۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

استقلال نباید وارد حاشیه شود

استقلال نباید وارد حاشیه شود
پیشکسوت آبی پوشان گفت: چه بخواهیم چه نخواهیم به دلیل مسائل حاشیه‌ای حساسیت دیدار استقلال و گل گهر بالاست اما آبی پوشان نباید وارد این مسائل شوند.
کد خبر : ۵۸۴۵۷۲

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال صدرنشین رقابتهای لیگ برتر در هفته بیستم این مسابقات یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل را در پیش دارد و فرهاد مجیدی باید در این دیدار با تیمی دیدار کند که هدایت آن با امیر قلعه نویی است.

محمد نیک سیرت پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این دیدار گفت: هرچقدر هم که تلاش شود حساسیت‌های این بازی پایین بیاید امکان پذیر نیست و این دیدار به صورت ذاتی حساسیت بالایی دارد که این حساسیت ارتباط زیادی هم به جدول ندارد.

وی افزود: حضور تعداد زیادی از استقلالی‌های سابق در این تیم اصلی ترین عامل بالا رفتن حساسیت‌های این بازی است و البته که قدری از این حساسیت هم کاذب است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: البته نباید از اتفاقاتی که در نیم فصل اول افتاد هم به سادگی گذشت. در نیم فصل اول سازمان لیگ مانع از حضور خارجی‌های استقلال در زمین شد و سپس استقلال شاکی بازیکن خارجی گل گهر شد و سرانجام هم توانست به همین با حکم انضباطی پیروزی ۳ بر صفر را جایگزین تساوی بدون گل کرد تا از این بازی با حکم انضباطی سود ببرد و این موضوع هم قطعاً بر حساسیت‌های این بازی در تهران خواهد افزود.

نیک سیرت بیان داشت: به لحاظ جدولی هم این بازی برای استقلال بسیار پر اهمیت است و آنها برای حفظ فاصله ۳ امتیازی شان با پرسپولیس محکوم به پیروزی در این دیدار هستند و به اعتقاد من آبی پوشان اگر گرفتار مسائل حاشیه‌ای نشوند ظرفیت پیروزی در این بازی را دارند.

کارشناس فوتبال بیان داشت: گل گهر از تیم‌های خوب این فصل است که نقطه قوت زیاد دارد. آنها درون دروازه یک بازیکن بسیار آماده و با انگیزه مثل فروزان دارند و در مرکز میدان هم دو بازیکن خیلی خوب و تاثیر گذار مثل سعید صادقی و نوید عاشوری را در اختیار دارند. در خط حمله هم با اضافه کردن کی روش استنلی قدرت تهاجمی شان بسیار افزایش یافته و تبدیل به تیمی فوق خطرناک شده‌اند. در نقطه مقابل استقلال هم نقاط قوت خوب و زیادی دارد که مهم‌ترین آن ساختار دفاعی فوق‌العاده این تیم است که به راحتی تسلیم هیچ سیستم تهاجمی نمی‌شود. اما آنها همچنان در نرخ تبدیل موقعیت به گل قدری ضعف دارند.

مهاجم سابق آبی پوشان تصریح کرد: امیدوارم حساسیت‌های این بازی منجر به حاشیه سازی نشود و در پایان هم نتیجه بازی بر اساس اتفاقات فوتبالی رقم بخورد. در این دیدار هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و از حاشیه و حساسیت فاصله بگیرد و بیشتر سعی در اجرای فرامین تاکتیکی کادر فنی‌اش نماید بهتر نتیجه می‌گیرد.