۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۹

پیش بینی حلقه لندن درباره انتخابات

امام جمعه سوق گفت: حلقه لندن‌نشین به خیال خام خود مشارکت مردم را در انتخابات 10 درصد پیش‌بینی کرده بود.
کد خبر : ۵۵۹۵۱

به گزارش صراط حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با فارس در سوق اظهار داشت: در روز 12 اسفند حضور پرشور مردم را پای صندوق‌های رأی داشتیم، اتفاقی که ناظران خوشبین آن‌ را پیش‌بینی نکرده بودند و ناظران بدبین آن‌ را محال می‌دانستند.

امام جمعه سوق بیان داشت: شرکت بیش از 64 درصدی مردم سراسر کشور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر افتخار و برگ زرینی به این انقلاب بخشید.

عمرانی‌نژاد عنوان کرد: باید تقدیر و تشکر از مسئولان برگزاری انتخابات و صدا و سیمای مرکز استان کرد که برنامه‌های خوبی داشتند و به استاندار و فرمانداران و بخشداران و هیئت‌های اجرایی و تک تک مردم تبریک گفت که با حضور غرورآفرین خود رتبه اول را در انتخابات سراسر کشور کسب کردند.

وی گفت: افزایش 14 درصدی مشارکت نسبت به دوره‌های هفتم و هشتم آن هم بعد از فتنه 88 که دشمنان تبلیغ می‌کردند اعتماد مردم سلب شده و بین حاکمیت و مردم فاصله افتاده، نشان داد همه معادلات آن‌ها غلط است.

امام جمعه سوق تصریح کرد: آمریکا و غربی‌ها با اعمال تحریم‌های پی در پی و متمرکز کردن تحریم بر معیشت مردم تلاش بی‌سابقه‌ای برای مخدوش کردن چهره انتخابات داشتند.

عمران‌زاده افزود: دشمن خارجی سعی کرد تهدیدها را علیه کشور برجسته کند و این گونه القا می‌کرد که به زودی برخورد نظامی بین جمهوری اسلامی و غرب صورت می‌گیرد.

خطیب جمعه سوق خاطرنشان کرد: به روش‌های متفاوت دولتمردان آمریکایی سعی کردند اثر تحولات 88 تکرار شود و چنین وانمود می‌کردند که این بار حمایت از فتنه‌گران متفاوت خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که بدخواهان و از جمله حلقه لندن‌نشین حضور 10 درصدی را پیش‌بینی می‌کردند، گفت: از جمله علل شکست این طراحی‌ها و خلق پدیده 12 اسفند بدون شک وجود رهبر معظم انقلاب بود.