۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
تکرار چند باره یک اشتباه

تعطیلاتی که این بار هم خرج سفر می‌شود! + تصاویر

در حالیکه تعطیلات عید قربان هنوز آغاز نشده ترافیک در جاده‌های شمال سنگین و نیمه سنگین شده است.
کد خبر : ۵۶۵۳۲۲

با اضافه شدن تعطیلات سه روزه برای دو استان همجوار با شمال کشور و بر اساس تجربه در تعطیلات گذشته پیش بینی می‌شد برخی افراد بی خیال کرونا بار سفر ببندند و ترجیح دهند این تعطیلات را در شمال ایران و کنار دریا و جنگل سپری کنند.

بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا خروج خودرو‌ها با پلاک استان‌های تهران و البرز از ساعت ۱۲ سه شنبه ۲۹ تیرماه تا ۷ صبح دوشنبه ۴ مرداد از این دو استان ممنوع است، ممنوعیتی که دیروز به طور رسمی اعلام شد و برخی‌ها را وسوسه کرد تا پیش از اعمال این محدودیت‌ها بار سفر ببندند و به شمال بیایند، تراژدی تلخی که بار‌ها تکرار شد و هر بار نیز نتیجه آن بعد از تعطیلات دامن شهر‌های شمالی را گرفت.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران ترافیک را در محور‌های هراز و کندوان در برخی مقاطع سنگین اعلام کرد.

بر اساس این گزارش در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت به آغاز این محدودیت‌ها مانده است ترافیک در محور چالوس مسیر رفت و برگشت حدفاصل تونل کندوان تا سیاه بیشه و در محور هراز مسیر جنوب به شمال در محدوده پلور سنگین است.

حالا با اضافه شدن تعطیلات عید قربان و تجربه این موضوع که تعطیلات تاثیری در کاهش سفر‌ها نداشته و بیشتر سبب تسهیل در مسافرت‌ها شده است باید منتظر بود تا دید مسافران در این تعطیلات طولانی مدت کرونا را تا چه میزان دورتر می‌توانند صادر کنند.
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم