۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۱

بيانيه خاتمي را چه كسي نوشت؟

يكي از فعالان سياسي و رسانه‌اي دوم خردادي پيش از برگزاري انتخابات نهم مجلس شوراي اسلامي مشاركت ۶۵ درصدي مردم را پيش‌بيني كرده بود.
کد خبر : ۵۵۶۹۰
به گزارش صراط به نقل از جوان آقاي «ع.ع» در جلسه‌اي با حضور جمعي از اصلاح‌طلبان پس از آنكه ارزيابي خود را از مشاركت بالاي مردم در انتخابات عنوان كرده بود، مورد تمسخر اعضا قرار گرفته و به او گفته بودند شما دچار توهم شده‌اي. با اين حال پس از مشاركت گسترده مردم و حضور خاتمي در انتخابات يك تيم سياسي و رسانه‌اي مأمور شدند براي جلوگيري از بروز اختلافات دروني و مقابله با سرخوردگي طرفداران، بيانيه‌اي را از طرف خاتمي تنظيم و اقدام او را توجيه كنند.
از اين رو آقاي «ع.خ» مدير يكي از نشريات كه در شبكه‌هاي اجتماعي هم فعاليت چشمگيري دارد، مأمور مي‌شود اين بيانيه را تنظيم كند. او مأمور شده بود به اتفاق چند نفر ديگر از دوستانش بيانيه را به گونه‌اي تنظيم كند كه اقدام خاتمي يك پاتك به نظام بوده است.

نظرات بینندگان
باخبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۶
۰
گر از منبع خبر مطلع نیستید و صریح نمی توانید حرف بزنید این شکل نگارش جز بداخلاقی رسانه ای نیست که شما هم با آن همه هارت و پورت اسیر آن هستید!
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
۳
۲
نمي دانم منظورتان چيست اما ما جنس نوشتار خاتمي را مي شناسيم. خاتمي نيازي به وكيل براي بيانيه دادن ندارد . خاتمي مانند هر انسان ديگري در عقايدش داراي موافق و مخالفاني هست اما هيچ انسان منصفي در صداقت و پاكي ايشان ترديد ندارد . يا حق