۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

مصرف زیاد دارو علت مرگ دانشجوی دانشکده نفت کارون

رئیس بیمارستان سینا شهرستان کارون گفت: مصرف زیاد دارو علت مرگ دانشجوی دانشکده نفت در شهرستان کارون است.
کد خبر : ۵۹۸۷۶۲

به گزارش پایگاه خبری صراط، به نقل از روابط عمومی بیمارستان سینا، احمد مشکورنیا درباره فوت یک دانشجوی دانشکده نفت اظهار داشت:مصرف زیاد دارو علت مرگ دانشجوی دانشکده نفت در شهرستان کارون است.

این دانشجوی پسر حدود ساعت ۲۳ شب شنبه هفتم آبان ماه ۱۴۰۱ از خوابگاه دانشگاه صنعت نفت شهرستان کارون، به دلیل مصرف زیاد دارو با آمبولانس ۱۱۵ به اورژانس این بیمارستان منتقل شد.

رئیس بیمارستان سینا شهرستان کارون گفت: این بیمار از چهار نوع دارو به تعداد زیاد مصرف کرده بود که اثر جنبی از جمله آسیب به کبد، ایجاد اختلال در سیستم تنفسی و اختلال در سیستم قلب دارند.

مشکورنیا با بیان اینکه بیمار سابقه بیماری اعصاب و روان، و افسردگی شدید داشته و تحت درمان دارویی بوده ادامه داد: بیمار پس از انتقال به بیمارستان مورد بررسی و مراقبت پزشکی قرار گرفت و در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد توسط پزشک مسمومیت پذیرش شد و دستور دارویی داده شد.

وی افزود: بیمار در ساعت ۹:۵۰ دقیقه امروز یکشنبه دچار اختلال در تنفس شد و سطح هوشیاری وی کاهش پیدا کرد بنابراین به اتاق احیا منتقل و زیر دستگاه تنفس مصنوعی قرار گرفت، اما در ساعت ۱۰:۳۰ دچار ایست قلبی شد.