۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴

واکنش لنکرانی به استیضاح وزیر کار

سخنگوی جبهه پایداری در واکنش به تصمیم مجلس برای استیضاح وزیر کار گقت: جواب اهمال کاری دولت تشدید منازعات نیست؛ زیرا آنچه که کشور ما الان به آن نیاز دارد تصمیم‌گیری راهبردی دقیق در عرصه های مختلف بویژه در عرصه اقتصادی است.
کد خبر : ۵۸۳۹۲
به گزارش صراط، کامران باقری لنکرانی در گفتگو با مهر در مورد تصمیم مجلس برای استیضاح وزیر کار گفت: سوال، نظارت و یا استیضاح وزیران جز اختیارات حقوقی مجلس است که کسی نمی تواند این اختیارت حقوقی را از آن سلب کند.

سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به انتصاب سعید مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: قوه مجریه باید فضا را به این سمت ببرد در که در انتصاب مدیران به تخصص و شایستگی آنها توجه داشته باشد و نیروهای بکارگرفته شده هیج کاستی در سابقه و شایستگی شان وجود نداشته باشد.

وی افزود: از مجلس انتظار می رود در شرایطی که موضوعات مهمی در کشور داریم که متضمن تصمیمات مجلس است و آن تصمیمات می تواند کارگشا باشد، مانند نوع قیمت گذاری انرژی در سال 91 و مباحث اقتصادی که زندگی روزمره مردم را تاثیر قرارمی دهد، تلاش بیشتری انجام دهد و تصمیمات خود را معطوف به آن کند.

جواب اهمال کاری دولت تشدید منازعات نیست

باقری لنکرانی خاطرنشان کرد: جوای اهمال کاری دولت را نباید با تشدید منازعات داد چراکه آنچه که کشور ما الان به آن نیاز دارد راهبردی دقیق در عرصه های مختلف بویژه عرصه اقتصادی است.

گسترش تفکر انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیا برگ برنده ایران در مذاکرات استانبول است

سخنگوی جبهه پایداری همچینین با اشاره به مذاکرات استانبول گفت: این دوره از مذاکرات ایران با گروه 5+1 ، با مذاکرات قبلی متفاوت است؛ چراکه قدرت و اقتدار ایران در عرصه های مختلف افزایش یافته وبا توجه به گسترش تفکر انقلاب اسلامی طرفداران زیادی در اقصی نقاط دنیا برخوردار شده است؛ لذا ایران باید از موضع قدرت پای میز مذاکره برود.

وی ابراز عقیده کرد: در ادوار قبلی ایران با نوعی یاس و ناامیدی پای میز مراکزه می رفت اما اکنون از موضع قدرت می تواند از حق مسلم خود در انرژی هسته ای دفاع کند.
نظرات بینندگان
واقع بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
۰
۲
ما که ازقبل گفتیم این جبهه پایداری دولت زاده میباشد !