۲۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۷

انتقادتند آیت‌الله مهدوی‌کنی از صداوسیما

کد خبر : ۵۸۱۰۶
به گزارش صراط به نقل از تهران امروز: آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از برخی برنامه های نامطلوب صدا و سیما، در پاسخ به یک شبهه تبلیغاتی تصریح کرد: به دلیل اینکه رئیس رادیو و تلویزیون منصوب مقام معظم رهبری است، گاهی به ایشان هم عرض می کنیم؛ می گویند آقا اعتراض کنید. ایشان می گویند اینطور نیست که چون زیر نظر من است همه اش درست است، من که به همه چیز آن اشراف ندارم و اینکه بالای سر هر برنامه ای بروم ببینم چکار می کنند.
 
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز که در یکی از جلسات درس اخلاق خود پیش از سال 91 در مسجد دانشگاه امام صادق(ع)، سخن می گفت، با انتقاد شدید از برخی فیلم ها و برنامه های سینما و تلویزیون تاکید کرد: واقعا علما از برخی جشنواره‌ها ناراحتند.رئیس جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه« به کسانی جایزه می دهند که خیلی شایستگی این جایزه ها را ندارند»، افزود: حالا جلویشان را نمی گیرید هیچی! جایزه هم به آنان می دهید؟!

نظرات بینندگان
عبد خدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
بس که ستادمون به هر طرف رفت// صراط مستقیم یادمون رفت . واقعا وقتی پایه های نظام در مناظره لرزید وقتی به یاران امام تهمت زده شد وقتی به روحانیت و مرجعیت بی حرمتی شد وقتی عوام فریبی و دروغ به اوج خود رسید وقتی گرانی و تورم و قانون شکنی و بی اعتنایی به قانون مجلس و مجمع تشخیص امری طبیعی شد وقتی نامه رهبری در مورد مشایی راکد ماند وقتی تصمیم گیریهای غلط داخلی و خارجی هزینه های جبران ناپذیر برای مردم و کشور و نظام و اسلام بوجود آورد آیا علما ناراحت نشدند . همه چیز حل شده فقط مشکل یکی دو تا سریاله و چند تار موی بیرون بانوان ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درست و غلط رو تو حرفات یکی نکن.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
همین دیروز برای دهن کجی به مردم تبلغ پخش مجدد سریال مع.......... از شبکه یک را می کرد . انگار نه انگار که این ..... برای دین زدائی و اخلاق زدائی تلاش می کند ..... که در پیری بیاد جوانی و ........ و چیز های دیگر افتاده و برای آن تبلغ می کند . من اگر می توانستم لحظه ای در ............ تامل نمی کردم . ایشان نمی فهمد که چه کارهای ناشایسته ای در صدا و سیما می کند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
آقا هر كي به هر كي شده .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
احسن بر آقای عبد خدایی واقعا همه گرفتاریها و بد اخلاقی ها از بعد از مناظره شروع شد کاش همون موقع جلو مناظره گرفته می شد که متاسفانه نشد
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند