۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۳
حضور متحدی ها در مجلس ترحیم پدر عضو پایداری

مجلس ترحیمی که می تواند محور وحدت باشد!

مجلس ترحیم پدر حمید رسایی یکی از کاندیداهای جبهه پایداری که خود نقش موثری را در فاصله افتادن بین جریانهای اصولگرا داشت . . .
کد خبر : ۵۵۸۸۷
"صراط" - انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای پایان یافت و خلق حماسه ای دیگر باعث شد تا رقابت های پیش از انتخابات اینک به رفاقت تبدیل شود .
در تهران اما راهیابی تنها 5 نماینده به نجلس و به دور دوم کشیده شدن انتخابات برای تعیین 25 نماینده دیگر پایتخت فضای رقابت بین چهره ها و جریانات سیاسی را تا حدودی زنده نگه داشته است .
کاندیداهای باقی مانده در صحنه همچنان به اظهار نظر پرداخته و جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری اصلی ترین مرحله رقابت خود را در مرحله دوم صورت خواهند داد .
به گزارش سرویس سیاسی صراط ، متاسفانه پیش از این برخی چهره های مطرح هر دو جریان اتهاماتی علیه جریان رقیب مطرح کرده بودند و کار را به جایی رساندند که دیگر امیدها برای به وحدت رسیدن این دو جبهه به نا امیدی کشیده شده بود اما اخیرا در مجلس ترحیم پدر حمید رسایی یکی از کاندیداهای جبهه پایداری که خود نقش موثری را در فاصله افتادن بین جریانهای اصولگرا داشت تعدادی از چهره های اصلاح طلب و اصولگرا حضور یافته و دوشادوش یکدیگر به فاتحه خوانی برای مرحوم رسایی پرداختند .
خوش و بش لاریجانی و مصاحفه زاکانی و ابوترابی با رسایی ، هر چند به گمان برخی شاید تنها برای عرض تسلیت به وی باشد اما به باور بسیاری این دید و بازدید می تواند نقطه آغازی برای وحدت بین پایداری و متحد برای مرحله دوم قرار بگیرد .
در این مجلس ترحیم نقطه اتصال جبهه پایداری و متحد یعنی میرکاظمی و حدادعادل هم حضور داشتند تا فستیوال گپ و گفت ها با حضور بذرپاش ، حسینیان ، نوباوه ، کوچک زاده و کوثری تکمیل شود . 
انتظار می رود حضور بی ریای کاندیداهای شاخص پایداری و متحد در کنار یکدیگر در مجلس ختم مرحوم رسایی را به فال نیک گرفته و آنرا بهانه ای قرار دهیم برای ارائه لیستی واحد در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی .
لیستی که به راحتی تکلیف 25 نماینده بعدی تهران را مشخص کند .
نظرات بینندگان
غلام (جا........)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
۸
۰
فاتحه وحدتی که اینجوری بدست بیاد رو باید خوند !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
غلام جون این "وحدته" حتی اینجوری هم به دست نمیاد!!!هاهاهاها!!!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۷:۵۲ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
۱
۰
بهتر است شما بین این ۲۵ نماینده بگردید و انهایی که در درک مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی مردم توانایی بهتر و راه کارها و راه حل های بهتری ارایه می دهند و برنامه های و اهداف بهتری برای انقلاب و جامعه ایران دارند را معرفی کنید و خودتان را درگیر دعوای کسانی که هنرشان در بی هنری و درگیری است نکنید.
یک دغدغه مند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
بابا دست از سر کچلمون بر دارید...
واقعاً نمی دونم چرا همه شماها هی لیست لیست می کنید.
ما که احمق نیستیم.
کی گفته واجبه لیست مشترک باشه؟
کی گفته اگه لیست مشترک نشه، فاجعه پیش میاد.
مطمئن باشید اگه حاج حسین، که نوکرشم هستیم، هم نمی گفت مردم مختلط رأی می دادن.
به جای اینکارها، به هدف انقلاب بپردازید. صراط انقلاب؛ یعنی رشد عقلی و شناختی مردم.
به مردم بشناسونید. برای همه پرونده ی سیاسی درست کنید.
بگید مثلا زاکانی و فدایی کی بودن. کجا بودن. موضعگیری هاشون چی بوده.
سال 83 و 84 کجا بودن. بعدش چی می گفتن و ....
و همینطور در مورد بقیه...
زعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
اگه بحث وحدته همون اول بايد دنبالش ميبودين.نه الان كه كار از كار گذشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
خیلی ها قبل از انتخا با ت شعا های جذابی می دهند و بار نا مه تا دلتان بخو اهد و لی وقتی رفتن تو مجلس جو گیر می شن و تا ب مقا و مت و پا یداری در برابر جا ذبه های ماد ی ندارن و خلا صه ....