۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۰

بررسی 35 میلیون نامه توسط دولت

دبیر جشنواره یکصدمین سفر ریاست جمهوری و دولت گفت: 35 میلیون نامه مردمی به صورت ایمیل، نامه، پیامک و تلفن گویای 111 در ارتباطات مردمی با دولت بررسی و اجرایی شد.
کد خبر : ۵۹۲۸۱
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام مجیدرضا فولادی پیش از ظهر امروز در مراسم برپایی نمایشگاه دستاوردهای سه سفر دولت به مازندران اظهار داشت: مازندران نخستین استانی بود که توانست در سطح کشور نمایشگاه عملکرد دولت در دستگاه‌های اجرایی را به نمایش بگذارد.

وی یادآور شد: عصاره این نمایشگاه با همت مدیران استان باید در خور و شایسته مردم مازندران در مشهد مقدس به ظهور برسد.

دبیر جشنواره یکصدمین سفر ریاست جمهوری و دولت ادامه داد: یکصدمین سفر رئیس جمهور در خراسان رضوی است، تلاش شد تا عملکرد دولت از سفرهای انجام شده به استان‌ها در قالب نمایشگاهی کلی اطلاع‌رسانی شود.

فولادی به رویکرد نمایشگاه دستاوردهای دولت اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بر اطلاع‌رسانی هوشمندانه تاکید کردند که در این جشنواره برنامه‌های نوین و ابتکاری به صورت جذاب در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد تا عملکرد دولت به طور شفاف به آگاهی مردم برسد.

وی هدف سفر چهارم دولت به استان‌ها را پیگیری مصوبات سه سفر اخیر دانست و گفت: رفع نواقص و پیگیری مصوبات اجرایی نشده از اهداف سفر چهارم دولت در استان‌ها است.

دبیر جشنواره یکصدمین سفر ریاست جمهوری با بیان اینکه نیاز استان در سفر چهارم دولت لحاظ می‌شود، گفت: مدیران استان در سفر چهارم دولت مطالبه‌گر باشند.

این مسئول عملکرد دولت‌های نهم و دهم را نسبت به سایر دولت‌ها برجسته اعلام کرد و متذکر شد: رسانه‌ها باید اطلاع‌رسانی به حق از دستاوردهای دولت داشته باشند.

دبیر جشنواره یکصدمین سفر ریاست جمهوری و دولت اذعان داشت: 35 میلیون نامه مردمی به صورت ایمیل، نامه، پیامک و تلفن گویای 111 در ارتباطات مردمی با دولت انجام شد.