۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳

۲۶ ساعت جست‌وجوی نافرجام کودک گمشده در جنگل‌های کالپوش!

۲۶ ساعت جست‌وجوی نافرجام کودک گمشده در جنگل‌های کالپوش!
جست‌وجوی کودک گمشده در جنگل‌های کالپوش پس از ۲۶ ساعت همچنان ناموفق بوده است.
کد خبر : ۵۸۹۶۲۴

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، آخرین خبر‌ها از جست‌وجوی کودک گمشده در جنگل‌های کالپوش، از ناموفق بودن عملیات ۲۶ ساعته مردم و امدادگران حمایت دارد.

علیرضا باغبان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اظهار کرد: جست‌وجوی کودک گمشده در جنگل‌های کالپوش با حضور ده‌ها نیروی امدادی و شمار زیادی از مردم، پس از ۲۶ ساعت همچنان ناموفق بوده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون کمال طاهریان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان و مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان نیز برای بررسی، رصد و راهبری بهتر عملیات امداد و نجات در منطقه حادثه حضور یافته‌اند و تلاش‌های همچنان ادامه دارد.

محمد حمیدی، معاون استاندار سمنان و جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان هم دیشب در منطقه حضور یافته بود.

به دنبال اعلام مفقودی یک دختر بچه به نام «زهرا عرب‌اسدی»، از اهالی روستای کلاته‌اسد میامی که روز جمعه، ۳۰ اردیبهشت در جنگل‌های دشت شاد از توابع شهرستان میامی اتفاق افتاد، ده‌ها نفر از نیرو‌های مردمی و نیرو‌های محلی به استعداد ۲۰۰ نفر از روستا‌های مناطق اطراف به‌ویژه دشت شاد، نام نیک و کرنگ، عملیات جست‌وجوی این کودک را انجام می‌دهند.

جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن قدردانی ویژه از مشارکت و همراهی تیم‌های جست‌وجوی مردمی، از هم‌وطنان ارجمند به‌ویژه اهالی استان‌های مازندران، گلستان، سمنان و خراسان رضوی و شمالی درخواست کرد تا چنانچه اطلاعاتی از این کودک دارند در اسرع وقت با شماره تلفن ۳۳۴۴۳۶۶۳ (استانداری سمنان) یا پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.