۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

شهادت یک بسیجی در گیلان توسط اغتشاشگران

شهادت یک بسیجی در گیلان توسط اغتشاشگران
شهید بسیجی مدافع امنیت حمزه علی‌نژاد شامگاه پنجشنبه درحالی که به همراه همسر و کودک سه ساله خود در حال تردد در خیابان بود، مورد هدف اغتشاشگران قرار گرفته و به مقام رفیع شهادت نائل آمد همچنین فرزند و همسر این شهید هم دچار جراحت شدند.
کد خبر : ۵۹۸۷۳۷

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، سرهنگ احمدرضا منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج و بسیجیان در تمامی بحران‌ها در کنار مردم هستند، اظهار کرد: بسیج لشکر مخلص خدا، مردم و انقلاب بوده و در تمامی بحران‌ها از جمله سیل، زلزله و اغتشاشات با ایجاد آرامش در جامعه به کمک می‌کند.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از نیرو‌های حافظ امنیت و بسیجی در طی چند ۴۲ روز گذشته گفت: در طی این مدت برخی از اغتشاش‌گران سعی در ایجاد نا امنی در کشور داشتند، ولی نیروی حافظ امنیت و بسیجی با حضور و به خطر انداختن جان خود نگذاشتند امنیت مردم به خطر بیفتد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه، گیلان یکی از استان‌های درگیر با اغتشاشات بوده، گفت: شهید بسیجی مدافع امنیت حمزه علی‌نژاد شامگاه پنجشنبه درحالی که به همراه همسر و کودک سه ساله خود در حال تردد در خیابان بود، مورد هدف اغتشاشگران قرار گرفته و به مقام رفیع شهادت نائل آمد همچنین فرزند و همسر این شهید هم دچار جراحت شدند.

منشوری از تشییع پیکر پاک شهید حمزه علینژاد در شهر رشت خبر داد و افزود: آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۸:۳۰ فردا ۹ آبان‌ماه از مقابل سپاه ناحیه رشت (پل عراق) به سمت میدان فرهنگ و میدان شهرداری (شهدای سرپل ذهاب) خواهد بود و همچنین مراسم تدفین پیکر پاک شهید امنیت حمزه علی نژاد ساعت۱۴ روز دوشنبه در روستای حاجی بکنده خشکبیجار برگزار می‌گردد.