۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۷

طالب لو به ملاقات ایرانمنش رفت

کد خبر : ۶۰۲۹۳

وحید طالب لو درمورد آخرین وضعیت خود عنوان کرد: از روی که عمل جراحی کردم شرایطم بهتر شده است. کمی درد دارم که طبیعی است. فردا مرخص می شوم و باید بعد از 4 هفته فیزیوتراپی را آغاز کنم. در این مدت نمی توانم تمرین داشته باشم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود تا مدت ها نمی تواند بازی کند، گفت: برخی شایعه درست کرده اند که تا پاییز نمی توانم بازی کنم اما صحت ندارد. پزشکم گفت از دو ماه و نیم دیگر می توانم تمریناتم را آغاز کنم.

طالب لو تاکید کرد: باید از همه کسانی که در این مدت برای ملاقاتم به بیمارستان آمدند، زنگ زدند یا گل فرستادند تشکر کنم. تشکر ویژه ای هم از دکتر نوروزی و اصلانی و ستوده دارم که برایم خیلی زحمت کشیدند و پرسنل بیمارستان آتیه هم در این دو سه روز تنهایم نگذاشتند. بازیکن فوتبال که مصدوم می شود فقط خودش درگیر این مصدومیت نیست و من باید از همسرم که شبانه روز کنارم است و خانواده ام که نگرانم شدند تشکر کنم.

این دروازه بان خاطرنشان کرد: در بیمارستان آتیه آقای ایرانمنش بستری هستند و من دیروز به ملاقاتش رفتم و برای او آرزوی سلامتی دارم.

طالب لو در مورد وضعیت شاهین گفت: خیلی دوست داشتم در دو بازی باقی مانده کنار این تیم باشم اما قسمت نبود. شاهین پتانسیل ماندن در لیگ برتر را دارد و امیدوارم در دو هفته باقی مانده حمایت شود.

نظرات بینندگان
خشایار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
دمش گرم