۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

سرقت میلیاردی از سالن وزنه برداری کرمانشاه!

سرقت میلیاردی از سالن وزنه برداری کرمانشاه!
دبیر هیات وزنه برداری استان کرمانشاه از دستبرد سارقین به سالن وزنه برداری کرمانشاه برای چهارمین مرتبه خبر داد.
کد خبر : ۶۰۰۱۹۴

به گزارش پایگاه خبر صراط به نقل از ایسنا، غلامرضا عجم بااشاره به دستبرد سارقین به سالن شماره دو وزنه برداری کرمانشاه، اظهارکرد: وزنه برداری کرمانشاه در مجموعه ورزشی تختی دو سالن تمرینی برای ورزشکاران دارد که طی یکی دو سال اخیر چهار مرتبه مورد سرقت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اواخر پاییز سال گذشته نیز یک بار دیگر سارقین بخشی از تجهیزات و حتی کابل‌های برق این سالن‌ها را به سرقت برده بودند، گفت: پس از چند ماه رایزنی و پیگیری سخت توانستیم با گرفتن اسپانسر سالن را دوباره تجهیز کنیم.

دبیر هیات وزنه برداری استان کرمانشاه از دستبرد مجدد سارقین به این سالن در روز‌های گذشته خبر داد و افزود: اینبار سارقین با شکستن پنجره‌هایی که داخل خیابان کوهساری قرار دارد، وارد سالن وزنه برداری شده و حدود هشت میله وزنه برداری و برخی تجهیزات دیگر را به سرقت بردند.

وی ارزش اقلام سرقت شده را حدود یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: باتوجه به اینکه در سالنی که میله‌های آن به سرقت رفته بیشتر بانوان تمرین می‌کردند، برای همین فعلا تمرینات وزنه برداری آن‌ها متوقف شده و تنها تمرینات بدنسازی دارند.

عجم اضافه کرد: در پی سرقت‌هایی که از سالن وزنه برداری صورت گرفته بود، از مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان خواستیم تا برای تجهیز سالن حمایت داشته باشد که اعلام کرد باید خودکفا شویم، این درحالی است که وزنه برداری درآمدی ندارد و از طرفی اسپانسر‌ها هم با سختی و دشواری پای کار می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر برای سرقت اخیری که از سالن تمرین وزنه برداری صورت گرفته با فدراسیون رایزنی و در خواست بودجه داشتیم تا بتوانیم دوباره برای سالن تجهیزات خریداری کنیم.