۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۲
وزیر دفاع ایالات متحده:

ژنرال اسرائیلی مضحک حرف می زند

هر چند تحریم‌ها در حال حاضر سخت تر از گذشته شده‌اند ، اما حقیقت را باید گفت ، شانس کمی وجود دارد که ایران به فشارهای جهانی مبنی بر توقف برنامه اتمی اش پاسخ مثبت بدهد.
کد خبر : ۶۰۰۴۱
"صراط" - وزیر دفاع ایالات متحده ، سخنان "ژنرال اسرائیلی" مبنی بر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران را مضحک خواند و گفت: امیدوارم ژنرال اسرائیلی در بیان  صحبت های خودش اشتباه نکرده باشد.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، به نقل از خبرگزاری فرانسه ، لئون پانتا  با تأکید بر این‌که اطلاعات ویژه‌ای در خصوص تصمیم‌ گیری ایران برای ساخت یا توقف تولید بمب اتم ندارد ، گفت: امیدوارم ژنرال اسرائیلی در بیان  صحبت های خودش اشتباه نکرده باشد.

در ادامه این گزارش خبر گزاری فرانسه نوشت: ژنرال بنی گانتس در مصاحبه‌ای با روزنامه اسرائیلی هاآرتص که ششم اردیبهشت‌ماه منتشر شد گفت ، فکر نمی‌کند که «ایران سرانجام به سوی تولید بمب اتم پیش برود.»

بر همین اساس ،لئون پان‌تا وزیر دفاع آمریکا ،روز پنج‌شنبه ابراز امیدواری کرد که آقای گانتس در خصوص انگیزه‌های هسته‌‌ای ایران چیز بیشتری از وی بداند و اظهار نظرش در مورد سران ایران صحیح باشد.

وزیر جنگ اسرائیل نیز همزمان با سالروز  اشغال فلسطین در جمع دیپلمات های خارجی با اشاره به گفت‌و‌گوهای هسته‌ای ۵+۱ با ایران نسبت به تبعات آن ابراز بدبینی کرد و گفت : ایران از طریق این مذاکرات برای خود زمان می‌خرد تا ظرفیت دفاعی تأسیسات هسته‌ای خود را در مقابل  رژیم اشغالگر قدس افزایش دهد.

ایهود باراک افزود: «هر چند تحریم‌ها در حال حاضر سخت تر از گذشته شده‌اند ، اما حقیقت را باید گفت ،  شانس کمی وجود دارد که ایران به فشارهای  جهانی مبنی بر توقف  برنامه اتمی اش پاسخ مثبت بدهد.»

در پایان خبر گزاری فرانسه ضمن اشاره به اوج گیری اختلافات میان سران رژیم صهیونیستی نوشت: جمهوری اسلامی همواره ادعای نظامی بودن فعالیت‌های هسته‌ای خود را رد کرده و بارها بر صلح‌آمیز بودن آن تأکید کرده است.
نظرات بینندگان
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
واقعاً وقتی گفته میشود الکل مخ این باصطلاح دولتمردان را تباه کرده، انسان ممکن است این حرف را اغراق تصور کند، ولی این را نمیتوان انکار کرد که بعد از 33 سال و بکارگیری اهرمهای موثر تر توی سرشان نمیرود که ما فرزند عاشورا و رمضان هستیم حرفی جدی است و جز اینکه مثل انسانهای هم تراز رفتار کنند چاره دیگری ندارند. نمیدانم تا کی هضم این حقیقت برایشان مشکل خواهد بود.
ژانوارژان
|
Germany
|
۲۰:۱۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
یه سر هم به این یارو آمریکایی میزنم و میام تهران.