۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸

انهدام باند سارقان مسلح جاده‌ای در جنوب سیستان و بلوچستان

انهدام باند سارقان مسلح جاده‌ای در جنوب سیستان و بلوچستان
با تلاش تکاوران قرارگاه عملیاتی و انتظامی عمار، اعضای یک باند ۵ نفره سرقت، که به صورت مسلحانه اقدام به سرقت اموال سرنشینان خودرو‌های عبوری در محور‌های جنوبی استان می‌کردند به دام افتادند.
کد خبر : ۵۸۵۰۰۷

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از صداوسیما، سرهنگ مرتضی جوکار جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی گزارش واصله مبنی بر اینکه سرنشینان ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور‌های مواصلاتی حوزه شهرستان‌های ایرانشهر و نیکشهر اقدام به تیراندازی و سرقت مسلحانه اموال رانندگان خودرو‌های عبوری می‌کنند دستگیری عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار تکاوران قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه به منظور دستگیری سارقان چند تیم عملیاتی از رزمندگان تکاوری ۱۱۰ و ۱۱۲ عمار مأمور تأمین امنیت و کنترل محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های مذکور شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش تکاوران پلیس برای به دام انداختن سارقان ادامه داشت تا این مأموران در هنگام گشت زنی و کنترل محور مواصلاتی "ایرانهشر - نیکشهر" ۵ سارقان مسلح را که به وسیله ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پلاک مخدوش قصد سرقت مسلحانه اموال یکی از رانندگان خودرو‌های عبوری را داشتند مشاهده و آن‌ها را در یک اقدام ضربتی و غافلیگرانه دستگیر کردند.
سرهنگ جوکار در ادامه بیان داشت: از این سارقان یک قبضه سلاح کلاش به همراه ۲ قبضه کلت کمری و چند تیغه سلاح سرد به دست آمد.

وی با اشاره به تداوم تحقیقات تخصصی پلیس برای کشف سرقت‌های احتمالی سارقان، امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و با تأکید بر عزم جدی مأموران انتظامی در برخورد با سارقان و اخلاگران امنیت عمومی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محور‌های مواصلاتی سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم