۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۹

ذوب آهن ۲۸ میلیارد تومان بدهی دارد!

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: باشگاه ما حدود ۲۸ میلیارد تومان بدهی دارد.
کد خبر : ۶۰۲۰۵

خسرو ابراهیمی در مورد وضعیت باشگاه ذوب آهن گفت: مشکلات مالی همچنان پابرجاست و منتظریم قانون از مجلس بیاید و بحث یک درصد اجرایی شود تا کارخانه ذوب آهن به ما کمک کند. بخشی از بدهی‌های سال 89 باقی است و بدهی‌های سال 90 هم باقی‌است از سویی دیگر فصل جدید ورزشی هم در سال 91 به زودی آغاز می‌‌شود اما متاسفانه در زمینه مسایل مالی باشگاه هیچ چیز روشن نیست.

 
وی در مورد اینکه میزان بدهی‌های باشگاه ذوب آهن چقدر است، گفت: بابت سال 89 و 90 رقمی در حدود  28 میلیارد تومان باشگاه بدهی دارد.کارخانه ذوب آهن در تولید آهن رکورد دار است که رکورد خوشایندی است اما باشگاه ذوب آهن در میزان بدهی‌هایش رکورددار است که این رکورد اصلا جالب نیست.
 
مدیرعامل ذوب آهن در مورد دربی اصفهان در لیگ برتر و اینکه گفته می‌شود ذوب آهن بازنده خواهد شد تا سپاهان قهرمان زودهنگام شود، گفت: در زمین ورزش ما هیچ وقت فکری به جز ورزش و مردانگی نداریم و در این مسابقه برای برد به میدان می‌رویم و اصلا نباید این فکر حتی مطرح شود که یک تیم ببازد تا دیگر قهرمان شود. در این بازی همانطور که سپاهان برای برد به میدان می‌آید ما هم می‌خواهیم پیروز شویم. مسایلی غیر از این در ورزش اصفهان نبوده و نخواهد هم بود. ما حتی اگر با سپاهان برادر باشیم هم برای پیروزی بازی می‌کنیم. مردانه مبارزه می‌کنیم تا برنده دربی اصفهان شویم.
 
ابراهیمی در مورد اینکه چطور باشگاه سپاهان مشکل مالی ندارد اما ذوب آهن چنین مشکلی دارد گفتک سپاهان سه چهار سالی است که خصوصی شده و 51 درصد سهام فولاد مبارکه سهامش را واگذار کرده بنابراین در ورزش از قوانین دولتی تبعیت نمی‌کند و مشکلی در این زمینه ندارد اما ما هنوز دولتی هستیم.

منبع:  فارس