۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

لقب تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ چیست؟ + عکس

هر تیم فوتبال یک نام مستعار دارد. نام مستعار تیم‌ها تا حد زیادی بازتابی از سنت آن کشور است. تیم فوتبال ایران با نام‌های مستعار متعددی شناخته می‌شود، اما محبوب‌ترین آن‌ها «تیم ملی» است. از دیگر القاب تیم ملی فوتبال ایران می‌توان به ستارگان پارسی، شیران ایران و هم‌چنین شاهزاده‌های ایرانی اشاره کرد.
کد خبر : ۵۹۴۵۸۳

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از سایت sportzwiki، تقریبا سه ماه دیگر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شروع می‌شود. قطر میزبان جام جهانی امسال است. این اولین بار است که جام جهانی فوتبال به میزبانی یک کشور عربی و برای دومین بار در آسیا برگزار می‌شود. جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز آخرین مسابقاتی است که با حضور ۳۲ تیم برگزار می‌شود.

هواداران فوتبال بی صبرانه منتظر شروع مسابقات هستند. جام جهانی بزرگترین رقابت فوتبال است که در آن بازیکنان نه تنها کشور خود را به نمایش می‌گذارند بلکه فرهنگ و سنت‌های مربوط به کشور خود را نیز به نمایش درمی‌آورند. این یکی از دلایلی است که هر تیم فوتبال یک نام مستعار دارد. نام مستعار تیم‌ها تا حد زیادی بازتابی از سنت آن کشور است.

تیم فوتبال ایران با نام‌های مستعار متعددی شناخته می‌شود، اما محبوب‌ترین آن‌ها «تیم ملی» است. از دیگر القاب تیم ملی فوتبال ایران می‌توان به ستارگان پارسی، شیران ایران و هم‌چنین شاهزاده‌های ایرانی اشاره کرد.

لقب تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ چیست؟

لقب تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ چیست؟