۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۴

مصاحبه‌هاي عجيب از یک‌ديدار عجيب

دنیزلی تصریح کرد: بین من و علی کریمی مشکلی وجود ندارد و در اولین تمرین پرسپولیس مفصل با آنها صحبت می کنم و در آینده اخراجی های پرسپولیس مشخص می شوند و فصل بعد ترکیب تیم را به دلخواه خودم می سازم.
کد خبر : ۵۹۴۳۰
به گزارش صراط به نقل از مشرق ديدار پرسپوليس - سايپا در ادامه رقابت هاي ليگ برتر فوتبال هفته 31 در ورزشگاه آزادي تهران با نتیجه 4 بر 2 به سود سايپاي کرج به پایان رسید.
پس از بازی سرمربی پرسپولیس و بازیکنان دوتیم مصاحبه های جالبی انجام دادند که در زیر می خوانید:

*دنیزلی: زمان نشان می دهد که کریمی ماندنی است یا رفتنی؟

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: حریف در طول بازی فقط 5 موقعیت گل داشت که 4 تا از آنها را به گل تبدیل کرد اما ما 15 موقعیت خطرناک داشتیم اما به 2 گل دست یافتیم.

دنیزلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: همه تیم ها به ایم موضوع اذعان دارند که پرسپولیس راحت گل می خورد ما باید این مشکل خود را حل کنیم تا در آسیا دچار مشکل نشویم.

وی در مورد نیمکت نشینی کریمی افزود: من به اسم بازیکنی اشاره نمی کنم بازی ها خیلی فشرده هستند و در این بازی به بازیکنانی که بیشتر بازی می کنند استراحت بدهم اما برخی فکر می کنند که علی کریمی به دلیل مصاحبه هایی که بعد از بازی با الغرافه انجام داده در بازی امروز در نیمه اول روی نیمکت نشته ما به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد ضمنا من در ایران نبودم که بدانم روزنامه ها یا رسانه ها چه صحبت های را منتشر کرده اند.

دنیزلی تصریح کرد: بین من و علی کریمی مشکلی وجود ندارد و در اولین تمرین پرسپولیس مفصل با آنها صحبت می کنم و در آینده اخراجی های پرسپولیس مشخص می شوند و فصل بعد ترکیب تیم را به دلخواه خودم می سازم.

وی در مورد اخراجی بودن کریمی گفت: به حرفهای دیگران گوش ندهید و فقط به حرف های ما توجه کنید زیرا زمان مشخص می کند که چه کسانی جمع اخراجی ها را تشکیل می دهند.

*علی کریمی: حرفی برای گفتن ندارم

بازیکن پرسپولیس گفت: تیمی که شکست می خورد حرفی برای گفتن ندارد و من نیز حرفی ندارم.

*کریم انصاری فرد: خیلی خوشحالم

بازیکن سایپا گفت: بچه ها واقعا خوب بازی کردند و نتیجه تلاش بازیکنان و سرمربی را دیدیم. آن 2 گلی که در دقایق اول بازی به ثمر رساندیم انگیزه ما را چند برابر کرد و توانستیم این تیم را شکست دهیم.

انصاری فرد ادامه داد: امیدوارم مصدومیتی که برایم پیش آمده زود برطرف شود و اگر خدا بخواهد آقای لیگ گل شوم و دوست دارم از تیم ملی نیز عقب نمانم.

*محمد نوری: این شکست ربطی به موضوع کریمی و دنیزلی ندارد

هافبک پرسپولیس که در نیمه دوم به بازی آمد گفت: ما بازی را بد شروع کردیم و باید ما پیروز این بازی می شدیم اما در این بازی غافلگیر شدیم.

محمد نوری تصریح کرد: گل زودهنگام کریم انصاری فرد شوک بزرگی برای ما بود و همچنین 10 نفره شدن ما مهمترین عامل شکست تیم بود.

وی افزود: تلاش ما در نیمه دوم فایده ای نداشت و حریف با ضد حمله شکست را به ما تحمیل کرد. این شکست ما ربطی به اتفاقات رخ داده بین دنیزلی و کریمی نداشت و در شکست ما نیز تأثیرگذار نبود.

نوری در پایان اظهار داشت: هواداران از این شکست ها ناراحت شدند و هر چه بگویند حق دارند زیرا آنها توقع پیروزی از تیم خود دارند.

*حسین بادامکی: عده ای در پرسپولیس علیه من توطئه می کنند

هافبک تیم پرسپولیس گفت: مدتی است که سکوها علیه من شده اند و هنوز دلیل این شعارهای هواداران را نمی دانم اما به نظر می رسد توطئه های علیه من صورت گرفته که دوست ندارند من در پرسپولیس باشم.

بادامکی تصریح کرد: من صحبت های کریمی را نشنیده ام و در مورد نیمکت نشینی وی من نبای پاسخ دهم.

وی در مورد بازی اظهار داشت: ما در گل های زودهنگام حریف غافلگیر شدیم و هر چه زدیم به در بسته خوردیم.

*وحید هاشمیان: حرف های کریمی به خودش مربوط است

هاشمیان مهاجم پرسپولیس گفت: باز هم شرمنده شدیم ، هواداران از تیم فقط پیروزی می خواهند ولی ما در چند بازی است که نمی توانیم مطابق خواسته های آنها عمل کنیم و نتیجه بگیریم. از این ناکامی ها خودمان بیشتر ناراحت می شویم این شکست بسیار تلخ بود که امیدوارم دیگر تکرار نشود.

وی در مورد حرف های کریمی بعد از بازی با الغرافه اظهار داشت: حرف های کریمی به خودش ربط دارد من جوابی برای آنها ندارم و به سوالات حاشیه ای پاسخ نمی دهم. ما شکست خوردیم و باید دنبال عوامل آن باشیم.

*هادی شکوری: تک گل فصلم خیلی تلخ بود

مدافع پرسپولیس گفت: خیلی ضعیف بازی کردیم و گل های زودهنگامی که دریافت کردیم انگیزه ما را تضعیف کرد و هر چه زدیم به در بسته خورد و تلاش های مضاعف نیمه دوم هم نتوانست ما را از شکست نجات دهد.

*امیر منوچهری: پیروزی ما عجیب نبود

مهاجم سایپا گفت: پیروزی ما حاصل تلاش صالح (سرمربی قبلی) و تغیر و تحولاتی است که تقوی سرمربی فعلی تیم انجام داده اند، می باشد. امیدوارم کوشا، مدیر عامل تیم از سایپا جدا نشود زیرا وی یکی از بهترین مدیران فوتبال کشورمان می باشد.

وی اظهار داشت: ما خیلی خوب بازی کردیم و با توجه به اینکه علی کریمی و محمد نوری در نیمه اول در زمین حضور نداشتند توانستیم راحت تر به پیروزی برسیم.