۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲

"بیکار تر از الهام فعلا کسی نیست"

سخنان آقای الهام یا بی توجهی و غفلتشان است و یا خدایی نکرده غرض ورزی شده که این حرفها را زدند./ین تعبیر بسیار زشت است که افرادی که کاری نداشتند را گذاشتند. اگر این حرف درست بود باید خود آقای الهام را در مجمع می گذاشتند چرا که بیکارتر از الهام فعلا کسی نیست.
کد خبر : ۵۹۲۹۷
به گزارش صراط به نقل از شفاف: حسین ابراهیمی نماینده بیرجند و نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در واکنش به اظهارات اخیر غلامحسین الهام مبنی بر اینکه مجمع تشخیص مصلحت کارایی خود را از دست داده است، گفت: آقای الهام توجه نکردند و یا نخواستند توجه کنند. ابلاغ حکم و انتصاب اعضای مجمع توسط مقام معظم رهبری تازه انجام شده و فرمایشات آقا در ملاقات اعضای مجمع مشخص است و اهم موضوعات درآنجا مطرح می شود و آنجا مجمع تشخیص مصلحت نظام محل مشاورت با مقام معظم رهبری است .

وی تاکید کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام عالی ترین مقامی است که رافع اختلاف میان مجلس و شورای نگهبان است و این افراد مشاورین آقا هستند.اعضای مجمع افراد خبره و کارآمدی هستند که تشخیص میدهند مصالح نظام و قوانینی که به نفع نظام است ولو اینکه با احکام اولیه اسلام تطابق ندارد اما بنابر مصالحی باید تصویب شود. اینها ممیز این مسئله هستند و باید پرسید چطور است که کارایی ندارد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: هر اختلافی که میان مجلس و شورای نگهبان بوجود می آید به مجمع تشخیص ارجاع می شود. لذا بنده تصور می کنم که سخنان آقای الهام یا بی توجهی و غفلتشان است و یا خدایی نکرده غرض ورزی شده که این حرفها را زدند.

ابراهیمی به بخش دیگری از سخنان الهام مبنی براینکه مجمع تشخیص جای بیکاران است اشاره کرد اظهارداشت: این تعبیر بسیار زشت است که افرادی که کاری نداشتند را گذاشتند. اگر این حرف درست بود باید خود آقای الهام را در مجمع می گذاشتند چرا که بیکارتر از الهام فعلا کسی نیست . لذا اعتقاد ما این است که آقای الهام اشتباه بزرگی مرتکب شده و این اظهارات را مطرح کرد.