۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۲

ژنرالی که در حلبچه جاودان شد+تصاویر

وی با شروع جنگ تحمیلی در جبهه‌های جهاد اصغر حضور یافت و همزمان در دانشگاهِ نهضت روح الله، مدارج جهاد اکبر را نیز طی کرد و سرانجام مدرکِ قبولی خود را با سرفرازی از خالق خویش دریافت نمود و در جریان بمباران شیمیایی شهر حلبچه، بال در بال ملائک گشود.
کد خبر : ۵۶۳۰۴
به گزارش صراط به نقل از مشرق: خیرالله، به سال ۱۳۳۸ در بهبهان متولد شد. انقلاب که به اوج خود رسید، خیرالله به تازگی خدمت سربازی‌اش را تمام کرده بود. مثل اکثر هم سن و سالانش، به جمع انقلابیون پیوست و در این مسیر سابقه دستگیری هم پیدا کرد.

انقلاب اسلامی که پیروز شد، خیرالله لباس پاسداری از انقلاب پوشید و رو در روی اولین دشمنانِ انقلاب، یعنی منافقین ایستاد و در این رویارویی جراحت سختی نیز برداشت.
وی با شروع جنگ تحمیلی در جبهه‌های جهاد اصغر حضور یافت و همزمان در دانشگاهِ نهضت روح الله، مدارج جهاد اکبر را نیز طی کرد و سرانجام مدرکِ قبولی خود را با سرفرازی از خالق خویش دریافت نمود و به تاریخ ۲۶/۱۲/۶۶ بر اثر بمباران شیمیایی شهر حلبچه، بال در بال ملائک گشود. حاج خیرالله صفری‌زاده در زمان شهادت مسئولیت حفاظت اطلاعات قرارگاه مقدم جنوب را بر عهده داشت. ثمرهٔ ازدواج این سردار پاک سرشت ۳ فرزند بود. در سالگرد شهادتش، یاد با یاد او، دل‌های خود را منور می‌کنیم. روحمان با یادش شاد، هدیه به روح پاکش، صلوات


شهید خیرالله صفری‌زاده



پاسدار شهید خیرالله صفری‌زاده




















مرقد مطهر سردار شهید حاج خیرالله صفری‌زاده در گلزار شهدای بهبهان


سلام بر او در روزی که‌زاده شد
و در روزی که شهید شد
و در روزی که زنده برانگیخته خواهد شد
نظرات بینندگان
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
۲
۰
خوشا به سعادتت .....شهادت هنر مردان خداست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۱
۰
دست مریزاد
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
جبهه‌های جهاد اصغر را تازه یاد گرفتید؟