون خاتمی از شما بازی نخورده ناراحتید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۳۵
۷
از كجا معلوم شهدا اگر بودند شماها را تاييد مي كردند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کجا معلوم نداره اکثر خانواده های شهدا و خود جانبازان اعلام برائت کردند
شهید از همت بزرگتر نداریم که همسرش اعلام برائت کرد.
شاهين نامدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۲۲
۴
قابل توجه نويسنده تحليل ميزان فقط و فقط راي مردم است. مردم هر آن كه را پسنديد بر مسند مينشاند و هر آن كس را كه نخواست از مسند به زير ميكشد. اين مر قانون اساسي است. ولايت و حكومت از آن خداست و همو انسان را بر سرنوشت خويش آزاد گذاشته است. و اما بعد دوست عزيز انقدر خود را «ميزان حق» نپندار و هم چنين خود را «نماينده عام مردم » ندان. و اين قدر تند نرو و آينقدر به خامي سخن نگو و اينقدر شهدا را به حراج نگذار و لله الحمد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۵
۳
?
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۳
۱۵
جناب ناشناس :::: راه باز است ولی نه با رای باطل ؛ آیا می دانی جناب حر بعد از کلی فکر کردن با چه وضعی به خدمت اباعبدالله آمد ؟؟ آیا سواره و با غرور آمد ؟ آیا مثل جناب خاتمی بار رای کبود آمد ؟؟؟آیا قرار بود نام کاندیده ها نوشته شود ؛ یا رای به جمهوری اسلامی ؛؛ جناب سید خاتمی 34 سال عقب تر از انفلاب اسلامی تشریف دارند هروقت به امید خد ا توانستنند خود را به اهداف شهدا برسانند من با مشخصات علی نوکر حلقه به گوش آقای خاتمی می شوم ؛ ومثل امام خمینی ازش دفاع می کنم .. اما وقتی مثل پر کاهی به تبعیت از باد هر لحظه به سویی میرود نه حرمت جدش را ؛ نه حرمت پدر بزرگوارش را ؛ نه زحمات امام خمینی که پشت خانواده اش سنگر گرفته اند و نه حرمت خون میلون ها شهید را نگه می دارنند چگونه می توان به این آقا سید احترام گذاشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۹
۳۵
خدا لعنت کند فتنه گران را خاتمی موسوی کروبی را با آن اقای فتنه ساز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فوش نده خاتمی هنوز هم برای ما عزیز است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای عزیز عفت کلام داشته باش سید بزرگوار جناب آقای خاتمی در قلب مردم ایران جای دارد و خیلی ها دوستش دارند
سناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۲
۱۹
مزدورها عمر کوتاهی دارند.
آقایان صراط نویس..لازم به ذکر است آقای م خ از همون جایی حمایت میشه که شما را نیز از پول های همون جا حمایت میکنن.در سالی که گذشت شما بدترین و شنیع ترین صفات را به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور محترم نسبت دادید در حالی که جهان درگیر بحران اقتصادی و بیداری اسلامی بود و فرصت صدور انقلاب را با دسیسه چینی سوزاندید.اما اکنون که دقت میکنم احمدی نژاد صاحب اکثر کرسی های مجلس شده و دست امثال شما و خ م برای مردم رو شده است.از مراجع قضایی خواستارم در مورد ماهیت شورای تحریریه صراط تفحص نموده و اطلاع رسانی نمایند و حساب آنها را به ملت واگذارند تا دیگر در بلاد اسلام گروهی جیره خوار جرات تخریب مردی چون احمدی نژاد(منتخب مردم)را نداشته باشد.
یقیین دارم اگر دستگاههای ذیربط تحقیق کنند مشخص خواهد شد چه کسانی بهایی و حجتی و صهیونیستی وجنگیرورمال فراماسونر هستند و از این فرقه ها دلار می گیرند.و اگر جرات دارید نظر را نماش دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۳۵
۷
رئیس جمهورشمابابصیرتها 11 روزخانه نشینی کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رییس جمهور ما کسی است که مردم به او رای می دهند. خاتمی هم که به او رای نداده بودیم با تمام اشتباهاتش رییس جمهور ما بود
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
درسته ولی ملاک حال افراداست ناشناس
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۲۷
۵
واقعا من مونده بودم چرا خاتمی رای داده اما حالا که می بینم شماها را آتیش زده بخشی از دلایل کارشو درمی یابم
درود بر خاتمی محبوب
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۹
۲۴
فقط و فقط سیدعلی حسینی خامنه‌ای
ولاغیر
هر کی مقابلش باشه برا ما دشمنه و
هر کی کنارش باشه دوستمونه.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۸
۲۶
فقط و فقط سیدعلی حسینی خامنه‌ای
ولاغیر
هر کی مقابلش باشه برا ما دشمنه و
هر کی کنارش باشه دوستمونه.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۴۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۳
۱۸
مهرداد افتخار نسل 3 انقلاب است. در نظر داشته باشیم که این جوان بدون هیچ گونه پشتوانه ای جلوی رانت خوارهایی مانند مهدی هاشمی که پشتشان به کوه !! بود ایستاد.قبلا می گفتند که با رانت احمدی نژاد به اینجا رسیده اما بعد دیدیم که از فرمانده سپاه نیز حکم گرفت و سپس با تایید آیت الله مهدوی کنی در لیست جبهه متحد قرار گرفت و از همه مهمتر نزدیک به 360 هزار رای از مردم تهران گرفت ودر بین 20 نفر اول تهران قرار گرفت.
اگر دقت کرده باشیم اغلب رسانه ها که از نزدیک او را می شناسند، رابطه خوبی با وی دارند و این نشان دهنده این است که ایشان فرد کاریزمایی است.همچنین اغلب بلاگرهایی نیز که به نوعی حتی از دور ایشان را می شناسند مطالب مثبت و قابل تاملی در مورد ایشان منتشر می کنند.من از همینجا از اطرافیان آقای بذرپاش خواهش می کنم که امکانی را فراهم کنند که کاربران سایت ها بتوانند به نوعی با ایشان ارتباط برقرار کنند تا این اعتمادی که در بین مسئولین نظام و اصحاب رسانه نسبت به ایشان به وجود آمده،در بین کاربران اینترنت نیز به وجود آید
برهنه
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شوخی می کنی بدوت هیچ پشتوانه، پشتوانه اش آقای ا...... و ر.......... و م....... و....... بازم بگم
روشن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۱۰
۴
حالا امثال چکاره این مملکتند که بی حساب شدن تان مهم باشد یانه؟
برای این مملکت خون دادید؟
یک روز جنگیدید؟
در انقلاب اسلامی مردم ایران نقشی داشتید؟
دار و دسته چماقدار غ......... بیش از این حرفهای نخ نما نزنید تا مردم را مجبور نکنید که به ......... نخندند!

حرمت کسوت و احترام به بزرگتر را باید از خانواده می آموختید که ظاهرا آنقدر در سال های دهه 60 درگیر چپاول غرق در جنگ بودند که فرصتی برای تادیب شما نشد!
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۵
۱۱
درود بر مقتدا
به نظر بنده هم باید پشت رهبری باشیم, نه اینکه به اسم ایشان و شهدای بزرگوار, عقده های سیاسی خود رو سر هر رهگذر خالی کنیم. با اینطور برخورد ها و لحن ها, فقط و فقط فاصله خودمون رو با امام, رهبر و شهدا بیشتر میکنیم.
رهگذر میگذرد
ماندنی ها را دریاب
یا علی
تراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۴
۱۷
خیلی خوب نوشته ای
ما این جماعت بی حساب نشدیم که راه بازگشت رو براش باز کنیم
ما به اندازه چهل ملیون بشمارید یک دو سه . . .
خاتمی و امثال آن به اندازه خون 300 هزار شهید که دادیم بدهکار است
هنوز اینترنت پر است از عکس راهپیمایی و . . . که این جماعت را انداختند
این جماعت به ما آبروی نظام را بدهکارند
hamed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۲۳
۳
اگه خاتمی رای نمیداد بازم گیر میدادید در ضمن شما چه کاره مردم هستید که بجای مردم تصمیم میگیرید و میگید رای خاتمی مهم نیست بنده خدا این چند روزه همش صحبت از ایشان هستش در ضمن براب اینکه خودتان را عزیز کنید از شهدا مایه نزارید به خدا هر کاری کنید خاتمی از خیلیها بهنره
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۲۰
۵
این سایتم که تندرو وانحصار طلبه.. ای خدا انسانم آرزوست!
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۲۴
۹
ولایت مداری خاتمی از احمدی نزاد بیشتر هست
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه منفی زدم!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۲۸
۶
خاتمی قلب منه.اسلامو من با اون شناختم.گذشتش،صبرش،مداراش،ادبیات فاخرش،شیک پوشیش،چهره ی مهربونش،لبخند شیرینش...
از بابام هم بیشتر دوستش دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از بابام بیشتر دوسش دارم !!!!!!!!! سیاست زده ی جوگیر ..... ای بی مغز
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خودتی!ناشناس مغز فندقی!
تا کور شود هر آنکه نتواند دید!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
اسلامو با اون شناختی؟؟
ولی من دخ................ رو ازش یادگرفتم !!!!!!!!!(فشار دست ها !! )
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۱۹
۵
خیلی جالبه.با توجه به این همه حمله به خاتمی اکثر نظرها به نفع خاتمی است.همچنین نگاه کنید مثبت منفی ها را.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۳
۱۹
سلام
ای کاش یکی به این بی بصیرتهایی که دارن از آقای خاتمی و غیره دفاع می کنن می گفت یکم چشماتونو باز کنین. من نمی گم اونا از دایره نظام خارج شدن اما نباید ازشون دفاع کرد اونا خطا کردن و باید تاوان اشتباهاتشون رو هم بدن. هر کسی دیگه ای هم که خطا کنه همین طور، آقای احمدی نژاد (به قول بعضی ها رئیس جمهور ما )هم اگه خطا کنه یا کرده باید جوابگو باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۱۷
۳
نویسنده و گردانندگان این سایت برای این کینه و دامن زدن به اختلاف درمورد این گونه تحلیل ها باید توبه کنند
چرا دست از دشمنی بر نمیدارید
فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا
من سایت شما رو دوست دارم و اینکه نظرات مخالف رو هم چاپ میکنید خیلی خوب است اما قلبا دوست دارم اهل انصاف هم باشید
ایشان هر گناهی هم که کرده باشد الان حرکت درستی انجام داده و به فرمان رهبرش عمل کرده و شایسته است از ایشان تقدیر شود
انشاالله که شیعه منش باشیم
قیصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۵
۱۲
ایا هیچ فکر کرده اید که چرا بدن (حر) در میان ابدان سایر شهدای کربلا نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۲۶
۴
اگر مرد هستيد يك انتخاب ازاد بگذاريد وببينيد چگونه از راي بالا به اقاي خاتمي كور كر و لال ميشويد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۲۹
۳
با خانواده هاي شهيد بهشتي رجايي باكري همت مطهري و چه كرديد
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۹
۱۶
میخواهید قبول کنید میخواهید قبول نکنید .ولی خاتمی یک آخوند مدافع حکومت سکولار است.
سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۱۶
۳
مردم با رای خود به خاتمی در دو خرداد نظام را زنده کردند وخاتمی با رای خود در 12 اسفند اصلاحات راو مجددا در سال 92 مردم با رای خود به اصلاحات {خاتمی} نظام را بیمه خواهند کرد
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
شتر در خواب ب....
خاتم مرد ای مرده پرست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سید بزرگوار خاتمی عزیز زنده است در قلبها مردم و به کوری چشم دشمنان و کج اندیشان مردم او را دوست دارند و بدخواهان او مرده و ذلیل خواهند شد
............
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۱۷
۳
امثال شماها خيلي به گردن خاتمي حق دارين . خاتمي يعني اميد به اينده خاتمي يعني عشق خاتمي يعني نجابت در گفتار كردار خاتمي يعني ختم معرفت خاتمي يعني انسان وارسته و در يك كلمه ابروي ايراني . شماها بهتره بريد دنبال محمودخان بازم ايشون خيلي از امثال شما ها فهيم تره و بفكر مردمه . شماها فقط بلديد جيب خودتون را پر كنيد اگه قبول نداري به علامت بالا نظر كن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۱
۳
با رف ....چی بی حساب شدید ؟! من موندم چرا اصلو ول کردید گیر دادید به فرع !!!!!!!!!!!!!!!
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۱۵
۲
صراط جان اقای اخلاق و ادب و صفا و بزرگواری و ... جناب اقای خاتمی در قلب ملت ایران جای دارد با فرافکنی نمی توانید ایشان را از قلب ملت ایران بیرون کنید به فکر خودتان باشید که در قلب ملت جایی پیدا کنید والسلام. التماس دعا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۲
۱۵
نورا ... بابای جدیدت مبارک .انشاءالله که خیر ازش ببینی و خدا برایت حفظش کنه ..
اما راستی قرص نخوردی یا اضافی خوردی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
1.البته از شما که همه چیزو از دریچه ی ذهن بیمارو معیوبتون میبینید نوشتن این چیزها تعجب برانگیز نیست!
2.از کوزه همان برون تراود که در اوست!
3.خاتمی عشق ما و پدر معنوی همه ی ماست!
4.تو بترک!
فرهاد کامران نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا سلامت و صداقتت ما رو کشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۱۲
۳
شرم آور است این ادبیات دهه شصتی در دهه نود با افتخار تحریر می شود.
این ادبیات با ادبیات مجاهدین خلق مو نمی زند.
واقعا متاسفم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
۱۰
۲
وقتی خدای و ولایت برای گروهی می شود آبشخور منفعت؛ هیچ ابایی نخواهند داشت که هر چه بیشتر افراد و گروههای رقیبشان بی خدا و کافر باشند تا تنها خودشان در این ابشخور منفعت سهیم باشند تا سود بیشتری ببرند ... و اینچنین هست ...

ولی وقتی خدایی بودن و با خدا بودن مجرای زجر کشدن و خالص شدن باشد؛ مومنان واقعی تلاش خواهند کرد تا گروههای بیشتری در راه خدایی شدن همراهشان باشند تا زجر کمتری ببرند ... و این چنین بودند آنها ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
۱۱
۲
این اقایون ادعای همه مملکت را دارند اصلا به خودشان اجازه فکر کردند را نمی دهند که بیش از نیمی از مردم این تفکر تمامیت خواه که با سو ئ استفاده از تاریخ اسلام خودشان را مانند حضرت علی وائمه اطهار می دانند وهر که تفکر این جماعت را قبول نداشته باشد از دار ودسته معاویه و...... می دانند نمی فهمند که در این کشور قانون وظایف همه را روشن کرده بقول مطهری در انتخابات گذشته از بالا تا پائین خلاف قانون حرکت کردند وباعث عصبانیت یک عده شد ند ویک سری هم ادمهائیکه که هیچ یک از اینها را قبول ندارند در خیابان ریختند وهنجار شکنی نمودند وپای خاتمی وامثال ایشان نوشته شد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
۷
۱۷
اگر میخواهید خاتمی را خوب بشناسید ...
از خاندان ال سعود بپرسید.
فرهاد کامران نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
ولی اگر بخواهیم تو را خوب بشناسیم، از شیطان باید بپرسیم!
شکاک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
۱۴
۴
قصد توهین به کسی نیست و هیچ جهت گیری سیاسی نیست. فقط سوالی است در ذهن یک جوان که هیچ کس پاسخی براش نداشته پس اگه مملکت آزادی داریم سیاسی فکر نکنید و به سوالم تنها فکر کنید و جواب بدید بهش. سی ساله که هر بلایی سر ملت اومد بنام شهدا و صراط مستقیم برخی ریختن تو فکر این ملت. حالا سوال این است. صراط مستقیم رو کی تعیین میکنه؟؟ اگر مرجع تقلید میتونه صراط رو تعیین بکنه و بینشش رو داره پس چرا به قول آقایان آیت الله منتظری از راه راست خارج شد؟خب بر این منطق چرا مراجع دیگه راه راست رو گم نکرده باشن؟ پس به این نتیجه میرسیم تنها راه راست حقیقی که ملتی رو بر اون راست بشه هدایت کرد توسط پیامبر ارائه میتونه بشه اونم با توجه به معجزش. خب پس چرا خداوند پیامبر خاتم رو فرستاد و احساس نیاز انسان رو در نظر نگرفت؟ چون انسان به بلوغ فکری رسیده که بتونه راه خودش رو تعیین بکنه و از طریق اجماع به نظر کلی برسه تو این روزگار. حالا نظر شخصی من اینه با توجه به اینکه این امکان رو خداوند به انسان برای تعیین تکلیف خودش داده چرا برخی تمایل به سلب اون رو دارند؟بالاتر از خداوند مگر کسی هست که مصلحت یک انسان رو بتونه تشخیص بده؟پس باید احترام گذاشت به خواست خداوند متعال. خوشحال مبشم خارج از تفکرات سیاسی بهش جواب بدین و نظر بگذارید.
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
جوابتون را 2 روز پیش دادم نمیدونم چرا نزدن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
۳
۵
نورا .... نوشته هایت نشان می دهد که بیش از حد متعارف عصبانی هستی ؛ آمپر نیاوری پایین قطعا می ترکی ..
ضمنا جناب خاتمی و دار دسته اش اگر نبودنند ؛ شاید امروز از انقلاب خبری نبود ؛ زیرا آمدنند و به همه چیز گند زدنند ؛ آمریکا و اسراییل را مطمین کردن که کار انقلاب تمام است ؛ خود را با ندام کاری ها و تند رویهای زشت ضایع کردن و انقلاب را پایدار ..
لورا برو قرصات بخور وگرنه منفجر می شی
فرهاد کامران نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
۱۱
۴
حالا مگر خاتمی برای فرش قرمز جناب عالی ها، رأی داد؟! مگر به نمایندگان مورد نظر شما رأی داد؟! او برگه ی رأیش نوشت: "جمهوری اسلامی"! چیزی که امثال نویسنده این متن سراسر عقده و کینه و ناسزا و بی منطقی ، از آن می هراسند!
شما زمانی با خاتمی بی حساب می شوید که به آزادی و حقیقت و قانون احترام بگذارید!
اگر جامعه مدنی و چندصدایی خاتمی نبود، امثال شما مجال این همه تیر و طعنه زدن به بزرمردی مثل او را نمی یافتند!
مولانا بدپیله
|
Iran (Islamic Republic of)
ای والله گل گفتی. حق نبایدگفت الّا آشکار. شهامت داشته باشید و "حق را بگویید حتی اگر برضدّ خودتان و برایتان زیان آور و خطرناک باشد" (امام علی "ع")
ایرانی آزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
۱۱
۴
عزیز جان !وزن مهرداد بذر پاش چقدره که اونو با

خاتمی عزیز امام وملت می سنجی؟
جوان انقلابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
۳
۱
اینقدر از این اصلاح طلبای بدبخت حرف بزنید تا ببینم چجوری میتونید این انقلاب رو نابود کنید..... تاریخ هیچ وقت فراموش نمیکنه این ریزشی که انقلاب تو این 2 سال داشت رو...... باعث و بانیه این ریزش ، شخص محمود احمدی نژاد و جناح عزیزشه که به اسم اسلام اومد و جریان انحرافی راه انداخت و عده ای رو هم از این دین و نظام زده کرد..... به حاج محمودتون بگید اون دنیا یقتون رو میگیریم !!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
۴
۵
سر همتون رو شیره مالیده این آقای سیاس
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۵
۰
شما ها کی با خاتمی بی حساب می شوید؟ به چه کسانی بدهکارید؟ و از چه کسانی همیشه طلبکار؟
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۱
۰
بیخودی جوش نزنین.بالاخره کار این دولت هم تموم میشه و آقای خاتمی و دار و دستشون دوباره میان سرکار.اون موقع میبینیم چیکار میخواد بکنه.حتماً همه ی فساد های مالی و دولتی فقط تو این دولت بوده که آرزوی اومدن خاتمی رو دارید.خیلی طول نمیکشه که همین حجم بد وبیراه که به احمدی نژاد میگید به باباجون خاتمیتون هم بگید(تقدیم به نورا).من طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی خاتمی هم همچین اسطوره ای نیست که بیاد و تک و تنها ایرانو آباد کنه و هیچ کار خلافی تو دولتش انجام نشه.کمی منطقی باشید
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امید وار باش،زیبا ببین و به آبادی و بهبود فکر کن!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
۴
۱
افسوس که ملت قدر ناشناسی شده ایم خاتمی گنج بزرگی است ولی قدرش را نمی دانیم.
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۰۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
۴
۱
سلام بر خاتمي
lمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
سلام. واقعاً عجیبه در این نظام دوره هرکی که تمام بشه خیلی بد و اخ تف می شود. به سرنوشت خاتمی رفسنجانی موسوی کروبی ها نگاه کنید. فردا هم احمدی نژاد هم همین حالت را پیدا می کند. خدا به رییس جمهور بعدی رحم کند. واقعا ما ایرانی ها نمک نشناسیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
متاسفانه ما ايرانيها ظرفيت تحمل يكديگر بخصوص مخالفين را نداريم و بخاطر اين، جامعه در اعصار مختلف به بيراهه رفته و به انحصار طلبي منجر شده و سدي شده در مقابل پيشرفت اقتصادي، سياسي، اجتماعي، فرهنگي و غيره، بياييد همه باهم دست از توهين و تاخت و تاز بر يكديگر برداريم و در جهت اعتلاي فرهنگ و پيشرفت ايران عزيز زير بيرق اسلام ناب محمدي (ص ) تلاش و كوشش نماييم . انشالله
سید علی صادقی نصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
این متن رو خودت نوشتی یا خریدی که زود چاپش کردی، فکر کن نه غرض ورزی بیست میلیون رای بدون دروغ و کلک آورد تو می دانی بیست کامنت موافق با نظر خودت جمع کن