۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
اين رشته سر دراز دارد ...

دومينوي استحاله نظام با اسم رمز «بهروز وثوق»!

اخيراً و همزمان با روي كار آمدن قريب الوقوع دولت سيزدهم، عده اي برآنند تا به بهانه جذب حداكثري، پاي رقاصان، مطربان و نابازيگران فيلمفارسي هاي قبل از انقلاب را به كشور باز كرده و پايه گذار بدعتي خطرناك در آغازين سال هاي دهه پنجم از عمر نظام اسلامي باشند!
کد خبر : ۵۶۳۰۰۷

بي سيرت كردن جمهوري اسلامي و تهي نمودن آن از معاني و آرمان هاي اصيل انقلاب، همواره در دستور كار دشمنان بوده است. از كمپين چهارشنبه هاي سفيد يا سند 2030 گرفته؛ تا تلاش براي تعويض جايگاه شهيد و جلاد يا اسطوره سازي از كاسه ليسان دوران ستمشاهي، همه و همه نشان از هجمه هاي همه جانبه نظام سلطه براي استحاله ايران و همراه كردن جمهوري اسلامي با موج گلوباليزيشن بين الملل دارد.

دومينوي استحاله نظام با اسم رمز «بهروز وثوق»!

به گزارش صراط در اين بين كم نيستند به ظاهر هموطنان يا مسئولاني كه در حُكم نوكران بي جيره و مواجب نظام امپرياليسم، هرازگاه با نظرات شاذ و تصميمات نابهنجار خود، آب به آسياب دشمنان ريخته و موجبات وهن مباني انقلاب را فراهم مي آورند. نشان به آن نشان كه اخيراً و همزمان با روي كار آمدن قريب الوقوع دولت سيزدهم، عده اي برآنند تا با سوء استفاده از اتمسفر متسامحانه بوجود آمده و به بهانه جذب حداكثري، پاي رقاصان، مطربان و نابازيگران فيلمفارسي هاي قبل از انقلاب را به كشور باز كرده و پايه گذار بدعتي خطرناك در آغازين سال هاي دهه پنجم از عمر نظام اسلامي باشند!

ناگفته نماند كه در اين قضيه بخصوص، اگرچه حب و بغض بر سر نام يا اسمي خاص، محلي از اعراب نداشته و ندارد اما دلسوزان انقلاب بايد واقف بر اين امر باشند كه در صورت صدور مجوز بازگشت هركدام از اين به اصطلاح هنرمندان رژيم سابق به كشور، چنان جو مسموم و پروپاگانداي سهمگيني بوجود خواهد آمد كه ديگر هيچ فرد، ارگان يا جرياني توان مقابله با اين دومينوي شوم و بدون حد يقف را نخواهد داشت.

در حالي كه كمتر از دو سال از بازسازي سكانس جنجالي فيلم مبتذل "همسفر" (با بازي بهروز وثوقي و فائقه آتشين) در سري ششم سريال پايتخت بر روي آنتن تلويزيون جمهوري اسلامي مي گذرد، اكنون فردي گمنام در قامت رئیس نهادي گمنام‎ تر، تحت عنوان "مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور"(!) مدعي شده است: «با هماهنگی‌ انجام شده با مسئولان کشور همه هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران خارج از کشور از جمله بهروز وثوقی برای آمدن و ماندن در ایران هیچ مانعی ندارند.»!

سوال اينجاست كه چرا اين شخص توضيح نمي دهد كه دقيقاً با هماهنگي با كدام مدير يا مسئول بلند پايه نظام، مجوز بازگشت اين قماش به كشور را پيشاپيش صادر نموده و افتخار رسانه اي كردن اين خبر مهيج را به نام خود سند زده است؟! جالب اينجاست كه در حالي اين اخبار بي پايه و اساس از اغماض و مماشات نظام در قبال مطربان و رقاصان آنسوي آب ها به جهانيان مخابره مي شود كه همين چند روز پيش بود كه اپوزيسيون منافق و مواجب بگير، با تجمع در برابر سفارتخانه هاي جمهوري اسلامي، ايرانيان را فقط به جرم شركت در فرآيند دموكراتيك انتخابات رياست جمهوري، تحت ضرب و شتم و ركيك ترين الفاظ قرار دادند!

اين بدين معني است كه مخالفين و معاندين نظام، نه تنها ذره اي از دشمني خود ضد كشورشان نكاسته اند بلكه با وقاحت تمام، شدت عمل‎شان را در برابر جمهوري اسلامي دوچندان كرده اند؛ و حال عده اي در كشور درصددند تا همچون دايه هاي دلسوزتر از مادر، نظام را به ارائه تصويري رحماني و پلوراليستي در برابر چنين خناساني مجاب كرده و روند استحاله از درون را سرعت ببخشند!

نظرات بینندگان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۰۸ تير ۱۴۰۰
۰
۰
ضاربین رای دهندگان چه ربطی به 4 تا هنرمند سینما و آواز داره همه ی کاسه کوزه های مخالفین رو سر این بیچاره ها نشکنید یادمون باشه که تو همین کشور خائنینی امثال خ--- ها و ج--- ها و ط--- ها و ه--- ها رو خودمون پرورش دادیم که با امثال اونهاقابل قیاس نیستن . ..
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۰۸ تير ۱۴۰۰
۰
۰
این همه دزد و غارتگر و جاسوس در مملکت وجو ددارد و عین --- دارند بزرگی می کنند حالا این بدبختای کهن سال برای مملکت مضر هستنکن د مگه از اینها فاسد تر در فیلمهای و سریالهای جدید تلویزیونی ایفای نقش نکردند فرق اینا با اونا چیه ول کن با با
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۰۹ تير ۱۴۰۰
۰
۰
زنده باد بهروز وثوقی...
بی صبرانه منتظر حضور او در خاک وطن هستیم.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۰۹ تير ۱۴۰۰
۰
۰
صراط خودت دوستداری فحش بخوری
بصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۰۹ تير ۱۴۰۰
۰
۰
امثال مخمل باف که باعث شدن اینا از کار بی کار بشن خودشون ضد انقلاب شدن شماها انقدر احمقین که تا ایناهم نمیرن ول نمیکنین بابا بدبخت 80 سالشه هرچی بودهخ مال گذشتشه ولش کنین بزارین تو مملکتش بمیره ایران فقط مال شما نیست
salar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۰ تير ۱۴۰۰
۰
۰
شماها که اسم خودتونو گذاشتین انقلابی و حزب اللهی یک درصد احتمال نمیدین این رقاصان و مطربان به قول شما توبه کرده باشن؟ بسه دیگه گند نزنین به دین و نظام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۰ تير ۱۴۰۰
۰
۰
صراط جان، خیلی از این بازیگران در زمان وزارت آقای خاتمی از کشور زده شدن و رفتن. قطعا عملکرد آقای خاتمی یک مصداق افراط گری بود. امام گفت با فساد و فحشا مخالف است. اگر این بازیگران مصداقی برای فساد و فحشا نداشته باشند. چرا باید با اونا مخالفت کرد. اگر دوست دارند به دامان کشورشون برگردن شما حق ممانعت نداری. این رفتار شما شبیه رفتارهای آقای خاتمی در آن سالهاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۱ تير ۱۴۰۰
۰
۰
آن رقاصان و مطربان انسانهای عزیزی بودند...هیچکدامشان دزد و ورانتخوار نبودند...تمام دزدان هزار میلیاردی شما --- --- رفته اند