۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۸

همه به‌طرز غم‌انگيزي ايراني هستيم!

عضو سابق تحريريه روزنامه صهيونيستي آيندگان طي يادداشتي در روزنامه شرق به بهانه بي تفاوتي مردم نسبت به جايزه آمريكايي اسكار، به ايران و ايراني بودن توهين كرد!
کد خبر : ۵۶۲۲۲
به گزارش صراط به نقل از كيهان، محمد قائد (م.قائد شرفي) در اين يادداشت كه روزنامه «شرق» آن را منتشر كرده نوشته است: «تعجبي ندارد كه بكوشند اسكار را در چشم خلايق كم اهميت جلوه دهند؛ ما همه به طرز غم انگيزي ايراني هستيم» (!) طي هفته هاي اخير، برخي افراد و رسانه ها به بهانه تبريك گفتن به اصغر فرهادي، انواع و اقسام فحاشي ها و توهين ها را نثار منتقدان فيلم «جدايي نادر از سيمين» نموده اند. اين نوع واكنش ها كه ناشي از فقدان استدلال در برابر مخالفان جايزه اسكار است، منش ديكتاتور مآبانه طيف هاي غرب زده و روشنفكرنما را بيش از پيش آشكار كرده است.

اين در حالي است كه اكثر روزنامه ها و مجله هاي دولتي و غيردولتي تيتر يك نشريه خود را بر چاپ تصوير كارگردان فيلم اختصاص داده بودند. و برخي از مسئولين امور سينمايي و فرهنگي نيز پيام تبريك ارسال كرده بودند. حال علي رغم اين همه حمايت گناه مردم ايران چيست كه براي اين جوايز و رويدادها تره هم خرد نمي كنند. شايان ذكر است روزنامه كيهان مقاله اي با عنوان «جايزه نظام يك درصدي» نسبت به اين رويداد! واكنش نشان داده است.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
۲
۲
روزنامه شرق شده جایگاه دربدرها و مطرودان.