۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۳

محسن قهرمانی: من هم دل دارم

همه فکر می کنند من در زمین یک آدم خشمگین هستم اما باید بگویم که پشت این چهره یک دل مهربان هست، من هم دل دارم، خانواده دارم. من چند دقیقه آخر بازی را با اشک قضاوت کردم و با اشک هم از زمین بیرون رفتم.
کد خبر : ۵۷۹۴۵
به گزارش صراط محسن قهرمانی که توسط کمیته داوران دو ماه از قضاوت در لیگ برتر محروم شده است اولین مهمان تلفنی برنامه نود بود.
داور باتجربه کشورمان گفت:« ابتدا باید در مورد دربی معروف گیلان حرف بزنم.من نمی خواهم کار خودم را توجیه کنم یک حرفی در این میان زده شد که نباید آن را به زبان می آوردم اما در آن بازی هواداران دو تیم ابتدا از خجالت هم در آمدند، تا این که از دقیقه 60 به بعد نمی دانم چه اتفاقی افتاد که تماشاچیان ملوان علیه من شعار دادند، آنها مصرع یک مصرع از یک شعر را می خواندند و با فریاد زدن نام کوچک و فامیلی من مدام به من و خانواده ام توهین می کردند.»
قهرمانی این را گفت و ادامه داد:«ای کاش دوربین های تلویزیونی صحنه هایی را که تماشاگران به من فحاشی می کردند را هم نشان می دادند. همه فکر می کنند قهرمانی در زمین یک آدم خشمگین است اما باید بگویم که پشت این چهره یک دل مهربان هست، من هم دل دارم، خانواده دارم. من چند دقیقه آخر بازی را با اشک قضاوت کردم و با اشک هم از زمین بیرون رفتم.»
او در واکنش به این سوال فردوسی پور که چرا شما هم مثل آقای رفیعی بازی را تعطیل نکردید این جواب را تحویل داد:«دربی گیلان فرق می کند و مثل تهران نیست.اگر من این بازی را تعطیل می کردم شک نکنید که بلافاصله محرومم می کردند.»
قهرمانی در خصوص محرومیت دو ماهه خود نیز این چنین گفت: گردن من از مو باریک تر است و این کار برای بهبود کار من تصمیم گیری شده است. من از فدراسیون این سوال را دارم که چرا رای بازی پرسپولیس را یکروزه اعلام می کنند اما وقتی من گزارش بلندبالایی از بازی ملوان و داماش اعلام می کنم، تا همین حالا که چند هفته گذشته است هنوز تصمیمی گرفته نشده است؟