۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۱

آقای دانشجو! راه جاسبی را نرو

انجمن‌های اسلامی دانشجویان ۸ دانشگاه کشور طی نامه‌ای خطاب به فرهاد دانشجو از انتصاب خسرو دانشجو به ریاست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد انتقاد کردند.
کد خبر : ۵۵۶۷۴

به گزارش فارس، انجمن اسلامی دانشجویان ۸ دانشگاه‌ کشور در نامه‌ای خطاب به فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد نسبت به انتصاب برادر وی به سرپرستی واحد علوم تحقیقات انتقاد کردند.
متن این نامه بدین شرح است:
بسمه تعالی

جناب آقای دکتر فرهاد دانشجو ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی

با سلام

بی مقدمه عرض می‌کنیم از سال ۱۳۸۵ که اولین انتقادها به بدنه مدیریتی سوال برانگیز در دانشگاه آزاد توسط دانشجویان مطرح شد، مشکل ما دانشجویان نه با شخص آقای جاسبی بود و نه کلیت دانشگاه آزاد بلکه ابهامات فراوانی در نحوه مدیریت آقای جاسبی به چشم می‌خورد که از نظر ما دانشجویان خلاف منش یک مدیر انقلابی بود.
اکنون با حضور حضرتعالی در صدر دانشگاه آزاد ما دانشجویان نقدهایی که در خصوص نحوه مدیریت آقای جاسبی وجود داشت را _که نمی‌خواهیم تکرار شود_ و نیز چشم انداز دانشگاه آزاد در وقت مقتضی با شما در میان خواهیم گذاشت اما آنچه ما را به نوشتن این نامه مصر ساخته است انتصاب برادر گرامی شما در منصب سرپرستی واحد علوم تحقیقات است.
در طول مدیریت ۳۰ و اندی ساله آقای جاسبی رفتارهایی نظیر انتصابات فامیلی که بیشتر به یک رانت خانوادگی شباهت داشت و هزاران مورد دیگر که اکنون مجال گفتن آن نیست از آنجایی که با خوی عدالت طلبی و شایسته سالاری دینی سازگاری نداشت، سبب نقد ما دانشجویان به مفسده مدیریتی آقای جاسبی بود.
اکنون که پس از ۳۰ سال بارقه امید جهت اصلاح این روند با تغییر آقای جاسبی فراهم آمده است از شما می‌خواهیم راه طی شده‌ آقای جاسبی را نروید که آن راه و مسلک جز کژی نخواهد بود.
ما دانشجویان منکر شایستگی آقای خسرو دانشجو و درک و فهم حضرتعالی به جهت انتصاب ایشان به سرپرستی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد نیستم اما بیم آن را داریم که حضور "ســه برادر" در راس جایگاه‌های مدیریتی آموزشی کشور بیش از آنکه راهگشا باشد مانع ساز شود.
آقای فرهاد دانشجو



مردم ما دل خوشی از مدیریت "برادران" در مناصب این چنینی ندارند خواهشمندیم شما به آن دامن نزنید.
والسلام

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس

انجمن اسلامی دانشجویان تربیت دبیر شهید رجایی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم کرج

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۱
۰
ظاهراً خود دانشجویان دانشگاه آزاد مشکلی ندارند ، پس چرا این عزیزان به جای رسیدگی به وضعیت دانشگاههای خودشون میان و تو هرکاری که بهشون مربوط نیست دخالت و فضولی میکنن ؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
هنوز نفهمیده اید مهم کنار زدن هاشمی و دارودسته اش بوده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
البته فكر كنم يه امرطيعي باشه كه افراد بعد اننتصاب سمتهاي بالا افراد امين خودرا در پستهاي كليدي بگذارند و چون غير از بستگان ظاهرا به كس ديگري اعتماد ندارنداينگونه عمل مي‌كنند ايكاش يك مجموعه درست مي‌شد كه در آن مديراني قوي معتمد و مسلمان تربيت مي‌شدند با علم مديريت روز كه در انتصابات از اين بانك اطلاعاتي استفاده مي‌شد واين مديرها توانمند ومقيد به اجراي صحيح امور مي‌پرداختند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
در دانشگاه ازاد که اقای ........... تعداد زیاد ی از افراد منتسب به خو د را در پست ها ی کلید قرار داد ه چگو نه می شو د به هر کسی اطمینان کرد که بعد دو باره فریب نخو رد و خطا نرو د جز به نزد یکترین شخص به خو د فرد متا سفانه انجایی که ما باید عجو ل با شیم نیستیم یا کار ی از د ستمان بر نمی اید یا به ا سطلا ح از ما ز هر چشم گرفته اند مانند ............... که هم اکنو ن هزرارا ن نفر از مردم تهران و دیگ شهر ها را گرفتار و در ماند کرده و لی یا خبر نداریم یا بخا طر بعضی از مصلحت اند یشی ها به ان نه اشار ه می کنیم نه اعتراش در صو رتیکه خطر ان برای جامعه هزراران بار بیشتر است اما در یغ از یک اعتر ا ض!!!