۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۱

تشكر وزير دادگستري از وزير كشور

کد خبر : ۵۵۹۰۸
وزير دادگستري در پيامي از وزير كشور به‌دليل برگزاري باشكوه انتخابات و صيانت از آراي مردم تشكر و قدرداني كرد.

به گزارش ايسنا، در بخشي از پيام سيد مرتضي بختياري خطاب به مصطفي محمدنجار آمده است:

«سپاس بي حد به درگاه بلند باري كه توفيق خلق حماسه 12 اسفند را بر مردم ارزاني داشت و درود بر مردم شريف و سرفراز ايران كه همچون گذشته با لبيك به نداي رهبر فرزانه انقلاب در حفظ و حراست از آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي كوشيدند و جوشيدند و در اين عرصه از تاريخ كه نظام سلطه تمام ظرفيت‌ها را براي كاهش اعتماد مردم به نظام و كمرنگ ساختن مشاركت در انتخابات به كار بسته بود، با مشاركت حداكثري و بيداري هوشمندانه خود خواب دشمنان را آشفته و ياس و نااميدي را بيشتر از پيش بر آنان مستولي ساختند.

در آستانه اين توفيق بزرگ الهي بر خود فرض مي‌دانم از مستطاب‌عالي و رييس محترم ستاد انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و همه عوامل صديق در اجراي اين آزمون مهم در سطح ملي و استاني به‌ويژه مسئولان، بازرسان، مجريان و ناظران محترم انتخاباتي وزارت كشور كه با تدبير و برنامه‌ريزي و اتخاذ تمهيدات مناسب بار مسئوليت قانوني اجرا و صحت انتخابات را بر دوش كشيدند و با صداقت و امانتداري از آراي مردم صيانت كردند، خاضعانه تقدير كنم.

همچنين شايسته است از متصديان و حافظان نظم و امنيت كه در اين عرصه آسايش ذهني و عمومي مردم را به نكوترين وجه ممكن تامين كردند، صميمانه سپاسگزاري كنم.

اميد كه اين تلاش‌هاي خالصانه و ارزشمند مقبول درگاه حضرت باريتعالي شود و مورد رضايت خاطر حضرت ولي عصر (عج) و مقام عظماي ولايت قرار گيرد.»