۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹

اگر سال ۵۷ اینترنت بود ...

پرویز قاضی سعید گفت: هنوز یک مرد بین ما نیست که بخواهد و بتواند با رژیم جمهوری اسلامی مقابله کند. ما هنوز در ۵۰ سال گذشته زندگی می کنیم؛ هنوز درگیر «مصدق» و «رضاشاه» و... هستیم و هیچ برنامه‌ریزی مشخصی نداریم
کد خبر : ۵۹۴۳۹
به گزارش صراط به نقل از جام نیوز، "پرویز قاضی سعید" مفسر سیاسی شبکه سلطنت‌طلب پارس در برنامه ثابت خود در این شبکه اظهار داشت: «اگر در سال ۱۳۵۷ اینترنت وجود داشت، هرگز بلایی مثل انقلاب اسلامی سرمان نمی آمد که مردم ایران به سمت معیارهای دینی و به اصطلاح حکومت اسلامی و شریعت سیاسی گرایش پیدا کنند.»

وی با گلایه از عجز اپوزیسیون در مقابل اراده ملت ایران، افزود: «هنوز یک مرد بین ما نیست که بخواهد و بتواند با رژیم جمهوری اسلامی مقابله کند. ما هنوز در ۵۰ سال گذشته زندگی می کنیم؛ هنوز درگیر "مصدق" و "رضاشاه" و... هستیم و هیچ برنامه ریزی مشخصی نداریم.»

وی در پایان با اشاره به مذاکرات ایران و ۱+۵ در استانبول گفت: «بنا بر اخباری که وجود دارد، قبل از اجلاس استانبول مذاکرات پشت پرده ای بین مقامات ایرانی و آمریکایی صورت گرفت که به واسطه آن، اجلاس استانبول با خنده و ابراز امیدواری طرف های مذاکره کننده به پایان رسید. باید بگویم که در این میان نه جمهوری اسلامی راست می گوید، نه آمریکا و نه دیگر کشورهای غربی؛ بلکه در این میان فقط اسرائیل راست می گوید که جمهوری اسلامی برای خاورمیانه و صلح جهانی خطرناک است.»
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۲
اگر اینترنت بود فیلتر میشد !