۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴
حاشیه نگاری

روایت نبویان از کورس با آیت الله مصباح

همایش طلاب و روحانیون حامی جبهه پایداری با حضور برخی کاندیداهای این جبهه در دور دوم انتخابات مجلس نهم حاشیه های جالبی به همراه داشت.
کد خبر : ۶۰۳۶۸

به گزارش خبرنگار مهر، همایش طلاب و روحانیون حامی جبهه پایداری شب گذشته در مسجد امام حسن مجتبی برگزار شد که با حاشیه های جالبی همراه بود.

حجت الاسلام غریب رضا از کارشناسان فرهنگی به عنوان مجری این برنامه در ابتدای این نشست فرازهایی از سخنان آیت الله مصباح یزدی در دیدار با جبهه پایداری را قرائت کرد و مشی جبهه پایداری را ستودنی خواند.

صادق محصولی از اعضای ارشد جبهه پایداری نیز در ابتدای این نشست به مسجد امام حسن مجتبی وارد شد. همزمان با ورود وی زمزمه های "اسپانسر جبهه پایداری آمد" از میان جمع شنیده می شد.

حجت الاسلام محمود نبویان از کاندیداهای جبهه پایداری دیگر سخنران این مراسم بود. وی که فلسفه خوانده است سخنان خود را با بحث های فلسفی آغاز کرد اما این چندان به مذاق برخی حاضران خوش نیامد.

نبویان که در دور دوم انتخابات نامش در فهرست جبهه متحد اصولگرایان نیز قرار گرفته است، در پاسخ به سوال چند نفر از حاضران در خصوص حضورش در فهرست جبهه متحد اصولگرایان گفت که بنده تعلقی به جبهه متحد اصولگرایان ندارم و افتخارم حضور در جبهه پایداری است.

 هرگاه اسم آیت الله مصباح یزدی در سخنان کاندیداها مطرح می شد چند نفر معدودی بلافاصله صلوات می فرستادند.

همچنین نبویان در سخنان خود با اشاره به افشاگری های آیت الله مصباح یزدی در دوران دوم خردادی ها گفت: بنده با علامه مصباح در ایام دوم خرداد کورس گذاشته بودم که من بیشتر به سخنرانی می روم اما ایشان بسیار فعالتر بود و روی ما را هم سفید کرد بطوریکه ما خسته شدیم اما ایشان اراده پولادینی داشت.

مرتضی آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری آخرین سخنران مراسم بود و با وجود اینکه قرار بود در اوایل مراسم بیاید اما با ساعتی تاخیر به مراسم آمد. وی در ابتدای سخنرانی خطاب به مردم گفت امیدوارم اگر جبهه پایداری بی تقوایی کرده خدا ما را ببخشد.

وی همچنین به طنز گفت همه افراد حاضر در لیست جبهه پایداری ولایی و کارآمد هستند و تنها من اشتباهی بودم.

آیت الله خوشوقت نیز که قرار بود در این مراسم حضور داشته باشد تنها به همین حضور اکتفا کرد و از سخنرانی در این مراسم خودداری کرد و تا هنگام نماز مغرب در جمع جوانان و طلاب حضور داشت. آقا تهرانی در این مراسم خطاب به آیت الله خوشوقت گفت اگر می دانستم قصد صحبت ندارید طولانی تر صحبت می کردم.

پایان این مراسم صادق محصولی به سرعت از مسجد خارج شد اما سید محمود نبویان به صحبت با حامیان جبهه پایداری پرداخت.